Vierailija

Tällä hetkellä sillä on kolme pomeraniania ja yksi mopsi. Muut ovat kuolleet tai muuten kadonneet. Sairasta touhua! Miksi sen pitää hamstrata koiraraukkoja??

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

Noista pommeista päätellen yrittää jälleen kerran pyörittää jotain pentutehdasta... Pari kertaa aiemmin taisi julistaa että pentuja tulossa ja asia vaiettu, kuolivatkohan kaikki.

Jo on kädetön eläinsuojelu tässä maassa, pahaa tekee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä sillä on kolme pomeraniania ja yksi mopsi. Muut ovat kuolleet tai muuten kadonneet. Sairasta touhua! Miksi sen pitää hamstrata koiraraukkoja??

Koska Paris Hiltonkin tekee niin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Toisilla on satoja, ellei tuhansia possuja vuodessa. Ja kaikki tapetaan.

Makoisaa joulua!

Tottahan tuokin. Itse olenkin lopettanut lihansyönnin jo 16-vuotiaana siitä syystä, kun minusta siat ja lehmät on ihan yhtä lailla tietoisia ja arvokkaita olentoja kuin vaikka rakastetut lemmikkikissat ja -koirat. 

Toisaalta, se että lihaa syödään ja tuotantoeläimiä tuotetaan, ei mitenkään tarkoita sitä että huonolta lemmikkieläinten pidolta pitäisi sulkea silmät tyyliin "ei se mitään, kyllä turkisketulla on vielä kurjempaa". 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Makoisaa joulua!

Juuri näin. Siksi juuri pentutehtailu ja lemmikkieläinten kaltoinkohtelu pitää hyväksyä, koska joulukinkku...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä en käsitä miksi ihmiset ostaa pikkukoiria ASUSTEIKSI??!

Lisään vielä että en etenkään käsitä miksi ihmiset kasvattaa ja myy pikkukoiria ASUSTEIKSI ihmisille jotka eivät välttämättä osaa ottaa niistä täyttä vastuuta!

Vierailija

Mua taas mietityttää eläimiä rakastavana ihmisenä, että kuka hitto myy Tuksulle eläimen???! Vaikka ei hänen lemmikkihistoriaansa tietäisi niin juoppo ämmähän se tunnetusti on eikä osaa edes itsestään huolehtia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Makoisaa joulua!

Tottahan tuokin. Itse olenkin lopettanut lihansyönnin jo 16-vuotiaana siitä syystä, kun minusta siat ja lehmät on ihan yhtä lailla tietoisia ja arvokkaita olentoja kuin vaikka rakastetut lemmikkikissat ja -koirat. 

Toisaalta, se että lihaa syödään ja tuotantoeläimiä tuotetaan, ei mitenkään tarkoita sitä että huonolta lemmikkieläinten pidolta pitäisi sulkea silmät tyyliin "ei se mitään, kyllä turkisketulla on vielä kurjempaa". 

En sitä tarkoittanutkaan. Vaan sitä, että on kaksinaismoralistista erottaa tuotantoeläinten ja lemmikkien kohtelu toisistaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Koska Paris Hiltonkin tekee niin.

Paris Hilton on niin 2007.

Eikö silläkin ollut Tinkerbell kadoksissa ja ties mitä, ja oliko se Tinkerbelli jopa kolmas tai neljäs eri versio lopulta, aina uus toisen tilalle?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mua taas mietityttää eläimiä rakastavana ihmisenä, että kuka hitto myy Tuksulle eläimen???! Vaikka ei hänen lemmikkihistoriaansa tietäisi niin juoppo ämmähän se tunnetusti on eikä osaa edes itsestään huolehtia.

Viime vuosina Tuksusta on ollut aika vähän juttua valtamedioissa. On paljon ihmisiä, jotka eivät tiedä Tuksun viime vuosien tilanteesta mitään. Eivät lue seiskaa, suomi24 julkkisjuoruja tai hymyä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Makoisaa joulua!

Tuosta tuli mieleen että minua huvittaa se että tuttavapiirissä on muutama jotka vastustaa turkiksia mutta vain syystä että ne on kalliita eikä heillä ole niihin varaa ja inhoavat sen tyylisiä rouvia jotka niitä käyttää. Syövät kyllä itse lihaa ja käyttävät nahasta tehtyjä takkeja, laukkuja ja kenkiä, että se siitä :D

Vierailija

Tämä on niin sairasta ettei löydy enää edes sanoja...siis kun tämä matami ei edes ulkoiluta niitä koiriaan vaan kaikki neljä kusevat ja paskovat sisälle joka paikkaan ja ovat remuavien känniläisten riepoteltavina.  Yksi pommi jo tapettiin ja heti kolme muuta tilalle. Aivan holtitonta meininkiä ja edes oma perhe ei puutu asiaan. :(

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Makoisaa joulua!

Tuosta tuli mieleen että minua huvittaa se että tuttavapiirissä on muutama jotka vastustaa turkiksia mutta vain syystä että ne on kalliita eikä heillä ole niihin varaa ja inhoavat sen tyylisiä rouvia jotka niitä käyttää. Syövät kyllä itse lihaa ja käyttävät nahasta tehtyjä takkeja, laukkuja ja kenkiä, että se siitä :D

Naiset yleensä on kyllä aika hemmetin tyhmiä että en ihmettele tätäkään.

Vierailija

Tukiaisella on joku uusi mies, joka ostelee näitä koiria. Molemmat asustavat koirankusen ja -paskan keskellä. Kyllä jotkut ovat saastaisia. Ja koirat kituu, pelkää ja kärsii.

Vierailija

Kertokaa mitä niille koirille on tapahtunut? Mitä kaikkia niitä on ollut?

Joku koira oli Viljo tai Vilho? Sitten oli edesmenneen siskon mopsi?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Makoisaa joulua!

No eihän tuossa minun mielestä mitään ristiriitaa ole, jos vastustaa turkiksia hinnan ja tyylin vuoksi, niin miksi ei voisi syödä lihaa ja käyttää nahkatuotteita, jos niihin rahat riittää ja tykkää tyylistä.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat