Mammakavereita Lohjalta/Vihdistä/lähialueilta
Mammakavereita Lohjalta/Vihdistä/lähialueilta
klo 18:59 | 21.12.2015
Olen muuttanut viime vuonna Lohjalle ja en vielä tunne täältä ketään. Minulla on laskettuaika alkuvuodesta 2016 ja olisi mukava tutustua muihin äiteihin/tuleviin äiteihin täältä päin ja löytää saman henkisiä mammakavereita, joiden kanssa käydä vaikka kahvilla ja touhuta lasten kanssa. Olen 26 v. Laita tänne viestiä jos kiinnostuit 😊
Moikka! Täällä kirjottelee kohta 23v äiti Nummelasta ja 5,5kk tyttövauva :) Itsekin olisin mammaseuraa vailla... :)
Moi! Täällä 26v äiti Nummelasta ja 11k kaksostytöt :) Mammakavereita olisi kiva saada kun niitä ei pahemmin ennestään löydy ja Nummelaan ollaan muutettu heinäkuussa joten täältäpäin ei muutenkaan kavereita ole vielä löytynyt :)
Me ollaan Nummelaan muutettu heinäkuussa 2014 ja omat kaverit asuu kans muualla. Mulle saa laittaa viestiä marikaha.kuittinen@gmail.com, ois kiva tutustua! :)
Ja mulle saa laittaa viestiä hennijuulia.immonen@gmail.com :)
Heippa! Täällä Lohjalainen 22v. 6kk ikäisen poikavauvan äiti! Lenkki- tai kahvitteluseura ei olisi pahitteeksi tai ihan vaan juttuseurakin kelpaa! :) meiliä voi laittaa osotteeseen johanna.tamminen1@gmail.com