Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään sama, lapsen toiveet vaihtuu liian lähellä joulua

Vierailija
20.12.2015 |

Haluan leikki-ikäisille kivan joulun ja ostaa mieleisiä lahjoja (määristä en puhu koska jokaisen perheen oma asia).
Ostan lahjoja toiveiden mukaan marras-joulukuun aikana. Sitten kun kaikki hankittu, tyytyväinen olo, niin lapsilta tulee uudet TÄRKEIMMÄT toiveet ja mulle ahdistus...
Onko muilla niin fiksuja lapsia että määrätietoisesti toivovat jotain koko kuukauden ja se ei vaihdu missään vaiheessa? Pitääkö se ostelu oikeasti jättää 23.12 ja ottaa sit riski että myydään eioota

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna lapsille ympäri korvia, niin oppivat olemaan.

Vierailija
2/8 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kovin pieni ja uskoo pukkiin niin senkis sanot että kirje on mennyt jo korvatuntirille eikä varmaan nää uudet toiveet enää ehdi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu aiemmin oli ongelma, nykyisin kirjoutamme pukille kirjeen, sit ku se on lähetetty niin toiveita ei toki enää hyödytä muuttaa.

Vierailija
4/8 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi joskus toivoi pilailukakkaa. Olin ihan tyytyväinen, että toive muuttui ennen joulua.

Vierailija
5/8 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota lahja-asiaa niin vakavasti. Eiköhän ne lapset ole tyytyväisiä ostamiisi lahjoihin. Ja palset nyt muuttaa mieltään joka asiasta niin usein, ettei ne itekään tiedä mitä mieltä aina on.

Vierailija
6/8 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi työkaveri ottaa koululaisiltaan allekirjoituksella vahvistetun vakuutuksen siitä että lahjalistaa ei enää muuteta 1.12. alkaen. Vissiin ollut vähän vaihtelua aiemmin :)

Vierailija
7/8 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kirjoitettu pienestä pitäen lahjalista, joka on jätetty tontuille pikkujouluna. Vielä heidän ollessaan teinejä tekevät sen. =) Helpottaa hirveästi lahjojen hankkimista.

Vierailija
8/8 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ostaisi lahjoja toiveiden mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä