Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Niin ihastunut että sattuu

Vierailija
22.12.2015 |

Sattuu vatsaan ja päähän. Ruoka ei maistu. Tuntuu että tärisen päästä varpaisiin. Kamalaa.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samanlainen tilanne täällä... Pitkä parisuhde, joka on periaatteessa muilta osin hyvin, mutta fyysinen vetovoima on ollut jo kauan poissa. Ollaan hyviä ystäviä, kämppiksiä... Tapasin pari kuukautta sitten sattumalta miehen, joka vei jalat alta. Miten ihanalta tuntui saada huomiota ja miten mahtavalta tuntui olla taas ihastunut!! Loistin ja hymyilin koko ajan kuin vähä-älyinen... Eilen lopetin "hulluuden", koska se olisi johtanut vääjäämättä seksiin, intohimoiseen seksiin, mutta tiesin, ettei tuo ihastukseni ollut yhden eikä kahdenkaan naisen mies, halusin lopettaa.. Tajusin, että hän pyörittää useampaa naista samaan aikaan, en halunnut olla yksi monesta... Nyt itkettää. Ikävöin, kadunkin päätöstäni, mutta kyllä tämä ohi menee. Olin valmis ottamaan hänet rakastajakseni, jos olisin ollut hänelle ainoa rakastajatar... Säälittävää, tiedän sen itsekin. Mutta jokainen, joka tuomitsee tietämättä oikeasti miltä tuntuu elää vuosikaudet intihimottomassa suhteessa, ei tiedä mistä puhuu. Helppo sanoa, että eroa, mutta ei sekään ole aina järkevää, jos seksittömyys ja intohimon puute on ainoat asiat, jotka suhteessa mättää. Olen iloinen, että naiseuteni heräsi ja siitä kiitän tätä minun pelimiestäni... Sinulle haluan sanoa, että nauti tuosta ihastumisen tunteesta. Se sytyttää henkiin...

Voi kiitos sinulle tuntematon ihminen tästä tekstistä. Tämä auttaa minua eteenpäin....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla