Voi ei, häkkivarasto tyhjennetty yöllä - sinne meni kaikki lastenkin lahjat!
Voi hemmetin hemmetti: meidän häkkivarasto on tyhjennetty yöllä: kaikki lahjat on viety. Sinne meni meidän lasten joululahjat ja näköjään on kelvannut dvd-soitinkin.
Isännöitsijä vain nauroi että kuka hullu näinkin värikkäässä yhteiskunnassa vielä säilyttää siellä jotain. Poliisi ei ehdi paikalle, pyysivät harkitsemaan rikosilmoituksen tekemistä vielä, koska tuskin kuitenkaan koskaan saan mitään takaisin. Ja Minä itkin.
Ja kivittäjille tiedoksi, että mihin muuhun paikkaan sitä voi kätkeä moisen tavaramäärän?
No, rahaa ei todellakaan ole ostaa uusia lahjoja eli nyt pitäisi selittää 1 - 7 vee lapsille jotain?
It-it-itkettää vieläkin... :(
Kommentit (40)
Minulla on häkkivarastossa pullo, jossa lukee "Alkoholia, älä juo". Niissä ei ole etanolia vaan metanolia. Yksi sellainen meni jo ties minne murron yhteydessä. Kukaan ei koskaan tullut alkoholista valittamaan.
Varmaan juu
It - it - itkettää nää huonot yritykset
Meidän häkkivarasto oli myös tyhjennetty pari viikkoa sitten, mutta saatiin vakuutuksesta ihan hyvin ja nopeasti. Jos noin kävisi että lahjat vietäisiin, ottaisin jonkun luoton mitä kaupat tarjoaa, ostaisin uudet lahjat ja maksaisin pois kun vakuutusrahat tulee.
Vierailija kirjoitti:
Muistelen lukeneeni samanlaisen aloituksen jonain muunakin jouluna...
Mä oon aina luullut, että vakuutus ei korvaa sellaista, mikä on säilytetty jossain häkkivaraston tapaisessa kanakopissa. Sinne päästäkseen ei tarvitse edes murtautua. Yleensähän ne varastot ovat kyllä lukon takana kellarissa, mutta kaikilla asukkailla ja on avaimet. Mitenkä on?
joka joulu tää käy vähintään yhdelle mammalle :)
Vierailija kirjoitti:
Voi hemmetin hemmetti: meidän häkkivarasto on tyhjennetty yöllä: kaikki lahjat on viety. Sinne meni meidän lasten joululahjat ja näköjään on kelvannut dvd-soitinkin.
Isännöitsijä vain nauroi että kuka hullu näinkin värikkäässä yhteiskunnassa vielä säilyttää siellä jotain. Poliisi ei ehdi paikalle, pyysivät harkitsemaan rikosilmoituksen tekemistä vielä, koska tuskin kuitenkaan koskaan saan mitään takaisin. Ja Minä itkin.
Ja kivittäjille tiedoksi, että mihin muuhun paikkaan sitä voi kätkeä moisen tavaramäärän?
No, rahaa ei todellakaan ole ostaa uusia lahjoja eli nyt pitäisi selittää 1 - 7 vee lapsille jotain?
It-it-itkettää vieläkin... :(
Niin väsynyttä paskaa, että hohhoijaa....
Meinaatko ap tehdä vakuutuspetoksen? Vieläpä kinuta hyväntahtoisia vähän lahjoittamaan.
Pöllittyjä lahjoja voi ostaa takaisin huuto.netistä. Usein löytyy samalta myyjältä kaikki mitä jouluna vietiin.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon aina luullut, että vakuutus ei korvaa sellaista, mikä on säilytetty jossain häkkivaraston tapaisessa kanakopissa. Sinne päästäkseen ei tarvitse edes murtautua. Yleensähän ne varastot ovat kyllä lukon takana kellarissa, mutta kaikilla asukkailla ja on avaimet. Mitenkä on?
Korvaa. Korvaahan vakuutus polkupyöränkin joka varastetaan ulkoa.
Mikä ihme suomalaisia vaivaa????? Missä ihmisten myötätunto???
Uskomatonta porukkaa koko palsta täynnä. Kaikkea epäillään valheeksi tai sitten haukutaan. Raivostuttavia kusipäitä koko palsta pullollaan!!!
Perheen äidille tapahtunut se pahin mahdollinen mitä joulun alla lapsiperheessä voi tapahtua ja täällä keskitytään vain aiheuttamaan hänelle vielä huonompaa oloa!
Ja te epäilijät, myös meillä täällä Suomessa tapahtuu rikoksia, pienempiä ja suurempia, uskomatonta! Eikö?
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme suomalaisia vaivaa????? Missä ihmisten myötätunto???
Uskomatonta porukkaa koko palsta täynnä. Kaikkea epäillään valheeksi tai sitten haukutaan. Raivostuttavia kusipäitä koko palsta pullollaan!!!
Perheen äidille tapahtunut se pahin mahdollinen mitä joulun alla lapsiperheessä voi tapahtua ja täällä keskitytään vain aiheuttamaan hänelle vielä huonompaa oloa!
Ja te epäilijät, myös meillä täällä Suomessa tapahtuu rikoksia, pienempiä ja suurempia, uskomatonta! Eikö?
Ap se siellä yrittää möyrytä henkeä kuolleeseen threadiin :D Sulle vinkki seuraavaa trollausta varten: Poliisi ei koskaan neuvo olemaan tekemättä rikosilmoitusta useamman sadan (vai peräti tuhannen) euron omaisuusrikoksessa jo pelkästään siksi, että vakuutusyhtiö vaatii aina sellaisen.
Hienoa, että suomalaiset ovat kansainvälistymässä värittyvän kulttuurimme ansiosta. Enää ei anneta ymmärrystä ihmiselle, joka on niin tyhmä että luottaa muiden rehellisyyteen. Kyllähän se on aina oma vika, jos jättää jotain muiden saataville. Hyvä, että ihmiset oppivat ja kohta suomalaiset eivät enää ole maailmalla helposti huijattavien maineessa.
Jos teillä ei olisi rahaa ostaa lapsille uusia lahjoja, niin siellä varastossa ei ole voinut olla sellaista määrää tavaraa, mikä ei olisi mahtunut vaikka sängyn alle.
Toisessa ketjussa juuri kerrottiin, että paras joululahja lapsille on raitis joulu. Antakaa siis tänä vuonna sellainen, ei ne piltit muuta lahjaa kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Huono Porvoo!!!
Poliisi kehoittaa AINA rikosilmoituksen tekemisiin jopa pyörävarkaus tapauksissa.Ensi kerralla parempaa onnea provon väsäämiseen. Se on taitolaji näes.
Samaan kiinnitin huomiota. Meidänkin häkkivarastoon näet kerran murtauduttiin. Poliisi nimenomaan käski tehdä rikosilmoituksen. Kyllä poliisi haluaa tietää, minkälaista toimintaa tapahtuu missäkin. Ei rikosilmoitusta vain siksi aina tehdä, että saisi tavaransa takaisin.
Tuosta rikosilmoituksesta: miesystäväni pahoinpiteli minut v.2012' ja naapurit soittivat poliisit. Mies pakeni takaovesta, minä tärisin maassa. Poliisit sanoivat että mitäs täällä on tapahtunut, jaa jaa, kirjataan mutta kannattaa miettiä teetkö rikosilmoitusta.
No, en tehnyt, en mennyt edes lääkäriin. Ja nyt harmittaa.
No, kaikkihan tietää, että lasten lahjat säilytetään häkkivarastossa ja sitten ne laitetaan rappuun säkissä odottamaan tilattua joulupukkia, joka tulee kuuden maissa. Ehditte hyvin käydä haudoilla tässä välissä.