Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko te tarkkoja siitä kenelle jätätte lapsen/vauvan hoitoon?

Vierailija
13.02.2006 |

Itse olen mielestäni erittäin tarkka. Omille vanhemmilleni en kauaa jätä, en myöskään miehen vanhemmille. Toisille kummeille en myöskään enää halua viedä hoitoon, ehkä sitten kun on vanhempi ihan siitä syystä että kerran lapsi oli siellä ja oli itkeskellyt PALJON ja totuutta ei kuitenkaan kummit voineet kertoa vaikka sen huomasi. Lisäksi näillä ei ole omia lapsia tai kauheasti kokemusta pienistä. Toisille kummeille jätän rauhallisin mielin hoitoon useammaksikin tunniksi jos miehen kanssa mennään esim. syömään tai on muuta menoa.

Miksi en halua jättää esim. omille vanhemmilleni edes vaikka suht. lähellä asuvat?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

' Syömässä ravintolassa menee mukavasti kun istuu syöttötuolissa syöden omia eväitään.

Meidän lapsi pääsee hoitoon kun itse sitä pyytää.

Vierailija
2/4 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalle äidilleni kyllä jätän huoletta, mutta miehen äidille en mielellään jätä ollenkaan, kuten hänen isälleen. Miehen sisko pärjää, mutta ei pitkää aikaa. Omalle siskolleni jätän myös huoletta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan kun ei ole ketään, kuka koskaan lapsia hoitaisi. Vitsi, että on joillakin helppoa, jos voi olla pikkutarkka tuollaisistakin asioista.

Vierailija
4/4 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole ketään hoitajaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi