Noin 100€ lahja vaimolle?
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Jos et tunne VAIMOASI sen vertaa, että tietäisit tykkääkö hän vaatteista vai koruista vai peleistä vai lahjakorteista vai hemmotteluhoidoista vai jostain ihan muusta, niin osta mitali kun on sinun kanssasi.
Ihan kuin naiset aina osaisivat ostaa niitä oikeita lahjoja miehilleen. Tälläkin palstalla on usein kyselty neuvoa miesten lahjoiksi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain 100 euroa vaimon lahjaan???
Minä kyllä loukkaantuisin jos mies hankkisi noin halvan lahjan. Saisi työntää lahjansa sinne minne aurinko ei paista
Ja kun täällä on aina kerrottu kuinka nainen ei loisi miehen kukkarolla. No huoraamistakin on niin monenlaista.
Eiköhän tuon kommentin kirjoittanut joku trolli (varmaan sinä itse) juuri sen takia, että saisi syyn moittia naisia loisimisesta. Ei mene minulle ainakaan noin läpinäkyvät provot läpi.
Mä saan poikaystävältä mekon, pyjaman ja hupparin. :)
Viime vuonnakin sain ihanan sailor-tyylisen mekon. :)
Jos asut pääkaupunkiseudulla, niin tätä voi suositella. Ei pakosti juuri tätä yhdistelmää, siellä on muitakin suht edullisia ja kauniita kokonaisuuksia.
Toivottavasti mun mies ei kysele täällä.
Sillä mua ei kiinnosta hoidot, korut, huivit, laukut, kempparilotionit yms. Oon sillen vissiin outo nainen..
Helppo vinkki on mun mielestä katsoa kylppärin kaapista, mitä hajuvettä vaimo käyttää, ja ostaa, jos löytyy, samantuoksuista vartalovoidetta tms. Tai marssia saman merkin tiskille ja kysyä myyjältä, mitä vosit ostaa satasella.
Koruissa sama juttu, jos vaimolla on jojotain mitä tykkää käyttää, osta samaa sarjaa.
Just nyt mun mielestä olisi ihanaa, jos saisin lahjakortin alusvaateliikkeeseen, lupauksen lastenhoitamisesta sillä aikaa ja ehkä vielä shampanjatarjoilun shoppailun jälkeen. Uudet alusvaatteet on kivoja, mutta niiden sovittaminen ei.
Riippuu naisesta mitä haluaa. Esim. itse en tykkää käydä kauneushoitoloissa, ne on ahdistavia paikkoja. Korut, hajuvedet, Iittalat.. hyviä peruslahjoja mutta pisteet saisi kotiin jollain persoonallisemmalla, vaikka menisi vähän mönkäänkin :)
Kauneushoitolan lahjakortti, sain sellaisen ja se riitti hemmottelun lisäksi myös meikkiin. Muista sitten myös järjestää hänelle se aika siihen kiireettä niin, että olette lasten kanssa jossain eikä hänellä ole kiire sieltä kotiin tai kauppaan.
Stockmann lahjakortti, sain sellaisen ja ostin merkkilaukun, ja olin tosi iloinen ja tyytyväinen.
Annan vaimolle lahjaksi kahvipaketin ja paistinpannun.
Lahjakortit on tylsiä. Itse ilahtuisin kauniista lompakosta, käsineistä tai huivista. Tai joku merkki-avaimenperä olisi tyylikäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä loukkaantuisin jos mies hankkisi noin halvan lahjan. Saisi työntää lahjansa sinne minne aurinko ei paista
Ja kun täällä on aina kerrottu kuinka nainen ei loisi miehen kukkarolla. No huoraamistakin on niin monenlaista.
Eiköhän tuon kommentin kirjoittanut joku trolli (varmaan sinä itse) juuri sen takia, että saisi syyn moittia naisia loisimisesta. Ei mene minulle ainakaan noin läpinäkyvät provot läpi.
Ja vaikka joku yksittäinen ihminen ajattelisi kuin tuo trolli,se ei kuvasta kaikkien maailman naisten ajattelua.Yksi ystävistäni toivoo kalliita lahjoja(muistaakseni tänä vuonna pyysi poikaystävältä huulientäyttöleikkausta),mutta useimmiten normaalit ihmiset haluavat lahjoja,joita hankkiessa on ajateltu juuri heitä,ei vain "jotain kallista!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja vaikka joku yksittäinen ihminen ajattelisi kuin tuo trolli,se ei kuvasta kaikkien maailman naisten ajattelua.Yksi ystävistäni toivoo kalliita lahjoja(muistaakseni tänä vuonna pyysi poikaystävältä huulientäyttöleikkausta),mutta useimmiten normaalit ihmiset haluavat lahjoja,joita hankkiessa on ajateltu juuri heitä,ei vain "jotain kallista!"
Huulia suurennetaan pistoksilla annettavilla täyteaineilla esim hyaluron, ei leikkauksilla. Vaikutus ei ole ikuinen, vaan pistoksia otetaan esim. puolen vuoden tai vuoden välein.
Itse haluisin kirjoja yms, kaikki hoidot yms olisivat turhaa, poislukien hieronta, sinne halusisin. Eli riippuu aika paljon vaimostasi...jos vaimo ei halua mennää esim kauneushoitoon, niin hukkaan menee raha.
Minä toivoisin lahjakorttia Akateemiseen kirjakauppaan. 100 € kirjoihin olisi minulle todellista hemmottelua. Ja tarkennan vielä, että en käyttäisi sitä niihin samoihin kirjoihin, joita voin lainata kirjastosta tai ostaa Prismasta tai kympin pokkarina.
Lahjakortti pukeutumisneuvojalle ja joku setvimään vaatekaappi, josta ei koskaan löydy mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huulia suurennetaan pistoksilla annettavilla täyteaineilla esim hyaluron, ei leikkauksilla. Vaikutus ei ole ikuinen, vaan pistoksia otetaan esim. puolen vuoden tai vuoden välein.
En ole sen paremmin perehtynyt tuollaisiin kauneuskäsittelyihin,tuo oli vain yksi esimerkki mitä ei-trolli vaan todellinen nainen on pyytänyt lahjaksi. Siis hän haluaa kalliita hajuvesiä,vaatteita,käsilaukkuja,kihlajaislahjaksi silikonirinnat.
Useimmat naiset eivät tietääkseni sellaisia lahjoja toivo/vaadi,joten oli hölmöä tuolta yhdeltä kommentoijalta tarttua yhden "lompakkoloisen" ininään kun ketju on täynnä täysijärkisiä vastauksia.
Vierailija kirjoitti:
Sanos muuta. Sain jo ison lahjan (viisinumeroisen summan kustantanut) ja paketeista päätellen vielä tulossa n. 500-1000 € setti. En ihan oikeasti ymmärrä, että ettekö arvosta itseänne lainkaan ja halua tulla hemmotelluksi miehenne taholta? Olen ehkä pikku prinsessa, mutta ylpeä siitä!
Mä saan poikaystävältä mekon, pyjaman ja hupparin. :)
Viime vuonnakin sain ihanan sailor-tyylisen mekon. :)