En suostuisi ottamaan mieheltä suihin
Ellen saisi itsekin Orkkua mieheltä samassa sessiossa.
Kommentit (14)
Mikä ihmeen suihinottoilta täällä on menossa? Menkää, lapset, nukkumaan. Ketään ei jaksa kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse ottaisin ja usein otankin, sillä nautin kun voin tuottaa miehelleni nautintoa :)
Toki hänkin joskus nuolee minut saamatta itse mitään sillä hetkellä vastineeksi.
Tarviitteko kolmannen pyörän, voit ottaa mult suihi ja voin nuolla sua, voin tehdä saman miehellesi myös jos ei oo mikää läskikasa. Voin myös vaa istua tuolilla ja katella teitä touhuamassa ja runkata. Miten on?
Mä en ottaisi missään tilanteessa ainakaan nykyiseltä nykytilanteessa. Vain rakkaus saattaisi saada minut tekemään niin. En odota (enkä kaipaa) nuolentaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen suihinottoilta täällä on menossa? Menkää, lapset, nukkumaan. Ketään ei jaksa kiinnostaa.
Haluutko imasta kromit mun sauvasta?
Suihinotto Suomalaiselta rumalta, lihavalta, kaljulta, juntilta, turpeanaamaiselta ukolta on jotain niin kamalaa, ettei sitä edes voi kuvitella. Yrjö lentää pelkästä ajatuksestakin.
Minä ottaisin mutta mies ei halua :(
Niinpä niin kaikki rumia, kaljuja, lihavia, paskamaisia ja ties minkälainen muna. Hyi oksettaa koko ajatus. Oksettaa kyllä toimitus toisinpäinkin. Ei kiitos nuolijoille.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä niin kaikki rumia, kaljuja, lihavia, paskamaisia ja ties minkälainen muna. Hyi oksettaa koko ajatus. Oksettaa kyllä toimitus toisinpäinkin. Ei kiitos nuolijoille.
Etkö tykkää ees perseen nuolemisesta?
Toimii toimii ja nussittuna nukun paremmin.
-Mies-
En minäkään nuolisi minkään nyrpeän siiderivalaan vittua. Hoikan kauniin naisen sievää pimppiä on kiva nuolla ja hyväillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö tykkää ees perseen nuolemisesta?
Kirjaimellisesti vai kuvainnollisesti?
Paskaa henkisesti ja fyysisesti. Paskaaaaaa!
Itse ottaisin ja usein otankin, sillä nautin kun voin tuottaa miehelleni nautintoa :)
Toki hänkin joskus nuolee minut saamatta itse mitään sillä hetkellä vastineeksi.