Voinko juoda pari olutta, jos huomenna on verikoe?
Minulta mitataan vaikka mitä, ainakin 20 eri asiaa. Eli täytyy olla syömättä 10h ennen koetta ja mennä aamulla. Joten haittaako pari olutta?
Kommentit (15)
Älä juo. Testitulokset voi vääristyä.
Vierailija kirjoitti:
No miks ehdointahdoin pitää ottaa olutta? Etkö pysty olemaan juomatta?
Voin olla juomatta, mutta tuli ostettua jääkaappiin kaksi ajattelematta sen kummempaa ja nyt ruuan jälkeen tämän hyvän olon kruunaisi vielä olut.
Vierailija kirjoitti:
Vääristyykö? No sitten en juo. Miksiköhän testit määrännyt lääkäri ei maininnut tuosta kun noista muista asioista kyllä muistutti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vääristyykö? No sitten en juo. Miksiköhän testit määrännyt lääkäri ei maininnut tuosta kun noista muista asioista kyllä muistutti
Ajatteli varmaan, että tuo asia on itsestäänselvyys jokaiselle täysjärkiselle.
Kyllä voit juoda, kaksi olutta haihtuu verestäsi heittämällä aamuun mennessä, eikä tulokset vääristy yhtään mihinkään. Hohhoijaa taas näitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatteli varmaan, että tuo asia on itsestäänselvyys jokaiselle täysjärkiselle.
Ei kyllä minulle parikymppiselle opiskelijalle. Taino kuka täysjärkinen edes tässä talouden tilassa opiskelisi filosofian maisteriksi... Eli olen tyhmä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkärin olisi pitänyt sanoa alkoholin välttämisestä. Sitä en tiedä miksi ei sanonut.
Kokeen tulos: alkoholissa on jonkin verran verta. Huolestuttavaa!
Vierailija kirjoitti:
Kokeen tulos: alkoholissa on jonkin verran verta. Huolestuttavaa!
Voi alkaa kirjoittamaan testamenttia, jos maksa ei pysty hajoittamaan kokonaan paria kaljaa huomisaamuun mennessä.
Voi huhhuh näitä urpoja. Itse olen kerran vetänyt kunnon kännit verikoetta edeltävänä yönä mentyäni sekaisin päivissä, ja aamulla kun kokeeseen menin, sanoin labrahoitaja vain, ettei se alkoholi tuloksia vääristä ellei sitä ole sitten kahta viikkoa putkeen kiskonut.
Tuskin kaksi kaljaa missään näkyy jos ne on juotu ennen sitä kun pitää olla syömättä ja jää tosiaan siihen kahteen.
No miks ehdointahdoin pitää ottaa olutta? Etkö pysty olemaan juomatta?