mikä siinä tunteiden kertomisessa on niin vaikeaa?
Jos tykkää jostakusta, miksei sitä voi kertoa? Miksi pitää pelata jotain pelejä. Vaikka olisi miten ihastunut niin ollaan kuin ei voisi vähemmän kiinnostaa. Miten on niin vaikeaa rehellisesti näyttää tunteita?
Kommentit (62)
Olen varoen kertonut kuinka paljon sinusta pidän. Huomaat varmasti kuinka hyvä minun on olla lähelläsi ja sen vuoksi siihen hakeudun mahdollisuuden tullen. Jopa hieman varkain... En tiedä mitä minusta ajattelet, et väistä katsetta etkä kosketusta. Sanallakaan et kuitenkaan ole "myöntänyt" lupaa tulla lähellesi.
Se mitä olen sinulle kertonut, on vain murto-osa kaikesta mitä haluaisin sanoa. En vaan pysty tai uskalla ennen kuin tulet itse sanoinesi edes vähän vastaan, rohkaise.
Kerran kosketit minua, se polttelee vieläkin. Pelkään kuitenkin, että sormet paloi.
Minä kerroin miehelle ja hän vain nöyryytti minua. Oli varattu ollut koko ajan.
Se on oikeasti vaikeaa.
Kerroin reilu viikko sitten ensimmäistä kertaa elämässäni naiselle, että olen ihastunut tähän.
Meni hiljaiseksi :D
Seitsemäs, josta oon koskaan tykännyt ja oon aina unelmoinut, että uskaltaisin kertoa tällaisen asian. Tulipa tääkin koettua.
Olis tietysti ollut kiva et se olis sanonut jotain - edes, ettei ole kiinnostunut musta tai muuta..
Mutta tajuan, ettei tällaiseen oikeen osaa sanoa mitään, en itsekään osaa. Ainakaan ei ole lopettanut viestittelyä mulle, joten en varmaan hirveitä traumoja aiheuttanut tälle :D
Pitänee jatkossakin tyytyy näihin, jotka tykkää musta...
Mä olen kanssa vähän ihastunut Naispelko22:een. Aina ilahdun, kun näen häneltä viestin täällä.
Vierailija kirjoitti:
Alan pikkuhiljaa tykätä susta, Naispelko22...
Olet niin ihana, munaton hiiri...:-)
Vierailija kirjoitti:
Syitähän voi olla monia. Yhtenä hyvänä syynä esimerkiksi se, että välittää siitä toisesta ihmisestä niin paljon, että ei halua pilata ystävyyttä sillä, että paljastaa tunteensa jotka ovatkin yksipuolisia. Toinen syy voi olla se, että on kaltaiseni munaton hiiri, joka ei halua nolata itseään eikä täten uskalla kertoa tunteistaan. Pelkää kelpaamattomuuttaan. Elämäntilanne saattaa olla sellainen, että mihinkään vakavaan ei ole järkeä alkaa jne.
Terveisin Naispelko22
Vierailija kirjoitti:
Se on oikeasti vaikeaa.
Kerroin reilu viikko sitten ensimmäistä kertaa elämässäni naiselle, että olen ihastunut tähän.
Seitsemäs, josta oon koskaan tykännyt ja oon aina unelmoinut, että uskaltaisin kertoa tällaisen asian. Tulipa tääkin koettua.
Olis tietysti ollut kiva et se olis sanonut jotain - edes, ettei ole kiinnostunut musta tai muuta..
Mutta tajuan, ettei tällaiseen oikeen osaa sanoa mitään, en itsekään osaa. Ainakaan ei ole lopettanut viestittelyä mulle, joten en varmaan hirveitä traumoja aiheuttanut tälle :D
Pitänee jatkossakin tyytyy näihin, jotka tykkää musta...
Jep. Varattu se nainen on. Mulle kävi just noin, että kun kerroin miehelle olevani ihastunut häneen, ei vastannut mitään. Mutta varattu oli ollut kaiken aikaa.
Olin hänelle joku itsetunnon pönkittäjä.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin toinen varattu. Onko tunteet totta vasta kun ne ääneen sanoo?
Ap
Eli sä olet varattu ja odotat et toinen kertoo tunteensa? Saat odotella varmaan melko kauan.
Selitys piilee varattuna olemisessa, ei varatulle voi kertoa tunteista tai varattuna tehdä tunnustuksia sinkulle.
Hei ap! Oletteko samassa työssä? Silloin ymmärrän että on vaikeaa.. Milloin näit hänet viimeksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on oikeasti vaikeaa.
Pitänee jatkossakin tyytyy näihin, jotka tykkää musta...Jep. Varattu se nainen on. Mulle kävi just noin, että kun kerroin miehelle olevani ihastunut häneen, ei vastannut mitään. Mutta varattu oli ollut kaiken aikaa.
Olin hänelle joku itsetunnon pönkittäjä.
Ei ole vapaa. En ole kyllä itse vapaa mutta hänelle se ei ole näyttänyt olevan ainakaan muiden miesten kohdalla koskaan ongelma.
Hmm, ehkä toinen miettii että mitä sitten niiden tunteiden tunnustamisen jälkeen, ja siksi hannaa sitä? Mulle kävi niin, että vanha ihastus tunnusti rakastavansa, minä myös. Sen jälkeen ei sitten mitään, ei tapaamista eikä juttelua... Minä haluaisin vaikka mitä, mutta hän vissiin pelästyi :(
Koska molemmat seurustelemme tahoillamme. Nih.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kanssa vähän ihastunut Naispelko22:een. Aina ilahdun, kun näen häneltä viestin täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syitähän voi olla monia. Yhtenä hyvänä syynä esimerkiksi se, että välittää siitä toisesta ihmisestä niin paljon, että ei halua pilata ystävyyttä sillä, että paljastaa tunteensa jotka ovatkin yksipuolisia. Toinen syy voi olla se, että on kaltaiseni munaton hiiri, joka ei halua nolata itseään eikä täten uskalla kertoa tunteistaan. Pelkää kelpaamattomuuttaan. Elämäntilanne saattaa olla sellainen, että mihinkään vakavaan ei ole järkeä alkaa jne.
Terveisin Naispelko22
Ei teilläkään hyvin mene. Ja minä kun luulin, että minä ihastun helposti...
Terveisin Naispelko22
Rakastaa voi etäältäkin,ei siinä sanoja tarvitse
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisin Naispelko22
Ei teilläkään hyvin mene. Ja minä kun luulin, että minä ihastun helposti...
Terveisin Naispelko22
Hei Naispelko22!
Minkä ikäinen olet? 🙂💘
Ap, minne menit? Nähdään huomenna.
Ei kai se tunteista kertominen mitenkään vaikeaa ole. Mutta jos on varattu, niin ei ehkä voi sotkeentua toiseen ihmiseen samalla tavalla kuin sinkkuna ollessa. Ja mitä jos myöntäisikin olevansa ihastunut? Jos ei kumpikaan halua asiasta enempää.
Vierailija kirjoitti:
Olen varoen kertonut kuinka paljon sinusta pidän. Huomaat varmasti kuinka hyvä minun on olla lähelläsi ja sen vuoksi siihen hakeudun mahdollisuuden tullen. Jopa hieman varkain... En tiedä mitä minusta ajattelet, et väistä katsetta etkä kosketusta. Sanallakaan et kuitenkaan ole "myöntänyt" lupaa tulla lähellesi.
Se mitä olen sinulle kertonut, on vain murto-osa kaikesta mitä haluaisin sanoa. En vaan pysty tai uskalla ennen kuin tulet itse sanoinesi edes vähän vastaan, rohkaise.
Kerran kosketit minua, se polttelee vieläkin. Pelkään kuitenkin, että sormet paloi.
Tunnistan tästä paljon itseäni. Olen vain kuvitellut antaneen selviä merkkejä. Tahtomattani ja olosuhteista johtuen olet mahdollisesti tehnyt myös virhearvioita. Minun olisi ne pitänyt korjata heti. Se mitä et arvioinut väärin oli ihastumiseni. Nyt huomaan, että vika olikin minussa. Kiitos kaikille osallistuneille.
Ap
Kyllä se tuntuisi sielussa hyvältä, vaikka toinen vain kertoisi, että on ollut pitkään ihastunut ja voisi itse tunnustaa saman hänelle. Ei se tarkoita sitä, että asialle pitäisi alkaa tehdä jotain.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se tuntuisi sielussa hyvältä, vaikka toinen vain kertoisi, että on ollut pitkään ihastunut ja voisi itse tunnustaa saman hänelle. Ei se tarkoita sitä, että asialle pitäisi alkaa tehdä jotain.
No siitä sitten vaan. Jään odottamaan :*
itse en puhu siksi että niin kauan kuin ajatukset ovat vain omassa päässäni, niin ne ovat sallittuja. Jos avaan suuni tulee siitä kiellettyä ja pettämistä ja kaikkea skeidaa. En kiellä etteikö houkuttaisi. Olis ihana tietää tunteeko toinen samoin. Mutta mitä sitten? Se pitäis jäädä siihen eikä mennä senttiäkään pitemmälle. En usko että olis mahdollista.
Siksi vaikenen ja haaveilen salaa :)