Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten reagoisit, jos uimahallin naisten puolelle tulisi mies siivoamaan?

Vierailija
20.12.2015 |

Kirkuisit? Valittaisit kunnan liikuntalautakunnalle? Tekisit rikosilmoituksen seksuaalisesta häirinnästä?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sitten niin yhtään mitenkään reagoisi tuollaiseen.

Vierailija
2/25 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin neuvomaan siivoamisessa.

Vierailija
4/25 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään. Äijä tekee työtään, ja on luultavasti kiinnostuneempi siitä, että saa surkealla palkallaan homman tehtyä tietyssä aikataulussa, kuin minun riipputisseistäni. Kuinka itseriittoinen täytyy olla, että kuvittelee jokaisen kaksilahkeisen olevan kiinnostunut itsestään?

Vierailija
5/25 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi komea siivooja niin menisin penkille "venyttelisin" siinä haarat levällään. Mieskin saisi vähän nauttia työstään ;)

N25

Vierailija
6/25 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtäänhän se tekisi. 

Vierailija
7/25 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitenkään. Äijä tekee työtään, ja on luultavasti kiinnostuneempi siitä, että saa surkealla palkallaan homman tehtyä tietyssä aikataulussa, kuin minun riipputisseistäni. Kuinka itseriittoinen täytyy olla, että kuvittelee jokaisen kaksilahkeisen olevan kiinnostunut itsestään?

Suurin osa naisista ajattelee juuri noin :D

Vierailija
8/25 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minä olin kesätöissä uimahallilla myös siivoojana, meillä oli tapana huikata ovenraosta tai kulman takaa, että täältä on nyt miessiivooja/naissiivooja tulossa, ja vasta hetken kuluttua tultiin mopin kanssa esille katse aluksi katonrajassa, jotta hitaammatkin saisivat halutessaan pyyhkeen suojakseen tai siirtyisivät näkösuojaan. Näin tehtiin siis sekä miesten että naisten puolelle mentäessä, koska se on kohteliasta.

Jos olisin uimahallin suihkussa ja paikalle tulisi virnistelevä ja tuijotteleva tai vain pälyilevä miessiivooja, jolla ei olisi mitään siivottavaa, ilmoittaisin tiukan mielipiteeni sekä hänelle että uimahallille.

Vierailija
9/25 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisi komea siivooja niin menisin penkille "venyttelisin" siinä haarat levällään. Mieskin saisi vähän nauttia työstään ;)

N25

Eli minunkin kannattaa naissiivoojan edessä tehdä helikopteria niin työ ei tunnu niin rankalta? :)

Vierailija
10/25 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N25

Eli minunkin kannattaa naissiivoojan edessä tehdä helikopteria niin työ ei tunnu niin rankalta? :)

Ei kannata, koska miehen naiseen kohdistama kiihotusyritys lasketaan seksuaaliseksi ahdisteluksi.

Vierailija
11/25 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N25

Ihan varmasti. 

Vierailija
12/25 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyllistelisin sille kunnolla

Vierailija
13/25 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirkuisit? Valittaisit kunnan liikuntalautakunnalle? Tekisit rikosilmoituksen seksuaalisesta häirinnästä?

Menisin vain lähelle ja kyselisin, että kannattaisiko minun ajella alapään karvani vai ei

Vierailija
14/25 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N25

Entä jos se on homo?

Vierailija
15/25 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N25

Ei se helikopteri niin hauska oo. Saattaahan sit hymähtää kun sen ekan kerran näkee, mutta ei se myöskään ainakaan kiihottava ole.

Vierailija
16/25 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mun poikaystäväni tuumasi, että oli hakenut vääriin kesätyöpaikkoihin, kun kerroin että naisten puolella umahallissa on miespuolinen siivooja. Kuulemma onnenpoika.

Vierailija
17/25 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N25

Parempi olisi jättää tuollaiset asiat vain tekemättä.

Miehenä voin sanoa, ja samalla yhden yleisen uskomuksen kumota, että ei monia meitä miehiäkään todellakaan kiinnosta sellainen, että kesken työnteon joku nainen tulisi sulojaan siihen kesken kaiken esittelemään. Lähinnä tulisi tuollaisessa tilanteessa mieleen, että nainen on jotenkin vajaa ja mies tuntisi oman olon jotenkin vaivautuneeksi.

Vierailija
18/25 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, mun poikaystäväni tuumasi, että oli hakenut vääriin kesätyöpaikkoihin, kun kerroin että naisten puolella umahallissa on miespuolinen siivooja. Kuulemma onnenpoika.

Poikaystävällä on mummofetissi???  :D

Vierailija
19/25 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poikaystävällä on mummofetissi???  :D

Ovathan mummot ihania.

Vierailija
20/25 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valittaisin lähtiessäni henkilökunnalle esim. tiskillä. Se jäisi vikaksi kerraksi siinä uimahallissa (mutta täällä päin onkin valinnanvaraa).