Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mikä siinä tunteiden kertomisessa on niin vaikeaa?

Vierailija
21.12.2015 |

Jos tykkää jostakusta, miksei sitä voi kertoa? Miksi pitää pelata jotain pelejä. Vaikka olisi miten ihastunut niin ollaan kuin ei voisi vähemmän kiinnostaa. Miten on niin vaikeaa rehellisesti näyttää tunteita?

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en puhu siksi että niin kauan kuin ajatukset ovat vain omassa päässäni, niin ne ovat sallittuja. Jos avaan suuni tulee siitä kiellettyä ja pettämistä ja kaikkea skeidaa. En kiellä etteikö houkuttaisi. Olis ihana tietää tunteeko toinen samoin. Mutta mitä sitten? Se pitäis jäädä siihen eikä mennä senttiäkään pitemmälle. En usko että olis mahdollista.

Siksi vaikenen ja haaveilen salaa :)

Vierailija
42/62 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varoen kertonut kuinka paljon sinusta pidän. Huomaat varmasti kuinka hyvä minun on olla lähelläsi ja sen vuoksi siihen hakeudun mahdollisuuden tullen. Jopa hieman varkain... En tiedä mitä minusta ajattelet, et väistä katsetta etkä kosketusta. Sanallakaan et kuitenkaan ole "myöntänyt" lupaa tulla lähellesi.

Se mitä olen sinulle kertonut, on vain murto-osa kaikesta mitä haluaisin sanoa. En vaan pysty tai uskalla ennen kuin tulet itse sanoinesi edes vähän vastaan, rohkaise.

Kerran kosketit minua, se polttelee vieläkin. Pelkään kuitenkin, että sormet paloi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kerroin miehelle ja hän vain nöyryytti minua. Oli varattu ollut koko ajan.

Vierailija
44/62 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on oikeasti vaikeaa.

Kerroin reilu viikko sitten ensimmäistä kertaa elämässäni naiselle, että olen ihastunut tähän.

Meni hiljaiseksi :D

Seitsemäs, josta oon koskaan tykännyt ja oon aina unelmoinut, että uskaltaisin kertoa tällaisen asian. Tulipa tääkin koettua.

Olis tietysti ollut kiva et se olis sanonut jotain - edes, ettei ole kiinnostunut musta tai muuta..

Mutta tajuan, ettei tällaiseen oikeen osaa sanoa mitään, en itsekään osaa. Ainakaan ei ole lopettanut viestittelyä mulle, joten en varmaan hirveitä traumoja aiheuttanut tälle :D

Pitänee jatkossakin tyytyy näihin, jotka tykkää musta...

Vierailija
45/62 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kanssa vähän ihastunut Naispelko22:een. Aina ilahdun, kun näen häneltä viestin täällä.

Vierailija kirjoitti:

Alan pikkuhiljaa tykätä susta, Naispelko22...

Olet niin ihana, munaton hiiri...:-)

Vierailija kirjoitti:

Syitähän voi olla monia. Yhtenä hyvänä syynä esimerkiksi se, että välittää siitä toisesta ihmisestä niin paljon, että ei halua pilata ystävyyttä sillä, että paljastaa tunteensa jotka ovatkin yksipuolisia. Toinen syy voi olla se, että on kaltaiseni munaton hiiri, joka ei halua nolata itseään eikä täten uskalla kertoa tunteistaan. Pelkää kelpaamattomuuttaan. Elämäntilanne saattaa olla sellainen, että mihinkään vakavaan ei ole järkeä alkaa jne.

Terveisin Naispelko22

Vierailija
46/62 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on oikeasti vaikeaa.

Kerroin reilu viikko sitten ensimmäistä kertaa elämässäni naiselle, että olen ihastunut tähän.

Seitsemäs, josta oon koskaan tykännyt ja oon aina unelmoinut, että uskaltaisin kertoa tällaisen asian. Tulipa tääkin koettua.

Olis tietysti ollut kiva et se olis sanonut jotain - edes, ettei ole kiinnostunut musta tai muuta..

Mutta tajuan, ettei tällaiseen oikeen osaa sanoa mitään, en itsekään osaa. Ainakaan ei ole lopettanut viestittelyä mulle, joten en varmaan hirveitä traumoja aiheuttanut tälle :D

Jep. Varattu se nainen on. Mulle kävi just noin, että kun kerroin miehelle olevani ihastunut häneen, ei vastannut mitään. Mutta varattu oli ollut kaiken aikaa.

Olin hänelle joku itsetunnon pönkittäjä.

Vierailija
47/62 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin toinen varattu. Onko tunteet totta vasta kun ne ääneen sanoo?

Ap

Eli sä olet varattu ja odotat et toinen kertoo tunteensa? Saat odotella varmaan melko kauan.

Vierailija
48/62 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitys piilee varattuna olemisessa, ei varatulle voi kertoa tunteista tai varattuna tehdä tunnustuksia sinkulle.

Vierailija
49/62 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap! Oletteko samassa työssä? Silloin ymmärrän että on vaikeaa.. Milloin näit hänet viimeksi?

Vierailija
50/62 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on oikeasti vaikeaa.

Jep. Varattu se nainen on. Mulle kävi just noin, että kun kerroin miehelle olevani ihastunut häneen, ei vastannut mitään. Mutta varattu oli ollut kaiken aikaa.

Olin hänelle joku itsetunnon pönkittäjä.

Ei ole vapaa. En ole kyllä itse vapaa mutta hänelle se ei ole näyttänyt olevan ainakaan muiden miesten kohdalla koskaan ongelma.

Vierailija
51/62 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, ehkä toinen miettii että mitä sitten niiden tunteiden tunnustamisen jälkeen, ja siksi hannaa sitä? Mulle kävi niin, että vanha ihastus tunnusti rakastavansa, minä myös. Sen jälkeen ei sitten mitään, ei tapaamista eikä juttelua... Minä haluaisin vaikka mitä, mutta hän vissiin pelästyi :(

Vierailija
52/62 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska molemmat seurustelemme tahoillamme. Nih.

Vierailija
53/62 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kanssa vähän ihastunut Naispelko22:een. Aina ilahdun, kun näen häneltä viestin täällä.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syitähän voi olla monia. Yhtenä hyvänä syynä esimerkiksi se, että välittää siitä toisesta ihmisestä niin paljon, että ei halua pilata ystävyyttä sillä, että paljastaa tunteensa jotka ovatkin yksipuolisia. Toinen syy voi olla se, että on kaltaiseni munaton hiiri, joka ei halua nolata itseään eikä täten uskalla kertoa tunteistaan. Pelkää kelpaamattomuuttaan. Elämäntilanne saattaa olla sellainen, että mihinkään vakavaan ei ole järkeä alkaa jne.

Terveisin Naispelko22

Ei teilläkään hyvin mene. Ja minä kun luulin, että minä ihastun helposti... 

Terveisin Naispelko22

Vierailija
54/62 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastaa voi etäältäkin,ei siinä sanoja tarvitse

Vierailija
55/62 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin Naispelko22

Ei teilläkään hyvin mene. Ja minä kun luulin, että minä ihastun helposti... 

Terveisin Naispelko22

Hei Naispelko22!

Minkä ikäinen olet? 🙂💘

Vierailija
56/62 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, minne menit? Nähdään huomenna.

Vierailija
57/62 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se tunteista kertominen mitenkään vaikeaa ole. Mutta jos on varattu, niin ei ehkä voi sotkeentua toiseen ihmiseen samalla tavalla kuin sinkkuna ollessa. Ja mitä jos myöntäisikin olevansa ihastunut? Jos ei kumpikaan halua asiasta enempää.

Vierailija
58/62 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen varoen kertonut kuinka paljon sinusta pidän. Huomaat varmasti kuinka hyvä minun on olla lähelläsi ja sen vuoksi siihen hakeudun mahdollisuuden tullen. Jopa hieman varkain... En tiedä mitä minusta ajattelet, et väistä katsetta etkä kosketusta. Sanallakaan et kuitenkaan ole "myöntänyt" lupaa tulla lähellesi.

Se mitä olen sinulle kertonut, on vain murto-osa kaikesta mitä haluaisin sanoa. En vaan pysty tai uskalla ennen kuin tulet itse sanoinesi edes vähän vastaan, rohkaise.

Kerran kosketit minua, se polttelee vieläkin. Pelkään kuitenkin, että sormet paloi.

Tunnistan tästä paljon itseäni. Olen vain kuvitellut antaneen selviä merkkejä. Tahtomattani ja olosuhteista johtuen olet mahdollisesti tehnyt myös virhearvioita. Minun olisi ne pitänyt korjata heti. Se mitä et arvioinut väärin oli ihastumiseni. Nyt huomaan, että vika olikin minussa. Kiitos kaikille osallistuneille.

Ap

Vierailija
59/62 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se tuntuisi sielussa hyvältä, vaikka toinen vain kertoisi, että on ollut pitkään ihastunut ja voisi itse tunnustaa saman hänelle. Ei se tarkoita sitä, että asialle pitäisi alkaa tehdä jotain.

Vierailija
60/62 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se tuntuisi sielussa hyvältä, vaikka toinen vain kertoisi, että on ollut pitkään ihastunut ja voisi itse tunnustaa saman hänelle. Ei se tarkoita sitä, että asialle pitäisi alkaa tehdä jotain.

No siitä sitten vaan. Jään odottamaan :*