Mistä tiedätte että miehenne rakastaa teitä?
Kommentit (26)
Ei mun ainakaan rakasta. Se väittää etten minä rakasta sitä joten se kait tarkoittaa ettei se rakasta mua.
On luvannut ilmoittaa sitten kun rakkaus loppuu :)
Se kertoo sen päivittäin sanoilla ja teoilla. Ja näkee sen katseestakin.
Mun mies lupaa aina lopettaa juomisen, kun uhkaan erolla ryyppäämisen takia. Rakastaa mua niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Ei mun ainakaan rakasta. Se väittää etten minä rakasta sitä joten se kait tarkoittaa ettei se rakasta mua.
miksi olet sen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Mieheni kohtelee minua aina hyvin, huomioi minut myös arjen kiireessä. Usein hän haluaa hemmotella minua esim. hieromalla ja tuomalla kukkia. Kertoo rakastavansa ja olevansa onnellinen siitä että olemme yhdessä. Silloin tällöin hänellä on tietty katse, josta näkee kuinka hän sillä hetkellä rakastuu minuun uudelleen.
Mitähän alapeukuttamista tässäkin viestissä oli?
Hmm.. Sanoista, kohtelusta, katseesta, teoista..
Mies joutui lähtemään Afrikkaan, sieltä Australiaan ja vielä Kiinaan ja sieltä vasta Suomeen. Koko matka kesti noin 7kk, ja oltiin seurusteltu vasta 4kk, vaikka oltiin kavereita jo monta vuotta. Olin ihan varma, että ero sieltä tulee. Itkin ja itkin kunnes uskalsin soittaa miehelle päivää ennen hänen lähtöä. Ei vastannut. Olin turhautunut ja epätoivoinen. Ajattelin käydä katsomassa, onko mies kotonaan. Ennen kuin ehdin lähteä, ovikello soi ja mies oli siinä polvillaan. Hän kosi!!
"Mä rakastan sua ihan älyttömän paljon. En haluu sun ajattelevan, että kosin sua vaan mun matkan takia, tai pitääkseni sut ittelläni. Tää sormus merkkaa sitä, että en voisi kuvitellakaan elämääni ilman sua, en vaan kestäisi. Mä rakastan sua."
Ei se rakasta. Kertoi joku aika sitten ihan suoraan kun kysyin. Nyt tässä mennään pienten lasten kanssa niin kauan kuin mennään. Onneksi on sellainen mies ettei halua loukata mua.
En mä tiedä, eikä mua kiinnosta. Ihmisten tunteet nyt on muutenkin niin vaihtelevia että eiköhän ole niin että joskus tuntee rakkaudentunteita, joskus ei. Samoin kuin itselläkin häntä kohtaan. Mutta ei meidän liitto perustu tunteille vaan sille että on luvattu olla yhdessä tuntuipa miltä tahansa ja kasvattaa lapset yhdessä.
Koko suhteemme aikana mies on yhden kerran sanonut rakastavansa minua. Se ei haittaa, koska hän näyttää sen rakkautensa ihan joka päivä. Halailemalla, suutelemalla, huolehtimalla meidän lapsesta ja koirasta, koko perheestä joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni kohtelee minua aina hyvin, huomioi minut myös arjen kiireessä. Usein hän haluaa hemmotella minua esim. hieromalla ja tuomalla kukkia. Kertoo rakastavansa ja olevansa onnellinen siitä että olemme yhdessä. Silloin tällöin hänellä on tietty katse, josta näkee kuinka hän sillä hetkellä rakastuu minuun uudelleen.
Turha sitä miettiä. Aina täällä on noita katkeria kateellisia ämmiä jotka negailee kaikkea vähänkään positiivista. P.S. Miehesi kuulostaa ihanalta. :)
T:Ohis
En mistään. Sanoo kyllä rakastavansa mutta ei se missään näy. Että empä tiedä.
Mun mies ei aina muista halailla eikä sanoa rakastavansa mutta silti en ole koskaan joutunut sitä epäilemään.
Se on se hyväksynnän tunne, hellä katse, arvostus arjessa, pienet hassut teot, aina hyvän ajatteleminen ja tekeminen, ylpeys siitä että olen juuri hänen vaimonsa, hymy. Ei ikinä yhtään negatiivista sanaa mun henkilökohtaisista ominaisuuksista, positiivisista päivittäin. Lisäksi pitkä pinna ja teflonpinta silloin kun olen huonolla tuulella:D
20v yhdessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen av-mammaa vaivaava kateus.
Vierailija kirjoitti:
En mistään. Sanoo kyllä rakastavansa mutta ei se missään näy. Että empä tiedä.
Sama täällä. Miehen mielestä kyllä hänen rakkautensa näkyy niin, että hän tulee töistä kotiin (ei hänellä kyllä ole muutakaan paikkaa minne mennä, kun ei baareissa viihdy). Lisäksi vielä napottaa aivan kaikesta, se on kuulemma hänen (ainoaa) tunneilmaisuaan, eikä hän voi sitä lopettaa tai vähentää. Millaistahan kohtelu olisi, jos ei omasta mielestään rakastaisi.