Joululahjojen toimitus viivästynyt
Joululahjojen toimitus viivästynyt
klo 11:59 | 22.12.2015
Tilasin joululahjoja netistä viime viikolla. Ajattelin pääseväni helpommalla, kun kerrankin jätän kaupoissa kiertelyt muille. Kauppa lupasi toimittaa 16.12. mennessä tehdyt tilaukset jouluksi. Nyt kuitenkin huomasin, ettei tilaus ole vielä edes matkalla, vaan edelleen käsiteltävänä. Tuotteet on jo maksettu.
Harmittaa todella paljon, sillä kyse on joululahjoista, jotka olisi tarkoitus antaa jouluaattona. Jotain omia vaatteita olisinkin voinut odotella. Onko muilla kokemuksia? Miten olette hoitaneet asian? Lahjojen kuvat paperille ja lahjat annetaan joskus, kun seurasvaksi nähdään?
Ihan tavallista toimintaa siis. Verkkokaupat lupaavat kilpaa kuinka paketit ehtivät jouluksi, mutta todellisuudessa toimitusajat venyvät viikkojen pituisiksi. Näin ainakin BR-leluissa, Toys R Us:lla, NetAnttilassa, Markantalossa...
Mitähän kuluttajansuoja sanoo asiasta? Kannattaako edes yrittää valittaa...
Tietysti pitäisi ennakoida ja tilata vaikka kuukausi aiemmin, mutta nyt luotin kaupan ilmoittamaan päivämäärään. Ja kyse ei ole edes postin ruuhkista, koska paketti ei vielä edes ole matkalla. Harmittaa kovasti.
Myös cd.on oli pettymys tänä jouluna. Kaksi tuotetta kolmesta jälkitoimituksessa ja tänään tuli sähköpostiin, etteivät pystykään tuotteita toimittamaan.
Harmittaa!
Vielä kerkeät kaupoille ja lähetät sähköpostia että ei kyseisen verkkokaupan tarvitse toimittaa koko tilausta.
Mulla ei ole toiminut noi koodit postin sivuilla, on ollut jo perillä ennen kuin näkyy että ois lähtenyt. Näin kävi ainakin adlibriksen paketin kanssa tänä vuonna.
Tilasin TNTllä pikatoimituksen, piti tulla tänään klo 12 mennessä.
Sain tietää että lähetykset kuulemma viivästyneet eli paketti ei tule tänään ja vaikutti siltä etteivät aio jakaa mitään huomenna 23.12 vaikka on normaali arkipäivä!
Minäkin tilasin sukulaistytölle lahjan BR-lelun nettikaupasta viime viikon torstaina (17.12.), kun siihen mennessä tehtyihin tilauksiin luvattiin toimitus jouluun mennessä, jos valitsee toimituksen lähimpään liikkeeseen. Tarkistin vielä tilausvahvistuksen, ja siinä sanottiin heidän lähettävän sähköpostia, kun lähetys on lähtenyt liikkeelle. Eipä ole mitään kuulunut.
Suoraan sanottuna v*tuttaa. Kiva sitten mahdollisesti jouluna sanoa, että saat lahjan sitten joskus.
Muuten hyvä, mutta kauppojen hyllyt ammottivat tyhjyyttään jo viime viikolla. Mieluummin antaisi sen ajan ja ajatuksen kanssa valitun lahjan kuin jotakin hätäpäissä hankittua krääsää.
Tätä kyllä ajattelin itsekin, mutta tilatut tuotteet olivat sellaisia, mitä en kivijalkakaupoista saa ostettua.
Todella ikävä kuulla, että muillekin on näin käynyt! Onneksi kyse ei omalla kohdallani ole pienten lasten lahjoista, aikuiselle ku voi selittää, että saat myöhemmin sitten.
Pikatoimituksella olisi tuoltakin voinut tilata, mutta en tiedä olisiko vaikuttanut mihinkään.
6: Maksoitko ylimääräistä pikatoimituksesta? Harmittaa varmasti!
Jollakulla taitaa olla vähän paha olla, kun jokaiseen kommenttiin lyöty alapeukku kategorisesti.
Joku verkkokaupan työntekijä, joka on saanut vihaisia yhteydenottoja huijatuilta asiakkailta?
Tilasin viikko sitten 2 kirjaa ja toinen tuli eilen ja toinen tulee jälkitoimituksena. Juu ei siis ehdi jouluksi ja ärsyttää. Tilatessa luki että molempia on varastossa eli norm. toimitusaika....
Minä tilasin lahjat onneksi jo pari viikkoa sitten. Viimevuodesta tuskastuneena opin.
Itse tilasin NetAnttilasta sunnuntaina, ja nyt on paketti noudettavissa postitoimipaikasta, eli toiset paikat toimi(tta)vat nopeammin kuin toiset.
Olisko kyse siitä, että tuotetta ei olekaan varastossa? Muuten en ymmärrä, että miksi kauppa lupaisi toimittaa tuotteet jouluksi, jos ei siihen pysty.
Luulisi olevan huonoa mainosta. Kuka enää toiste tilaa, jos on jänyt ilman joululahjoja?