Hyvä ystävä.. onko sinulla sellainen? voitko aina luottaa häneen?
Kommentit (10)
Ei ole ollut, ei ole eikä tule. Minussa on jotakin sellaista, joka saa kaikki ihmiset suhtautumaan minuun ihan pelkkänä saaliina ja hyväksikäytettävänä, jos ystävyydestä on kyse. Työkavereiden, naapurien yms. kanssa pärjään mainiosti, mutta jos hiukankin yritän siirtyä ystävyyden ja luottamuksen puolelle, niin puukkoa tulee selkään väistämättä. Siksi en enää edes yritä.
Tuttuja on, mutta ei yhtään ystävää. Usein olen tutuille vain leelian lepotuoli.
On pari hyvää ystävää..mutta voisinko luottaa heihin aina.. epäilen. Minulla on vaikeuksia luottaa keneenkään, koska minua on satutettu liikaa tässä elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Tuttuja on, mutta ei yhtään ystävää. Usein olen tutuille vain leelian lepotuoli.
Mikä ihmeen tuoli?
On minulla, ja pystyn luottamaan häneen, niinkuin hän minuunkin. Hän on hyvin tärkeä ihminen elämässäni.
On, mutta en kuvittele että voin luottaa häneen tai kehenkään, sillä lailla mitä ap ilmeisesti tarkoitti. En usko sellaiseen toisessa ihmisessä enkä odota sellaista. Ihmisillä on tapana juoruilla eteenpäin asioita, ihan vaan viattomasti "kun et sä sitä kuitenkaan tunne" ja se oma arki ja elämä vie monen ajatukset niin, että ei siitä loputtomasti liikene aikaa kuin satunnaisiin tapaamisiin. Itsekin olen siis tällainen, että mulle pitää ihan rautalangasta vääntää, että kuule, nyt kaipaan sinulta sitä ja tätä. Ja vaikka itse aika pitkälle yritän välttää juoruamista, niin mulle ainakin juorutaan tuntemattomien ja tuttujenkin asioita niin että hirvittää.
Olen tyytyväinen ystävyyssuhteisiini, ne ovat sillä lailla realistisia että kukaan ei pääse pettymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen tuoli?
Leelian lepotuoli on henkilö, jolle kerrotaan huolet ja murheet. Häneltä haetaan myös lohdutusta.
On ja voin.