Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huono äiti - fiilis, en jaksa odottaa joulunpyhiä koska saan taukoa lapsista.

Vierailija
20.12.2015 |

Hoksasin just tämän itse.

Yksi odotetuimmista asioista minun joulussa on aika ilman lapsia. Mies on lomalla ja lisäksi meille tulee isovanhemmat ja lasten tädit reiluksi viikoksi. Haluan rauhassa lukea kirjaa, syödä suklaata ilman että joku kärttää vieressä, käydä lenkillä ja vaikkapa ostoksilla välipäivinä. Meillä on miehen kanssa myös välipäiville varattuna hotellihuone kaupungista, ensimmäinen yö ilman lapsia melkein neljään vuoteen!

Ja älkää ymmärtäkö väärin, odotan myös laatuaikaa lasten kanssa. Ihana katsoa lasten joulujännitystä ja tohinaa. Mutta ehkäpä eniten odotan sitä, että saan hetken olla jotain muuta kuin äiti. Sitten sitä jaksaa taas paremmin olla se äiti.

Mitä te odotatte joululta, oonko ainoa joka ajattelee näin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kullakin on omat murheensa. Meillä on teinilapset, joita ei näe kuin vilaukselta, kun heillä on aina kiire kavereiden luo. Odotan koko perheen yhteisiä hetkiä joululta.

Vierailija
2/5 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna klo 16.15 tämä mamma pistää sohvalle pötkölleen sipsipussin ja hyvän kirjan kanssa. Miehellä alkaa tuolloin loma. Meillä on kotona 1v 7kk & 3kk joten kaksi aikuista kotona joulun ajan tekee erittäin hyvää kaikille :-D Joulu vietetään mummolassa täysihoidossa joten mitään ei tarvi täällä kotona tehdä.

EN JAKSA ODOTTAA! ♡♡♡

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sua oikein hyvin. Pikkulapsiarjesta tarvii vaam välillä kunnon tauon.

Vierailija
4/5 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä tarvitse huonoa omaatuntoa kantaa. Minulla menee lapset isälleen muutamaksi päiväksi sitten syksyn ja minä myös odotan sitä, että saan muutaman päivän vaan levätä, eikä kukaan ole mitään vailla.

Vierailija
5/5 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas odotan innolla, että saan viettää aikaa lasten kanssa. Työpäivinä tulen kotiin seitsemältä ja lapset menee petiin kahdeksalta. Mutta ymmärrän sinuakin, kotiäitivuosinani mulla oli samat fiilikset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi