Miksi naiset ei kestä kun heidän miestään katsotaan ihailevasti
heillä kai huono itsetunto?
Olisipa tämä maailma tylsä ilman flirttiä. Se piristää arkea kummasti.
Monesti ihmettelee mitä ihmiset näkee toisissaan, todella upealla miehellä voi olla aikas kamala vaimo..
Kommentit (9)
Miten se ilmenee? Mulkoiluna? Itse en edes huomaa, jos joku luo mieheeni ihailevia katseita. Ilmeisesti sinä käyt ihan iholle kiinni, se jo häiritsisi minuakin.
Voi luoja jos joku ukko mulle yrittäisi flirttailla! Mulkaisisin kyllä niin pahasti että jos katse voisi tappaa.... Mitä vittua sitä tarvii ketään mulkoilla? Ja se on mun mies eikä mikään näyttelyesine!
Hah, minusta se on hauskaa katsella vierestä, siihen asti kun yrittää käydä mieheni iholle, jolloin minä puutun peliin. :D
Itse löysin vähemmän vakavaan suhteeseen seksikkään miehen, jota mielellään esittelisi. Yleensä tulee mustis-ajatuksia, mutta nyt houkuttaisi nähdä melkein joku toinen nainen kuolaamassa häntä.
Jotenkin epäkunnioittavaa minusta flirttailla toiselle jos tämän puoliso on siinä vieressä... Tai ylipäänsä seurassa, jossa on muitakin ihmisiä. Flirtti kun on ihan kahden ihmisen välinen asia.
Vierailija kirjoitti:
heillä kai huono itsetunto?
Olisipa tämä maailma tylsä ilman flirttiä. Se piristää arkea kummasti.
Monesti ihmettelee mitä ihmiset näkee toisissaan, todella upealla miehellä voi olla aikas kamala vaimo..
Upealla miehellä...? Onko lassukka tullut kaapista ulos?
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin epäkunnioittavaa minusta flirttailla toiselle jos tämän puoliso on siinä vieressä... Tai ylipäänsä seurassa, jossa on muitakin ihmisiä. Flirtti kun on ihan kahden ihmisen välinen asia.
Eli seksiä/pettämistähän sillä haetaan.....
Vierailija kirjoitti:
Itse löysin vähemmän vakavaan suhteeseen seksikkään miehen, jota mielellään esittelisi. Yleensä tulee mustis-ajatuksia, mutta nyt houkuttaisi nähdä melkein joku toinen nainen kuolaamassa häntä.
Sainkin luvan ;) http://aijaa.com/3NyRoT
Miksi tarkotuksella flirttailla miehellä kun vaimo vieressä?