Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toivoisin, että miesystäväni olisi hieman tuhmempi

Vierailija
20.12.2015 |

sängyssä. Nuolisi irstaasti minua joka puolelta, tunkisi kaluansa suuhuni, ottaisi minut tuosta vaan ilman lämmittelyä jne...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei lue tätä palstaa.

Vierailija
2/8 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopisiko myös vaihto ykkösestä kakkoseen yllätyksenä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro hänelle -saat yllättyä?

Vierailija
4/8 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitset selkeästi jännämiehen etkä tuollaista nössöä. Jännämiehet on parisuhteessa hankalia pidemmän päälle suosittelisin että jos miehesi on muuten hyvä niin pidät sen, mutta käyt panettamassa itseäsi aina tarpeen tullen jännämiehellä.

Vierailija
5/8 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kuivana..kakkoseeeeen :-)

Vierailija
6/8 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko mistään kotoisin, etä kertoisit tästä miehellesi? Eipä hän taida osata ajatuksiasi lukea, joten mistä hän tietää, että haluat tuollaista? Itse haluaisin juuri naisen joka pitäisi tuollaisesta.

T: Mies 28

Vierailija
7/8 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko mistään kotoisin, etä kertoisit tästä miehellesi? Eipä hän taida osata ajatuksiasi lukea, joten mistä hän tietää, että haluat tuollaista? Itse haluaisin juuri naisen joka pitäisi tuollaisesta.

T: Mies 28

Samoin.

Meillä vaimo tykkää kyllä seksistä ja haluaa sitä, mutta kaiken pitää olla valmiiksi suunniteltua ja lukkoon lyötyä, vain kirjallinen sopimus allekirjoituksineen puuttuu. Monimutkaiset valmistelurituaalit on aina toteutettava (saunassa käyminen, harkittu pukeutuminen, vesilasit sängyn viereen valmiiksi jne. jne.) Spontaaniutta ei ole lainkaan. Tietenkin lapsi vaikuttaa paljon asiaan, mutta ei sentään _niin_ paljon.

Vierailija
8/8 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesilasit? Mihin niitä käytätte?