mikä siinä tunteiden kertomisessa on niin vaikeaa?
Jos tykkää jostakusta, miksei sitä voi kertoa? Miksi pitää pelata jotain pelejä. Vaikka olisi miten ihastunut niin ollaan kuin ei voisi vähemmän kiinnostaa. Miten on niin vaikeaa rehellisesti näyttää tunteita?
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Keneltä tää kommentti, oletko mies vai nainen? Mietin samaa, turhauttavaa!
Mies olen, vaikka en ymmärräkään miten se tähän kuuluu..
Jos tykkää monista ihmisistä samaan aikaan?
Miusta näitä pelinaisia on siinä missä pelimiehiäkin. Sanotaan, että halutaan edetä hitaasti, vaikka selvästi halutaan kääntää muitakin kortteja.
Tunnetko miten hyvin sen naisen, tai millainen suhde teillä.
Vierailija kirjoitti:
Koska pelkään.
En kylläkään pelaa mitään pelejä. Olen vain hiljaa.
Luulen, että useimmilla on kyseessä epävarmuus ja pelko siitä, että tulee torjutuksi. Tai sitten voi ajatella, että ei saa näyttää liikaa kiinnostustaan, ettei toinen pidä itsestäänselvänä, että on hieman haastetta.
Olen ilmeisesti kun ajattelen häntä jatkuvasti..
Mä olen sillai epätäydellinen ihminen, etten mä juurikaan tiedä mitä mä haluan. Se on aina selvää, jos en jotain halua.
No älä suoraan sano että olet ihastunut vaan että oletpa kivaa seuraa ja mukava jutella kanssasi tms.
Jos ottaa tuulta allensa niin sitten vähän lisää vastaavia juttuja
Vierailija kirjoitti:
No älä suoraan sano että olet ihastunut vaan että oletpa kivaa seuraa ja mukava jutella kanssasi tms.
Jos ottaa tuulta allensa niin sitten vähän lisää vastaavia juttuja
En uskaltaisi sanoa noinkaan.
Aika huonosti kuitenkaan tunnen. On hän aika selviä merkkejä antanut, mutta kun olen mies, niin olen vasta jälkikäteen tajunnut mitä tapahtui. Voihan olla ettei mitään tunteita sitten olekaan. Ap
En kerro tunteistani, koska a) olen itse perheellinen ja varattu ja b) toinen on myös varattu.
Oikeasi haluaisin huutaa ja kiljua koko maailmalle, kuinka paljon tykkään hänestä, mutta kun en voi. Yritän nyt vain tukahduttaa tunteeni.
Vierailija kirjoitti:
Jos tykkää jostakusta, miksei sitä voi kertoa? Miksi pitää pelata jotain pelejä. Vaikka olisi miten ihastunut niin ollaan kuin ei voisi vähemmän kiinnostaa. Miten on niin vaikeaa rehellisesti näyttää tunteita?
Olen nainen enkä ymmärrä merkkejä onko joku ihastunut. Olen vain oma itseni enkä ole ikinä osannut tuollaisia miettiä tai ymmärtää.
En kerro tunteistani kovin helposti, sillä pelkään. Olen vain hiljaa enkä pelaa.
Kannattaa osoittaa tunteensa. Itse ainakin saatan ihastua takaisin, kun huomaan toisen ihastuneen minuun.
Vierailija kirjoitti:
Aika huonosti kuitenkaan tunnen. On hän aika selviä merkkejä antanut, mutta kun olen mies, niin olen vasta jälkikäteen tajunnut mitä tapahtui. Voihan olla ettei mitään tunteita sitten olekaan. Ap
Eli et reagoinut merkkeihin ajoissa ja nainen luovutti kun luuli ettei sua kiinnosta ja otti miehen joka ymmärsi yskän ?
Same same täällä. Ja koko tilanne on mutkikas muutenkin, lapsia sun muuta. Mutta ihastuminen on niin voimakasta ettei haluais oll hiljaa vaikka onkin pakko. Vaikkei ikinä mitään tapahtuisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että useimmilla on kyseessä epävarmuus ja pelko siitä, että tulee torjutuksi. Tai sitten voi ajatella, että ei saa näyttää liikaa kiinnostustaan, ettei toinen pidä itsestäänselvänä, että on hieman haastetta.
Oi itsestäänselvänä pitäminen on aivan käsittämätön. Mitä muuta se voi tarkoittaa, kuin että et oikeasti halua että kukaan sitoutuu sinuun?
Koska jos mä haluan, että joku mies sitoutuu minuun, niin sen täytyy tietää, että mä en halua ketään muuta! Vasta silloinhan sen miehen on joku järki sitoutua minuun. Koska en halua muita.
N43
Keneltä tää kommentti, oletko mies vai nainen? Mietin samaa, turhauttavaa!