Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkun lapsettoman jouluhan on paras joulu.

Vierailija
21.12.2015 |

En ymmärrä miksi siitä jotkut palstalla valittaa. Näin perheellisen näkökulmasta olisi ihana viettää sinkun lapsettoman joulu. Joskus nuorena sellaisen pari kertaa sain viettää, olin ihan yksinäni ja se oli ihanaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkos kertonut tuon lapsillesi? :)

Vierailija
2/9 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletkos kertonut tuon lapsillesi? :)

En koska ei ole mitään syytä kertoa. Meillä normaali perhejoulu, joulupukkeineen,lahjoineen ja jouluruokineen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole lapseton, mutta lapset tänä jouluna isällään ja mulla oli vaihtoehtoina jäädä tilannetta surkuttelemaan tai ottaa kaikki tilanteesta irti - päädyin viimeiseen. Ehditään jouluaattona syödä yhdessä, sitten siirtyvät loppuviikoksi viettämään isoa perhejoulua ja minä jään lemmikkien kanssa kotiin. Sit aukeaa viinipullo ja aion maata sohvanpohjalla koko loppuaaton vinkkulasini ja konvehtirasian kanssa... =)

Vierailija
4/9 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viettävätkö kaikki lapsettomat sinkut joulunsa samalla tavalla? Minä olen aina nähnyt sukulaisten lapsia joulun aikaan.

Vierailija
5/9 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi siitä jotkut palstalla valittaa. Näin perheellisen näkökulmasta olisi ihana viettää sinkun lapsettoman joulu. Joskus nuorena sellaisen pari kertaa sain viettää, olin ihan yksinäni ja se oli ihanaa.

No olisiko sitten pitänyt jäädä sinkuksi? Ei kaikkien ole pakko lisääntyä.

Vierailija
6/9 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta sehän kuulostaa hyvältä. Toivottavasti miehesi jättää sinut ja ottaa minut vaimokseen, kun minä taas olen kyllästynyt viettämään joulua yksin. Kumpikin voitettais ja lapset saavat tulla meille jouluksi. :)

Vierailija
7/9 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sinkku, joka mielellään viettää joulun yksin omassa rauhassa. En tosin mitenkään erityisesti vietä sitä, mutta nautin omasta rauhasta, kirjoista, musiikista jne. Viinistä, hedelmistä, maalaamisesta.

On kutsuttu pariinkin paikkaan, myös yhteen kaverijouluun, mutta näin on ihan hyvä. En jaksaisi perhejouluja, ja lapsia en ole ikinä halunnut. Kukin tavallaan.

En muuten välittänyt jouluperinteistä erityisesti sitten ihan varhaislapsuuden ja jouluruoat ovat pahoja.

Vierailija
8/9 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mikset tee vaihtokauppaa jonkun lapsettoman sinkun kanssa? Antaisit vain lapset hänelle jouluksi ja viettäisit itse ihanan rauhallisen joulun yksinään. ;)

Vierailija
9/9 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivoi jollotusta. :) Etköhän sinä, aikuinen ihminen, voi järjestää itsesi jonnekin ihan yksiksesi, jonain muuna päivänä. Sun perhe varmasti selviää, vaikka käyt viettämässä oman rauhallisen hetkesi jossain muualla.

Minä olen ensi viikolla tähän aikaan koiran kanssa kahdestaan mökillä, koska tarvitsen rauhaa ja hiljaisuutta.  Kun sitä on saanut, jaksaa taas arvostaa perhettään ja olla hyvin iloinen ihanista lapsistaan. Jokaisella äidillä on velvollisuus huolehtia itse siitä omasta jaksamisestaan.

Kaikki on väliaikaista. Ei ole kuin hujaus niin teillä ei käy enää joulupukki, ja siitä on sitten lyhyt hetki siihen että lapset on lähteneet kotoaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä