Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loukkaantuisitko, jos saisit mieheltäsi joululahjaksi keittokirjan?

Vierailija
20.12.2015 |

Niin?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi loukkaantuisin mitä ihmettä

Vierailija
2/20 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sillä tykkään paljon keittokirjoista ja minulla on niitä paljon. Jollen tykkäisi, enkä käyttäisi keittokirjoja JA olisin epäluuloinen ja epävarma, saattaisin loukkaantua, että jaaha, eikö meikäläisen kokkaukset kelpaa, pidä tunkkis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En . Ruuanlaitto ja ruokakutsut ovat harrastuksemme.

Vierailija
4/20 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, jos se on joku spesiaali, vaikka Jamie Oliverin uusin. Sellaisesta tyyliin 1000 parasta kotiruokareseptiä suuttuisin, koska se on turha. Olen ruoka-alalla, joten mitään perusopuksia en tarvitse.

Vierailija
5/20 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu keittokirjasta. Tulisen ruoan ystävänä olisin tosi ilahtunut esim. tex-mex- tai thairuokateemaisesta kirjasta - lisää kivoja reseptejä hyödynnettäväksi! Sen sijaan jokin "Näin olet oikeaoppinen martta ja pidät miehesi tyytyväisenä" -tyylinen opus saisi mut pistämään siipan ulkoruokintaan :D

Vierailija
6/20 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän kysymyksen esittäjä ei varmaan omista ainuttakaan keittokirjaa eikä varsinkaan koskaan käytä niitä.

Keittokirja on keittiössä paljon kätevämpi kuin joku älyvehje. Ei likaannu kun laittaa oikealta kohdalta avattuna läpinäkyvään muovipussiin.

Vierailija
7/20 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis en loukkaantuisi, en kuvittelisi että hän ei pidä kokkailuistani. Mutta olisin todella ihmeissäni koska hän tietää että haluan etsiä reseptit netistä ja en koskaan osta kirjoja vaan lainaan koska inhoan sitä että ne jäävät hyllyyn pölyyntymään.

Vierailija
8/20 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En loukkaantuisi, mutta ihmettelisin syytä moiselle lahjavalinnalle. En pidä kokkaamisesta ja kaikki tarvittavat reseptit löydän netistä käden käänteessä. Lähinnä ihmettelisin että onko keittokirja alunperin jollekulle toiselle hankittu ja vahingossa päätyi minulle. Mieheni on kuitenkin aina ottanut huomioon lahjan saajan mieltymykset lahjaa ostaessaan.

Vierailija
9/20 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista makumaailmoja laajentavista olisin iloinen. Sen sijaan juuri peruskeittokirja olisi vinoilua, koska meillä on niitäkin useampi, samoin kuin joitakin teemakirjoja ehkä 20-30 kpl.

Vierailija
10/20 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettelisin vain, miksi? Anopilla oli tapana antaa lahjaksi keittokirjoja ja jotain "tee itse, miljoona vinkkiä sukkahousuille" -tyyppisiä niksioppaita. En tykännyt. En ole ollenkaan ns. kotitalousihmisiä, ja kyseiset lahjat tuntuivat lähinnä vittuilulle.

Vierailija
11/20 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakan loukkaantuisi vaan ilahtuisin kovasti. Oonpa itsekin tainnut ostaa hänelle keittokirjan 😊 Meillä siis tykätään kokkailla ja kokeilla uusia. Toki netistä paljon ohjeita etsitään, mut mulla on kaapillinen keittokirjoja ja lehdistä kerättyjä ohjeita 😊

Vierailija
13/20 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukkaantuisin vain, jos olisi joku erityinen syy olettaa ettei mies pidä kokkailuistani. Jos asuisin yhdessä miehen kanssa, lähinnä ärsyttäisi jos hän ostaisi minulle jonkun peruskeittokirjan. Tulisi mieleen että ruoanlaitto on hänestä jotenkin enemmän minun asiani kuin hänen, tai että lahja ei ole oikeasti tarkoitettu minulle vaan yhteiseen käyttöön.  Eri asia olisi, jos kirja käsittelisi jotain ruokia jotka kiinnostavat erityisesti minua.

Vierailija
14/20 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin onnellinen. Pyysinkin itse asiassa Ranskalaisen keittiön salaisuudet- kirjaa. Meillä mies täysi katastrofi keittiössä ja minä rakastan ruuanlaittoa (ja mies minun ruokiani).

Mutta auta armias sitä jos ostaa imurin tai jonkun muun vastaavan. Varoitettu on :D

Vierailija
15/20 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin loukkaantuisin. Tosin jos se olis joku Pirkka tai valitut palat keittokirja voisin loukkaantuakin.

Vierailija
16/20 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En  loukkaantuisi, mutta ihmettelisin jos ostaisi sellaisen, koska mies on meillä se joka kokkaa ja olemme molemmat tyytyväisiä työnjakoon. Siten se olisi vähän kuin hän ostaisi lahjan itselleen... Leivontakirja olisi osuvampi valinta.

Vierailija
17/20 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tietää, että tykkään kokata ja en itse viiti sellaisii tuhlaa, eli en.

Vierailija
18/20 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta vanhanaikaistahan se on. Reseptit netistä!

Vierailija
19/20 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsääntöisesti ilahtuisin keittokirjasta lahjana, koska pidän ruoanlaitosta. Kuitenkin jos nykyinen mieheni antaisi minulle keittokirjan suuttuisin todella paljon. Meillä käydään jatkuvaa ruokasotaa... Mies haluaa syödä omissa oloissaan eineksiä ja minä kokata pitkän kaavan mukaan ja syödä ruokapöydässä ruoka-aikoina.

Vierailija
20/20 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV:n logiikan mukaan kaikista kodin- tai itsehoitoon liittyvistä lahjoista tulisi loukkaantua koska ne on tarkoitettu ivaksi tai vihjeeksi siitä että nainen ei kelpaa sellaisenaan. Ottaisin mielelläni keittokirjan/kuntosalikortin/uimahallikortin/manikyyrin,k asvohoidon, kampaamolahjakortin jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme