Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kylpypyyhkeet ovat saastaisia bakteerialustoja - max 3 käyttökertaa ja pesuun! (The Sun)

Vierailija
21.12.2015 |

"Uloste- ja virtsajäämiä, bakteereita ja tuhansia kuolleita ihosoluja: kaikkia näitä elää kylpypyyhkeessäsi, joka on hedelmällinen kasvualusta monille iljettäville asioille.

Lääketieteen asiantuntijat ovatkin sitä mieltä, ettei pyyhettä tulisi käyttää kolmea kertaa enempää, jos sen haluaa pitää hygieenisenä. Tässäkin on oletuksena lisäksi se, että olet jättänyt pyyhkeesi kunnolla kuivumaan sen käyttökertojen välissä."

Ihanaa! Itse pesen pyyhkeet AINA 90 asteessa ja vältän ostamasta näitä "ylellisen muhkeita" pyyhkeitä, jotka eivät kuivu kunnolla.

Ongelmana on vaan, ettei sellaisia ohuita karkeita perusfroteepyyhkeitä enää löydä mistään.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin menee enemmän kuin kolme käyttökertaa oli minkälainen pyyhe tahansa, järki käteen. Typerä ihmiskunta hassaa jo ilman tällaisiakin apinanaivoneuvoja luonnonvarat ja kiihdyttää ilmastonmuutosta ja muita tuhoon johtavia prosesseja kulutusrevittelyillään. Ja huom. kutsun itseäni tarkaksi hygienian suhteen, ja silti olen tätä mieltä.

On se onni ettei tätä satoa jää korjaamaan yksikään oma jälkeläiseni.

Vierailija
2/3 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin usassa vaihdossa niin pyyhkeitä sai käyttää tasan kerran ja sit pesuun. Lakanoita ei sit taas vaihdettu melkein koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihminen bakteereja aikas hyvin kestää. Mistä kuvittelet niiden bakteerien siihen pyyhkeeseen tulevan? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä