Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Millä oireilla tietämäsi ihmisen keuhkosyöpä on alkanut? Eli miksi mennyt lääkäriin?
19.12.2015 |
Pelkään, että itselläni kyse siitä.
Kommentit (3)
Ennenkuin vastaan kysyn mitä ovat omat oireesi? Voihan nimittin kyseessä olla vaikka mikä muu, vaaraton/vaarattomampi tauti kuin keuhkosyöpä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei kai sillä ole väliä, mitä muilla on ollut. Jos olet huolestunut ja sinulla on pitkittyneitä keuhko-oireita (tavallisimmat yskä, veriyskä, hengenahdistus, selittämätön laihtuminen) ja erityisesti, jos tupakoit tai on asbestialtistusta, mene lääkäriin. Jos onkin keuhkosyöpä, ei se pelkääminen ja viivytteleminen ainakaan auta.
Alue: Aihe vapaa
Kerro tarkemmin oireistasi.