Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä löysinkään poikani vaatekaapista...

Vierailija
21.12.2015 |

Löysin poikani vaatekaapista vaalean vihreän sauvan mikä tärisee.
Tarkoittaako tämä sitä, että poikani on samanlainen kuin ne salkkareiden pojat?

Kommentit (273)

Vierailija
241/273 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin lopettaa tämän ketjun kertomalla, että vaimo käski lopettaa netissä luuhaamisen ja sitten olisin kertonut, kuinka menen laittamaan kuusta. Mutta kun ei ole sitä kuusta, ei edes vaimoa. On vain tämä netti. todellinen ap

Vierailija
242/273 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se NASAn astrologiajuttukin oli minun. Ei vaan lähtenyt. Anteeksi. todellinen ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/273 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi voi nyt on joku homo ottanut itseensä, kun ei minun poika haluakkaan harrastaa hänen irstasta paskaansa. Todellinen ap joka haluaa poikansa parasta

Vierailija
244/273 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join lounaaksi litran jugurttia suoraan tölkistä. Avasin siiderin. Kaadoin vähän kossua siiderin sekaan. Ehkä tähän homojuttuun saadaan vielä muutama käänne ennen kuin olen taas niin humalassa, että tulee lyöntivirheitä niin kuin eilen. todellinen ap

Vierailija
245/273 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Join lounaaksi litran jugurttia suoraan tölkistä. Avasin siiderin. Kaadoin vähän kossua siiderin sekaan. Ehkä tähän homojuttuun saadaan vielä muutama käänne ennen kuin olen taas niin humalassa, että tulee lyöntivirheitä niin kuin eilen. todellinen ap

Minun ei tarvitse olla kännissä kirjoittaakseni auki ajatuksiani homoseksuaalisuudesta ja sen kauhistuksesta Jumalan silmien alla. Ehkä juttu oli keksitty, mutta tunteeni eivät. Todellinen ap, joka ei voi antaa itselleen anteeksi nuoruuden homoseksuaalisia kokeiluja

Vierailija
246/273 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää muista, mihin jäin kertomuksessani. Oliko ukin homoilu sodassa jo käsitelty? Se on edelleen kipeä kohta omassa historiassani. ap

Vierailija
247/273 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan mummolassa kun kerran huussin reiästä sieltä sontaläjän takaa näin ukkini masturboivan valokuvalle. Ukilla oli  isompi, kuin mitä olen kellään nähnyt, ja miehiä on sentään ollut 50+. Illalla katsoin ukin sarkahousujen takataskussa ollutta mustavalkokuvaa ja se oli nuoren, komean varusmiehen kuva. ap

Vierailija
248/273 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menipäs sekavaksi,kun on niin monta ap:ta,mutta ilmeisesti niille kaikille homous on tärkeä puheenaihe :D

Vierailija
249/273 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan mummolassa kun kerran huussin reiästä sieltä sontaläjän takaa näin ukkini masturboivan valokuvalle. Ukilla oli  isompi, kuin mitä olen kellään nähnyt, ja miehiä on sentään ollut 50+. Illalla katsoin ukin sarkahousujen takataskussa ollutta mustavalkokuvaa ja se oli nuoren, komean varusmiehen kuva. ap

Hyi,millainen perverssi tirkistelee ukkinsa runkkausta ja vieläpä arvioi kyrvän kokoa? Trolleilla on harvinaisen sairas mielikuvitus.

Vierailija
250/273 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin tietää,miten surinasauvateinin perheen joulu etenee,tylsiä nämä valeap:t ja homoaiheinen tajunnanvirta.Ei kai hyvä trolli ole vielä kuihtumassa?

Vierailija
251/273 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menipäs sekavaksi,kun on niin monta ap:ta,mutta ilmeisesti niille kaikille homous on tärkeä puheenaihe :D

No enpä jaksa tänne mitään tilanteestamme enää kertoa, kun paikalla on joku pillastunut homppeli. Todellinen ap

Vierailija
252/273 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin tietää,miten surinasauvateinin perheen joulu etenee,tylsiä nämä valeap:t ja homoaiheinen tajunnanvirta.Ei kai hyvä trolli ole vielä kuihtumassa?

En jaksa kertoa tilanteestamme niin kauan, kuin täällä tämä persuksiinsa ottanut homo riehuu. Todellinen ap

Vierailija
253/273 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksa kertoa tilanteestamme niin kauan, kuin täällä tämä persuksiinsa ottanut homo riehuu. Todellinen ap

Juon tällä välin lisää. Todellinen ap

Vierailija
254/273 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju saa minut tuntemaan ylpeyttä ja että olen jotenkin tärkeä. Näin hyvälle ei ole tuntunut vuosiin. Todellinen ap

Vierailija
255/273 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkini homoudesta vielä: joskus mietin onko mummi eheyttänyt hänet antamalla ekat vuodet pelkkää kakkosta. Ensimmäinen lapsi syntyi paljon myöhemmin.

Tavallaan ymmärrän ukin rintamahomoilun. Siellä ei koskaan tiennyt seuraavasta hetkestä ja lyhyet onnen hetket oli otettava sieltä mistä sai. Mieluumin olisi nainut naispuoleisia sotavankeja tietysti. Todellinen ap

Vierailija
256/273 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesboseksi on sensuellia, kiihottavaa, unenomaista, pitkittyä nautintoa ja yhteisiä orgasmeja. Homoseksi on jotenkin liukkarinhajuista, pumppaavaa, karvaista ja ällöttävää. Oma seksi, no, sitä ei pienikullisen miehen kanssa ole. Kun on päässyt ison (ja tässä tapauksessa mustan) makuun, ei ole enää paluuta. Huokaus. Todellinen ap

Vierailija
257/273 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon tämän siiderin loppuun ja menen suihkuun masturboimaan. Todellinen ap

Vierailija
258/273 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ilmoittanut viestit asiattomiksi. Kiitos kun pilasit jouluilon minulta ja faneiltani. Arvaa kauanko olin miettinyt tätä juttua. ap jota itkettää nyt

Vierailija
259/273 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ilmoittanut viestit asiattomiksi. Kiitos kun pilasit jouluilon minulta ja faneiltani. Arvaa kauanko olin miettinyt tätä juttua. ap jota itkettää nyt

Viikkokausiin ainoat ihmiskontaktit ovat heipat ja kiitokset lähikaupan kassalle niin tämän jutun kirjoittaminen oli ainoa henkireikä. Ja sain vielä huomiota ja palautetta! No oli minulla muutama sivupersoonaa kommentoimassa. Nyt kaikki on pilalla. ap

Vierailija
260/273 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menipä tylsäksi.Seurasin tätä melkein yhtä innolla kuin AV-mamman joulutarinaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi