Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Keittiön pöydälle jätti lapun.

Sivut

Kommentit (48)

Vierailija

Pelasitko sitä ennen pari vrk nokka kiinni ruudussa osallistumatta yhtään mihinkään perheen elämään pyynnöistä huolimatta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pelasitko sitä ennen pari vrk nokka kiinni ruudussa osallistumatta yhtään mihinkään perheen elämään pyynnöistä huolimatta?

No olin puolentoista viikon työmatkalla ja tänään aamulla tulin kotiin. Eli en ole kyllä kauheesti vielä ehtinyt osallistuu. Mut jonkun on tuotava se ruoka pöytään. Se on mun rooli, vaimo kotona. Nyt piti olla kuukausi yhteistä aikaa. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisinpa mäkin tehdä noin.

No jos siul on akka, niin anna palaa vaan. Akattoman vaikeempi toteuttaa.

Se salarakas multa vaan puuttuu :)

Vierailija

No nythän ei ole ketään häiritsemässä. Voit keskittyä olennaiseen olipa se sitten pelikonsolin hakkaamista tai viinan kiskomista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Keittiön pöydälle jätti lapun.

Siis jätti lapun että otan ruuat ja kakarat ja meen Reiskan työ jouluksi, tullaan sit välipäivinä takas? Jatkatte sitten siitä kuin mitään ei olisi tapahtunut? Tiesitkö ennestään tästä salarakkaasta, eli akkasi sivupanosta?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No nythän ei ole ketään häiritsemässä. Voit keskittyä olennaiseen olipa se sitten pelikonsolin hakkaamista tai viinan kiskomista.

En pelaa enkä ota alkoo. Vaimo kännää enemmänkin. Tulin just lenkiltä ja kävin saunassa. Nyt sit mietitään mitä loppuelämällään tekis. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisinpa mäkin tehdä noin.

No jos siul on akka, niin anna palaa vaan. Akattoman vaikeempi toteuttaa.

Se salarakas multa vaan puuttuu :)

Vätys!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mun lapsen kaverin perheessä kävi juuri samoin, kuin ap:llä. Tosin ei jouluna.

Matkatyöt tuhoavat monin tavoin perheitä.

Niinpä, on nähty. Seurustelun alussa matkatyöt tuntuu olevan ok, mutta kun suhde pitenee ja siihen tulee kaikkia muuttujia niin toinen alkaa nihkeilemään. Eikä tietenkään kerro suoraan mistä nyt hiertää, kun aikoinaan sanoi matkatyön olevan ok.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat