Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turha riita miehen kanssa joululahjoista

Vierailija
23.12.2015 |

Eli, mies on tapansa mukaan lykännyt joululahjan ostamista. Nyt oli sitten mennyt kaupungille, ja kas, kauppa olikin kiinni. No, mua ei haittaa, vaan tänä jouluna kun ollaan mun perheeni luona niin ei kehtaa tulla ilman. Nyt hän äksyilee mulle että se olis ollu hälle tärkeetä ostaa mulle lahja jne. No joo.. Jos se olis ollut tärkeetä niin ehkä, EHKÄ, hän olis herännyt asiaan vähän aiemmin. Nyt kun se tietty kauppa olikin kiinni niin pitäisi lähteä pakolla valitsemaan jotain itselleen. Mä sanoin että ei ole tärkeää, en halua mtn kiireessä ostettua helyä, vaan mielummin ostaa joulun jälkeen mulle synttärilahjaksi sen mitä meinasi jouluksi. (Synttärit tammikuussa). Ei käy. Ei kehtaa tulla ilman. En kehtaa sanoa että oma vika kun lykkäsit asiaa vittu aaton aattoon. Ja tosiaan ei voinut nyt lähteä kaupoille katsomaan sitä pikalahjaa, vaan lähti kaverin luokse pikkujouluihin. Jotka alkaa kuudelta. Ja tosiaan mun vika nyt tämäkin, mä en jaksa. Tuo mies ei ole tehnyt yhtään mitään koko asian eteen vaikka hänelle on "tosi tärkeää" tulla viettämään joulua mun vanhempien luo. Lähdin itse sunnuntaina kotoa auttamaan äitiäni, olen ollut täällä, ja miehelle jäi omalle vastuulle pestä se paita minkä halusi laittaa päälle jouluna, ihan itte valitsi. Arvatkaa saiko pestyä, ei saanut vaan toi mulle pestäväksi samalla kun kävi toteamassa että joo se kauppa oli kiinni.
Ja yietysti mies nakitti mulle lahjojen ostamisen mun vanhemmille. Oikeesti, nyt kun luen tätä niin mietin taas vaihteeksi että mitä vittua teen tässä suhteessa..

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli, mies on tapansa mukaan lykännyt joululahjan ostamista. Nyt oli sitten mennyt kaupungille, ja kas, kauppa olikin kiinni. No, mua ei haittaa, vaan tänä jouluna kun ollaan mun perheeni luona niin ei kehtaa tulla ilman. Nyt hän äksyilee mulle että se olis ollu hälle tärkeetä ostaa mulle lahja jne. No joo.. Jos se olis ollut tärkeetä niin ehkä, EHKÄ, hän olis herännyt asiaan vähän aiemmin. Nyt kun se tietty kauppa olikin kiinni niin pitäisi lähteä pakolla valitsemaan jotain itselleen. Mä sanoin että ei ole tärkeää, en halua mtn kiireessä ostettua helyä, vaan mielummin ostaa joulun jälkeen mulle synttärilahjaksi sen mitä meinasi jouluksi. (Synttärit tammikuussa). Ei käy. Ei kehtaa tulla ilman. En kehtaa sanoa että oma vika kun lykkäsit asiaa vittu aaton aattoon. Ja tosiaan ei voinut nyt lähteä kaupoille katsomaan sitä pikalahjaa, vaan lähti kaverin luokse pikkujouluihin. Jotka alkaa kuudelta. Ja tosiaan mun vika nyt tämäkin, mä en jaksa. Tuo mies ei ole tehnyt yhtään mitään koko asian eteen vaikka hänelle on "tosi tärkeää" tulla viettämään joulua mun vanhempien luo. Lähdin itse sunnuntaina kotoa auttamaan äitiäni, olen ollut täällä, ja miehelle jäi omalle vastuulle pestä se paita minkä halusi laittaa päälle jouluna, ihan itte valitsi. Arvatkaa saiko pestyä, ei saanut vaan toi mulle pestäväksi samalla kun kävi toteamassa että joo se kauppa oli kiinni.

Ja yietysti mies nakitti mulle lahjojen ostamisen mun vanhemmille. Oikeesti, nyt kun luen tätä niin mietin taas vaihteeksi että mitä vittua teen tässä suhteessa..

Sä et vaan ymmärrä miehiä. Ei ne sitä tahallaan tee, vaan ovat erilaisia. Eivät osaa hoitaa montaa asiaa yhtäaikaa niinkun me. Sun pitää hoitaa kokonaisuudet ja siihen kuuluu myös se paitojen pesu ja kaikkien asioiden muistaminen. Näin se vaan on. Voit kiukutella tosiasioita vastaan taikka kasvaa aikuiseksi naiseksi.

Vierailija
22/29 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha tulla mussuttamaan ap:lle jos tuntuu että turha ongelma.. ymmärrän oikein hienosti että ap:ta vituttaa vaikka tuo ei mikään maailmaa kaatava juttu olekaan, kyllä täällä pienemmistäkin rutistaan.

Ap:lle sen verran, että kannattaa miettiä haluatko elää tollasen kakaramiehen kanssa, kuulostaa tosi ärsyttävältä. :/

lol tällä palstalla taas piru kuiskuttelee korvaan: pssst. Jätä se! Psst. sano sille oikein pahasti ja suutu kunnolla.

Huoh. Älkää ottako av:lta neuvoja, ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö joulu ole rauhan, ilon ja rakkauden juhla? Muille antamisen iloa?

17. Sillä liha himoitsee Henkeä vastaan, ja Henki lihaa vastaan; nämä ovat nimittäin toisiansa vastaan, niin että te ette tee sitä, mitä tahdotte.

18. Mutta jos te olette Hengen kuljetettavina, niin ette ole lain alla.

19. Mutta lihan teot ovat ilmeiset, ja ne ovat: haureus, saastaisuus, irstaus,

20. epäjumalanpalvelus, noituus, vihamielisyys, riita, kateellisuus, vihat, juonet, eriseurat, lahkot,

21. kateus, juomingit, mässäykset ja muut senkaltaiset, joista teille edeltäpäin sanon, niinkuin jo ennenkin olen sanonut, että ne, jotka semmoista harjoittavat, eivät peri Jumalan valtakuntaa.

22. Mutta Hengen hedelmä on rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys, uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen.

23. Sellaista vastaan ei ole laki.

24. Ja ne, jotka ovat Kristuksen Jeesuksen omat, ovat ristiinnaulinneet lihansa himoineen ja haluineen.

Vierailija
24/29 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Ap, jotkut ihmiset vaan ovat luonteeltaan sellaisia, että tekevät asiat viimetipassa. Esim. itse lukeudun heihin. Mietin asioita kyllä pitkälti etukäteen, mutta lopulliset teot teen usein vasta viime tingassa. Samoin kävi tänäkin vuonna lahjojen suhteen. Mietin jo hyvissä ajoin marraskuusta alkaen, mitä voisin antaa lahjaksi kenellekin, mutta vasta pari päivää sitten sain aikaiseksi ostaa hirveällä kiireellä kaiken. Minullekin on tärkeää antaa lahjoja läheisilleni, eli mielestäni tärkeyden astetta ette voi määritellä sillä, miten aikaisin asian tekee. Jos miehesi sanoo hänelle olevan tärkeää tulla viettämään joulua vanhempiesi luo, niin silloin se todennäköisesti on tärkeää.

Voin hyvin kuvitella itseni miehesi tilanteeseen. Olen hyvissä ajoin miettinyt lahjan rakkaalle naiselleni ja menen iloisena tapani mukaan viimetipassa sitä ostamaan ja huomaankin yllättäen kaupan olevan jo kiinni. Koska olen pitänyt juuri tuota lahjaa täydellisenä hänelle, en kiireessä voi mitenkään keksiä läheskään saman veroista lahjaa ja lähden vaan ahdistuneena kotiin. Tosin uskon miehesi nytkin miettivän, mitä ostaa sinulle ja saavan vielä jonkin hyvän idean ennen lahjojen jakoa. :) Hyvää joulua teille kaikille!

Vierailija
25/29 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mies pyysi anteeksi käytöstään. Että asia sillä selvä. Tuntuu että tänä jouluna kaikki tuntuu kaatuvan minun niskaan, ja kaikki purkavat omat paineensa minuun. Metsään menee kun lahjat ja show on tärkeämpää kuin aito hauskanpito. Ap

Vierailija
26/29 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä? Ap, jotkut ihmiset vaan ovat luonteeltaan sellaisia, että tekevät asiat viimetipassa. Esim. itse lukeudun heihin. Mietin asioita kyllä pitkälti etukäteen, mutta lopulliset teot teen usein vasta viime tingassa. Samoin kävi tänäkin vuonna lahjojen suhteen. Mietin jo hyvissä ajoin marraskuusta alkaen, mitä voisin antaa lahjaksi kenellekin, mutta vasta pari päivää sitten sain aikaiseksi ostaa hirveällä kiireellä kaiken. Minullekin on tärkeää antaa lahjoja läheisilleni, eli mielestäni tärkeyden astetta ette voi määritellä sillä, miten aikaisin asian tekee. Jos miehesi sanoo hänelle olevan tärkeää tulla viettämään joulua vanhempiesi luo, niin silloin se todennäköisesti on tärkeää.

Voin hyvin kuvitella itseni miehesi tilanteeseen. Olen hyvissä ajoin miettinyt lahjan rakkaalle naiselleni ja menen iloisena tapani mukaan viimetipassa sitä ostamaan ja huomaankin yllättäen kaupan olevan jo kiinni. Koska olen pitänyt juuri tuota lahjaa täydellisenä hänelle, en kiireessä voi mitenkään keksiä läheskään saman veroista lahjaa ja lähden vaan ahdistuneena kotiin. Tosin uskon miehesi nytkin miettivän, mitä ostaa sinulle ja saavan vielä jonkin hyvän idean ennen lahjojen jakoa. :) Hyvää joulua teille kaikille!

Aha, ja sitten kun ne kaupat ei ole auki niin se on vaimon vika? Kun paita on edelleen likainen se on vaimon vika? Ja kun on tärkeää tulla ja hankkia lahjat niin se jätetään vaimon harteille.

Vierailija
27/29 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mies pyysi anteeksi käytöstään. Että asia sillä selvä. Tuntuu että tänä jouluna kaikki tuntuu kaatuvan minun niskaan, ja kaikki purkavat omat paineensa minuun. Metsään menee kun lahjat ja show on tärkeämpää kuin aito hauskanpito. Ap

Kai sinäkin pyysit anteeksi omaa äksyilyäsi? Riitaan tarvitaan vähintään kaksi.

Vierailija
28/29 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sinäkin pyysit anteeksi omaa äksyilyäsi? Riitaan tarvitaan vähintään kaksi.

En ole äksyillyt. Eli en pyytänyt.

Vierailija
29/29 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No paidan pesin jo, tuolla se roikkuu kuivumassa. Ärsyttää vaan se että tämä(kin) on jotenkin mun syy ja mulle äksyilee ja valittaa asiasta. Miksi? lähdenkö tässä nyt itselleni ostamaan lahjaa vai? Sitä tuo nähtävästi haluaa.

Ap

Älä nyt vaan lähde, et kai sinä mikään kynnysmatto ole? Potkaise se äijä pellolle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä