Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Hyvät joulut :DD

• ylös 8
  • alas 30

Sivut

Kommentit (23)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mä kävisin ovella, nappaisin lahjat mukaani ja sanoisin ootte lapset ollu niin tuhmia että ette saa yhtään mitään.

Vierailija

Arvostan, ap. Voin kuvitella, miten vihaiset insinööri-iskät hikoilevat paniikissa ja koettavat ratkaista tätä uudenlaista ongelmaa.

• ylös 15
  • alas 10
Vierailija

Okei olenko vain erittäin uupunut, vai miksi en nyt hoksaa mitä väärää on sanoa "aijo" ? Kuuluu ainakin murteeseen täällä...ihan oikeasti en nyt yhtään hoksaa :"D tyhmä olo. Valaiskaa höpsöä.

• ylös 9
  • alas 21
Vierailija

Just tossa aikasemmin valitin että en voi tehdä joulupukin hommia kun en ole mies. Saa nimittäin aika perkeleen hyvin rahaa yhden päivän työksi.

• ylös 14
  • alas 0
Vierailija

Onneksi on netti, josta voi jälkeenpäin lukea nimet, osoitteet puh.numerot ja millaisesta hemmosta on kyse , kun insinöörit antavat palautetta huijareista koko Suomelle.

• ylös 10
  • alas 3
Korvatunturin herra

Viime jouluna tienasin vähän alta 800 € kitaraa soittavana "laulavana pukkina" suoraan handuun. Tänä jouluna aika lailla samaa luokkaa tulossa. Mulla on vakioitunut asiakaskunta ja uusia pystyn ottamaan vaan jos joku jää pois kun lapset alkaa olla liian vanhoja tilauspukkiin. Kyselen valmiiksi vuoden kuulumisia tilauksen yhteydessä, että Pukki sitten "tietää" ja muutoinkin mun mielestä tarjoamani palvelu on 5 tähden luokkaa. On tosiaan harmi, että joulu se on vaan kerran vuodessa..

• ylös 32
  • alas 0
Vierailija

10 jatkaa:
Hahaha no johan nyt! Hömelö mikä hömelö. Sehän tietysti kirjoitetaan aio eikä aijo! Hmh! Kyllä sitä saa aivonsa väsyneenä solmuun. Jatkakaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
^kirjoitus-virheeseen! Palaudu kouluusi.

Se on kyllä kirjoitusvirhe, ei kirjoitus-virhe.

• ylös 15
  • alas 1

Sivut