Kolhaisin toisen autoa ja pakenin paikalta
Ei hemmetti... nyt ahdistaa ihan mielettömästi. Parkkipaikan vinoparkkiin oli tullut ihan kylkeeni toinen auto kun olin kaupassa, ja kun aloin lähtemään niin tila oli niin pieni että toisella etukulmalla osuin johonkin kohtaan sitä toista autoa.
Menin ihan paniikkiin, ja venkslasin auton siitä vihdoin pois, sit tän kolhaistun auton omistaja juuri tuli kaupasta autolleen... en usko että näki sitä kun osuin hänen autoonsa. Ihme raukkamaisuuksissani lähdin itku kurkussa vaan pois paikalta...
Nyt pelkään koko ajan että joku oli ottanut rekkarini ylös, sillä mies kysyi heti kotiin tultuaan että mihin helvettiin olen töytässyt hänen autonsa (mieheni nimissä siis) ja huijasin että parkkihallissa osui betoniin :( kohta sitten joku soittaa miehelleni että hänen autollaan on kolhittu!
Teinkö jonkin rikoksen kun lähdin pois paikalta? Tuleeko siitä erikseen jotain maksettavaa, sakkoja tms? Korvausten lisäksi siis vielä :(
Kommentit (23)
Raukkis, mulle tehtiin sama ja auto meni lunastukseen. Oli ovessa ja alapalkis lommot. Häpeä itseäsi!
Grandfarter kirjoitti:
Et syyllistynyt rikokseen, mutta muuten käytöksesi ehkä oli arveluttavaa. Minulle sattui muutama vuosi sitten lähes kuvailemasi kaltainen tapaus, omaan autooni tuli hipaisusta pienen pieni naarmu kylkeen, vastapuolen "puskurin" kulmaan jäi autostani maalia. Jäin ruutuun odottamaan omistajaa ja sovimme, että hän vie autonsa näytille korjaamolle, mutta tuskin tuossa mitään isoa vahinkoa on tapahtunut. Oli melkoinen yllätys kun omistaja soitti ja kertoi korjausarvion olevan 1500 euroa, koko puskurin kiinityskorvakkeet olivat revenneet ja puskuri olisi pakko vaihtaa. Eipä siinä mitään, vakuutusyhtiöhän sen maksoi omavastuulla vähennettynä tietenkin.
Jonkin aikaa tuon tapauksen jälkeen olin liikenteessä toisella autollani, vanhuksella joka oli minulle todella kuin silmäterä. Kävin huoltoasemalla kahvilla ja tullessani ulos huomasin auton kyljessä lähes koko kyljen mittaisen painauman eikä tekijästä tietoakaan. Tuo tapaus meni tietenkin omaan piikkiin ja silloin päätin, että ikinä enää en näissä asioissa ole tyhmän rehellinen vaan vahingon satuttua nostan kytkimen muina miehinä koko tapausta sen enempää muistelematta.
Ei voi olla totta että näin idiootteja ihmisiä voi olla olemassa?!? "Vahingon satuttua nostan kytkimen muina miehinä koko tapausta sen enempää muistelematta" En pääse yli tästä että tällaisia ihmisiä voi olla. Jos itse kolhii toisen autoa niin siitä otetaan jumalauta vastuu vaikka maksaisikin. Kellään ei ole mitään oikeutta tuhota toisen omaisuutta ja vain kadota paikalta. Näitä juttuja tulee esiin koko ajan enkä vaan voi ymmärtää että joku voi ajaa pois paikalta.
Älä välitä AP, vaan vietä huoleton joulu. Unohda koko juttu (niin olen itsekin tehnyt jo monta kertaa), auto on vain materiaa. Jos joku tulee valittamaan niin toisesta korvasta vaan ulos. Surullista miten jotkut ihmiset on täysin mammonan pauloissa.