Minttu

Sen ihanan joka on nyt DNA-mainoksessa? Joillekin naisille ei kyllä riitä mikään. Ihan, ihana, ihana mies! Vaikka olen itse nuorempi niin mulle kyllä kelpais.

Kommentit (7)

Vierailija

En tiedä, kuka on Tiina Lymin ex-mies, mutta jospa heidän suhteensa ei toiminut. Tarkoitat varmasti, että miehen ulkonäkö on ihana. Se ei oikein riitä parisuhteen perustaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ai Eero Isomuna Ahon? Nii-i. Pitää miettiä. Jos se on kusipää?

Eeron esiintyy myös ihan tv-sarjassakin tällä hetkellä eli Punaisessa kolmiossa esittää Yrjö Leinoa. Hyvää työtä tekee.

Vierailija

Tarkoitat näyttelijä Eero Ahoa. Googlaa. Eron syytä saat tuskin tietää, mutta ainakin selviää Ahon elämästä jotakin. 

Outo asenne tuo, että jos julkista työtä tekevä mies on julkisuudessa (esim. leffassa tai mainoksessa tai tv -sarjassa) ihana ja kelpais, niin hän on myös oikeassa elämässä ihana. Mistä tiedät, siis oikeasti tiedät, että nimenomaan Lymi jätti Ahon, eikä päinvastoin? Tai ettei ero ollut molempien yhteinen päätös? 

Kummallakin on ollut pitkiä suhteita eron jälkeen. 

Jos haluat nauttia Ahon näyttelijäntyöstä, et pääse Helsinkiin teatteriin ja kestät mainosta pidempiä juttuja, niin katso Areenasta Punainen kolmio -minisarja, jossa Aholla on miespäärooli. 

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat