Miksi en saa kaunista naista?
Miksi kaikki hoikat ja kauniit naiset kiinnostuu jännämiehistä? Miksei minusta kivasta ja kiltistä sekä kunnollisesta miehestä kukaan nätti nainen kiinnostu? Mikä naisia vaivaa kun heitä kiinnostaa vain vaimonhakkaaja jännämiehet?
Kommentit (51)
No viesteilläsi olet antanut itsestäsi todella vastenmielisen kuvan, kaukana kiltistä ja kunnollisesta. Kiltti mies ei hauku niidenkään naisten ulkonäköä, joihin ei itse ole ihastunut.
Jos ainoa meriittisi on se, ettet hakkaa, varmaan ainoa vaatimus, mitä voi naiselle esittää, on se, ettei hän hakkaa.
Etkö ap tajua että naisen perse on tarkoitettu pahojen poikien reviteltäväksi. JIHAAA anna mami sitä suklaata, NYT!!
Koska rutiset vain saamattomuuttasi
Mä en käsitä, sillä minulla hyvännäköisellä naisella on just tollanen kiltti mies ja oon hänestä hyvin onnellinen.
Tsemppii. Hyvännäköisiä kannattaa edelleenkin lähestyä kunnioittavasti.
Vierailija kirjoitti:
Mä en käsitä, sillä minulla hyvännäköisellä naisella on just tollanen kiltti mies ja oon hänestä hyvin onnellinen.
Tsemppii. Hyvännäköisiä kannattaa edelleenkin lähestyä kunnioittavasti.
Kaikkia kanssaihmisiä kannattaa lähestyä kunnioittavasti, ja jos ap todella on niin mukava ja hyvä ihminen kuin väittää, niin tämän tulisi olla sanomattakin selvää.
Ja sitten itketään, kun se kaunis nainen manipuloi, nalkutti ja vei kaikki rahat. Ja siitä vedetään johtopäätös, että KAIKKI naiset on narsisteja. Ja samalla sätitään, että KAIKKI naiset haluavat vain jännämiehiä ja on naisen oma vika, kun on huonossa suhteessa. Miesten omista valinnoista ei ole mitään vastuuta. Siitä päästäänkin syyhyn, miksi näillä mielenterveystapauksilla ei ole naista eikä tule.
Sulla ei ole paksua lompakkoa, akateemista tutkintoa ja korkeaa sosioekonomista asemaa. Ja jos sulla noi olisikin niin älä ole niin sinisilmäinen että uskot että niillä ei olisi merkitystä naisen saannin kannalta.
Kaikki naiset ovat kauniita. Eikö kukaan siis huoli APta?
minullakin on iso maha, ruma naama ja pieni pippeli. on se niin väärin ettei pitkät ja hoikat mallit edes sylkäse suuntaani.
Koska et kuulemma pysty tarjoamaan muuta kuin feikki"kiltteytesi", joka ilmenee vain ja ainoastaan siinä ja siten, että et hakkaa (=perusolettamus & nollataso, jonka alittavia ei kukaan alkeellisenkin itsekunnioituksen omaava nainen edes harkitse!), niin maksimi, jonka voit em. avuillasi saada, on naispuolinen vastine, (joka samaten on myös "kiltti", ja hakkaamaton) vaatimattomalle tai jopa rumalle ulkonäöllesi.
Katse peiliin ap. Oletko itse komea? Jos et, etkä rikaskaan, niin miksi kauniin naisen pitäisi ihastua sinuun? Miksi sinulle ei kelpaa mukava nainen.