Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä annoitte lahjaksi lasten opettajille ja tarhantädeille?

Vierailija
19.12.2015 |

???
Kuinka paljon meni rahaa ja vaivaa?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tehty kortti yhteiseksi ja kestosiivousliinat jokaiselle ryhmän tädille

Vierailija
2/22 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovaa kikkeliä takaapäin kuivauskaapissa. Mukavasti märät hanskat läpsi samalla naamalle. Ei ollu kamalasti vaivaa, ei menny paljon aikaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään

Vierailija
4/22 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Miksi antaisin?! En minäkään kasvatuksesta mitään palkkioita saa :O

Vierailija
5/22 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punaviiniglögin. Kyllä, alkoholia!!

Vierailija
6/22 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No koulua on vielä ensi viikolla meidän kaupungissa mutta en aio antaa mitään. 

Vierailija
7/22 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkotitädeille pussit lähituotettua joulutoffeeta ja luokanopettajalle Pentikin joulukahvia ja serviettipaketti. Jättäkööt opettajahuoneisiin tai antakoot itse eteenpäin lahjoina jos eivät tykkää, mutta mukavia ihmisiä kiittää hyvästä työstä mielellään. 

Vierailija
8/22 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti on opettaja ja se sai ainakin suklaalevyjä ja rasioitakin ihan ja sitten kortteja ja käsirasvaa tms.

Vierailija
9/22 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekon sukat!

Vierailija
10/22 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme asu suomessa, joten annoin joulutorttuja ja kortin tarhantädeille :) . Tykkäsivät kovin.

Vierailija
11/22 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistuttiin molempien luokkien yhteislahjaan noin vitosella.

Vierailija
12/22 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No totaah, niinkin paljon näin vaivaa että matkalla joulujuhlaan käytiin Siwasta ostamassa suklaarasia, oisko Olli 3,95€. Heittäkööt sillä vaikka vesilintua jos ei muuta keksi.

Vierailija
13/22 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opelle leffalippu ja lapsen itse tekemä kortti. Hinta reilu 10€.

Vierailija
14/22 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 10€/hlö, viidelle ostettiin teetä ja herkkuja. Tykkäsivät, kun nuo ei jää kaapin perälle ikuisiksi ajoiksi.

Vierailija
15/22 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pph:lle brownie-purkki. Siis näkyivät aineet kerroksittain purkissa. Lisäksi kortti. Itse ainakin olen noista ilahtunut, kun olen omilta oppilailta saanut. Siitäpä sen idean sainkin. Rahaa meni ehkä 6€ ja vaivaa ei ollut.

Vierailija
16/22 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pph:lle brownie-purkki. Siis näkyivät aineet kerroksittain purkissa. Lisäksi kortti. Itse ainakin olen noista ilahtunut, kun olen omilta oppilailta saanut. Siitäpä sen idean sainkin. Rahaa meni ehkä 6€ ja vaivaa ei ollut.

*ne kuivat aineet.

Vierailija
17/22 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuope minä ja olisin rehellisesti sanottuna mielelläni saanut edes yhden joulukukan. Mutta kivoja lahjoja sain ja taas oli se nolous pinnassa. Koskakohan tähän tottuu ja osaa olla cool lahjavuoren edessä?

Sain servettejä, kynttilöitä, suklaata monessa muodossa, keksejä, kahvia, koristeen, glögiä jne. Oppilaita luokassa 24 ja en ole katsonut, keneltä kaikilta tuli, mutta äkkiä arvioituna kaksi tai kolme ei tuonut. (enkä tosiaan ajattele niistä mitään negatiivista) Kaikki kivoja ja hyvä mieli tietysti kauniista kiitoksesta, vaikka mukana on vähän sitä nolosteluakin siitä, että pääsen/joudun tuollaisen lahjakasan "uhriksi".

Vierailija
18/22 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivottiin mutakakut opeille, ja lapsi askarteli joulukuusenkoristeet tervehdyksillä. Vaikuttivat oikein ilahtuneilta. Ensimmäistä kertaa henkilökunta niin ihanaa, ja aidosti välittävää, että teki mieli jotain muistamista antaa. Lapsi eskarilainen.

Vierailija
19/22 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Yliopiston proffat ja lehtorit vois pitää hieman omituisena tai lahjontayrityksenä...

Vierailija
20/22 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehtiin isosta dominokeksipaketista joulutikkareita. Sulatin suklaata ja koristeltiin, koristeltenauha tikkarin varteen. Lapset pakkasi hoitajille ja opettajille niitä kivoihin joulupaperipusseihin.

Vaivaa ei paljoa ollut ja rahaa meni max 10e. Otin töistä suklaata(omasta leipomosta) niin siihenkään ei rahaa mennyt.

Yhdellä vaivalla kaikille suut makeaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi