Susanna Koski on 30 v!?
Luin just että hän on 30? Wtf? Luulin 40-45-vuotiaaksi :o !
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Taitaa vaan olla nykyään niin harvinaista, että aikuinen nainen pukeutuu tyylikkäästi, eikä roiku epätoivoisesti tennarit ja mustat pillifarkut -tyylissä.
Tokihan klassinen tyyli antaa hiukan vanhemman vaikutelman. Mutta on silti helvetisti paremman näköistä kuin teinityyli.
Olen 55 ja "roikun epätoivoisesti" mustissa pillifarkuissa ja tennareissa vapaa-aikana ;)
Suomessa on hirveän paljon todella elähtäneen näköisiä kolmekymppisiä naisia. Itse olen nelikymppinen mies ja todella upean näköinen. Harmittaa kun kaikki naiset ovat jo kolmekymppisenä sellaisia elähtäneitä mammukoita. Ilmeisesti se mammulin elämä on todella kuluttavaa ja ilotonta.
Vierailija kirjoitti:
Totta. Luulin n. 42-vuotiaaksi. Ehkä se on se asenne mikä vanhentaa?
Ai siis sun asenne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa vaan olla nykyään niin harvinaista, että aikuinen nainen pukeutuu tyylikkäästi, eikä roiku epätoivoisesti tennarit ja mustat pillifarkut -tyylissä.
Tokihan klassinen tyyli antaa hiukan vanhemman vaikutelman. Mutta on silti helvetisti paremman näköistä kuin teinityyli.
Olen 55 ja "roikun epätoivoisesti" mustissa pillifarkuissa ja tennareissa vapaa-aikana ;)
Tätäpä juuri tarkoitin.
Kaikki ovat yhtä mieltä, että mies näyttäisi aivan helvetin naurettavalta jonne-lippiksessä ja megginseissä jos on yli 20. Ei se naisillekaan varsinaisesti eduksi ole.
Kaikki saa toki mun puolesta pukeutua miten tykkää, mutta voisi jättää myös arvostelematta "tätityyliä" jos joku nainen suosii vaikka businesspukeutumista.
Olen itse suunnilleen samaa ikää, eikä tuo kuvien perusteella mielestäni mitenkään erityisen vanhalta näytä.
Kyllä on sellainen 3-kymppinen nainen että...sukat pyörii jaloissa joka kerta kun Sussu on kehissä.Siis kertakaikkisen upea ja määrätietoinen nainen isolla N:llä!
Suski näyttää rumemmalta, jos tietää sen jutut. Luulen et objektiivisesti ottaen näyttävä nainen, mut en voi noiden kovien ja laskelmoitujen kannanottojen vuoksi nähdä häntä kauniina. Harmillista vielä sikäli, että hänestä löytyy harvinaista pelisilmää ja itsehillintää, kun voisikin ajaa jotain mielekästä asiaa! Ja todellakin, voisiko sen aikansa käyttää istuntosalissa eikä saikuilla viihdeohjelmien vuoksi..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuh, miltähän sitten näyttää tyypillinen kolmekymppinen mammojen mielestä *rolling eyes*
kokonaisuutena näyttää ikäiseltään ja on ihan hoikka jne. Kasvot näyttää todellakin vanhemmilta kuin normi 30 v.
Olis mielenkiintoista tietää kommentoijan sukupuoli ja ikä. Olen itse samanikäinen nainen ja jos vertaan ystäväpiiriä, ni kyllä 30-vuotias näyttää jo aikuiselta eikä samalta ku 20 v. Jotkut teinit nyt kuvittelee et pystyy näyttäyämään samalta ku hollywood-tähdet, mut eipä se mene tosielämässä niin, ikävä kyllä.
Yllätyin kun avasin keskustelun :D Minusta Suski näyttää max. 24-vuotiaalta.
Vierailija kirjoitti:
Nyt ollaan politiikan ytimessä.
Sitä saa, mitä tilaa.
Jos Susanna Koski olisi tyytynyt toimimaan vain poliitikkona, ei hänestä todennäköisesti keskusteltaisi palstalla sanaakaan, koska hän on todella vähän kiinnostava kansanedustajana, ei ainuttakaan puheenvuoroa tähän mennessä.
Koski valitsi tiekseen viihdeohjelmat. Tämä voi olla ihan fiksu veto tulevaisuuden kannalta, koska näin hänestä tuli julkkis ja tunnetusti idiootit suomalaiset äänestävät julkkiksia, tietämättä edes, mitä asioita nämä ajavat. Mutta kun julkkis - ihquuu.
Toisaalta tämä voi Kosken uskottavuuden kannalta olla tyhmä veto. Kokoomus on kärsinyt arvovaltatappioita niin Kataisen kuin ennenkaikkea Stubbinkin johdosta. Haluavatko puffata tällaista julkkista, joka lisäksi oli aiemmin tunnettu arveluttavista ääriliberalistisista mielipiteistään ja IKL:n ihailustaan.
Jää nähtäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ollaan politiikan ytimessä.
Sitä saa, mitä tilaa.
Jos Susanna Koski olisi tyytynyt toimimaan vain poliitikkona, ei hänestä todennäköisesti keskusteltaisi palstalla sanaakaan, koska hän on todella vähän kiinnostava kansanedustajana, ei ainuttakaan puheenvuoroa tähän mennessä.
Koski valitsi tiekseen viihdeohjelmat. Tämä voi olla ihan fiksu veto tulevaisuuden kannalta, koska näin hänestä tuli julkkis ja tunnetusti idiootit suomalaiset äänestävät julkkiksia, tietämättä edes, mitä asioita nämä ajavat. Mutta kun julkkis - ihquuu.
Toisaalta tämä voi Kosken uskottavuuden kannalta olla tyhmä veto. Kokoomus on kärsinyt arvovaltatappioita niin Kataisen kuin ennenkaikkea Stubbinkin johdosta. Haluavatko puffata tällaista julkkista, joka lisäksi oli aiemmin tunnettu arveluttavista ääriliberalistisista mielipiteistään ja IKL:n ihailustaan.
Jää nähtäväksi.
Mielipiteet ovat tuskin muuttuneet mihinkään. Onkohan lähettänyt kokoomusnuorista tutulle murhamiehelle joulukorttia vankilaan?
Kokoomusten NUORTEN puheenjohtajana nelikymppinen? Ok.
Jutut on kuin 16v ja naama kuin 46v.