Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mikä siinä tunteiden kertomisessa on niin vaikeaa?

Vierailija
21.12.2015 |

Jos tykkää jostakusta, miksei sitä voi kertoa? Miksi pitää pelata jotain pelejä. Vaikka olisi miten ihastunut niin ollaan kuin ei voisi vähemmän kiinnostaa. Miten on niin vaikeaa rehellisesti näyttää tunteita?

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keneltä tää kommentti, oletko mies vai nainen? Mietin samaa, turhauttavaa!

Vierailija
2/62 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keneltä tää kommentti, oletko mies vai nainen? Mietin samaa, turhauttavaa!

Mies olen, vaikka en ymmärräkään miten se tähän kuuluu..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse ihastunut?

Vierailija
4/62 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tykkää monista ihmisistä samaan aikaan?

Vierailija
5/62 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska pelkään.

Vierailija
6/62 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miusta näitä pelinaisia on siinä missä pelimiehiäkin. Sanotaan, että halutaan edetä hitaasti, vaikka selvästi halutaan kääntää muitakin kortteja.  

Vierailija
7/62 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetko miten hyvin sen naisen, tai millainen suhde teillä.

Vierailija
8/62 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska pelkään.

En kylläkään pelaa mitään pelejä. Olen vain hiljaa.

Vierailija
9/62 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että useimmilla on kyseessä epävarmuus ja pelko siitä, että tulee torjutuksi. Tai sitten voi ajatella, että ei saa näyttää liikaa kiinnostustaan, ettei toinen pidä itsestäänselvänä, että on hieman haastetta.

Vierailija
10/62 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ilmeisesti kun ajattelen häntä jatkuvasti..

Vierailija
11/62 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sillai epätäydellinen ihminen, etten mä juurikaan tiedä mitä mä haluan. Se on aina selvää, jos en jotain halua.

Vierailija
12/62 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä suoraan sano että olet ihastunut vaan että oletpa kivaa seuraa ja mukava jutella kanssasi tms.

Jos ottaa tuulta allensa niin sitten vähän lisää vastaavia juttuja

Vierailija
13/62 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No älä suoraan sano että olet ihastunut vaan että oletpa kivaa seuraa ja mukava jutella kanssasi tms.

Jos ottaa tuulta allensa niin sitten vähän lisää vastaavia juttuja

En uskaltaisi sanoa noinkaan.

Vierailija
14/62 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huonosti kuitenkaan tunnen. On hän aika selviä merkkejä antanut, mutta kun olen mies, niin olen vasta jälkikäteen tajunnut mitä tapahtui. Voihan olla ettei mitään tunteita sitten olekaan. Ap

Vierailija
15/62 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerro tunteistani, koska a) olen itse perheellinen ja varattu ja b) toinen on myös varattu.

Oikeasi haluaisin huutaa ja kiljua koko maailmalle, kuinka paljon tykkään hänestä, mutta kun en voi. Yritän nyt vain tukahduttaa tunteeni.

Vierailija kirjoitti:

Jos tykkää jostakusta, miksei sitä voi kertoa? Miksi pitää pelata jotain pelejä. Vaikka olisi miten ihastunut niin ollaan kuin ei voisi vähemmän kiinnostaa. Miten on niin vaikeaa rehellisesti näyttää tunteita?

Vierailija
16/62 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen enkä ymmärrä merkkejä onko joku ihastunut. Olen vain oma itseni enkä ole ikinä osannut tuollaisia miettiä tai ymmärtää.

En kerro tunteistani kovin helposti, sillä pelkään. Olen vain hiljaa enkä pelaa.

Vierailija
17/62 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa osoittaa tunteensa. Itse ainakin saatan ihastua takaisin, kun huomaan toisen ihastuneen minuun.

Vierailija
18/62 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika huonosti kuitenkaan tunnen. On hän aika selviä merkkejä antanut, mutta kun olen mies, niin olen vasta jälkikäteen tajunnut mitä tapahtui. Voihan olla ettei mitään tunteita sitten olekaan. Ap

Eli et reagoinut merkkeihin ajoissa ja nainen luovutti kun luuli ettei sua kiinnosta ja otti miehen joka ymmärsi yskän ?

Vierailija
19/62 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Same same täällä. Ja koko tilanne on mutkikas muutenkin, lapsia sun muuta. Mutta ihastuminen on niin voimakasta ettei haluais oll hiljaa vaikka onkin pakko. Vaikkei ikinä mitään tapahtuisikaan.

Vierailija
20/62 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että useimmilla on kyseessä epävarmuus ja pelko siitä, että tulee torjutuksi. Tai sitten voi ajatella, että ei saa näyttää liikaa kiinnostustaan, ettei toinen pidä itsestäänselvänä, että on hieman haastetta.

Oi itsestäänselvänä pitäminen on aivan käsittämätön. Mitä muuta se voi tarkoittaa, kuin että et oikeasti halua että kukaan sitoutuu sinuun?

Koska jos mä haluan, että joku mies sitoutuu minuun, niin sen täytyy tietää, että mä en halua ketään muuta! Vasta silloinhan sen miehen on joku järki sitoutua minuun. Koska en halua muita.

N43