Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten seurustellaan miehen kanssa, jolla on lapsia (yhteishuoltajuus)?

Vierailija
19.12.2015 |

Olen eronnut pitkästä parisuhteesta ja alkanut vähitellen taas kokeilla siipiäni deittailun merkeissä. Erityisesti yhden miehen kanssa huvittaisi lähteä treffeille, mutta se mietityttää että hänellä on kolme lasta jotka asuvat hänen luonaan, nuorin 10-vuotias ja vanhin 16. Itse olen vela enkä taida osata kuvitellakaan, mitä kaikkea tämä merkitsee seurustelun kannalta!

Olen muuttanut hiljattain nykyiselle paikkakunnalleni ja asun toistaiseksi kaverin kanssa kimppakämpässä, koska täältä ei ole helppoa löytää asuntoa. Nukun siis vuodesohvassa olohuoneessa, eli eräs ilmeinen ongelma on seksin harrastaminen jos asiat sattuisivat etenemään niin hyvin että siihen haluaisimme mennä tämän miehen kanssa.. Hänen luokseen tuskin voi mennä jos lapset asuvat siellä, minun luonani taas ei ole yksityisyyttä.

Vaikka joku paikka löytyisikin, niin onko niin että en voi haaveilla toisen kainalossa nukkumisesta, koska tämän pitää mennä kuitenkin yöksi kotiin lasten luokse? Vai onko mahdollista/tapana, että perheellinen eronnut ihminen järjestäisi lapsille hoitajan yön yli?

Itse asiassa minua oikein hävettää kuinka vähän tiedän ja tajuan tällaisesta kuviosta. Neuvokaa te kokeneemmat aloittelijaa!

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi suhteeseen "lapsellisen" miehen kanssa. Tahdon että aikanaan esikoiseni on myös miehen esikoinen.

Vierailija
22/22 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista että lapset ovat aina etusijalla. Lasten mielestä sinä olet tunkeilija perheessä ja voivat suhtautua sinuun hyvin negatiivisesti.

Tiedän siitä, että olin itse tällainen lapsi. Voi kuinka paljon vihasin vanhempani puolisoehdokkaita!

Lapsilla on yksi isä ja yksi äiti, heidän perheensä on se ja heille tilanne on vaikea.

Sinulle tilanne voisi olla myös hyvin vaikea, tasapainotella kaikkien henkilöiden kanssa jotka tähän soppaan kuuluvat. Mies, lapset, ex- puoliso, appivanhemmat.

Kaikkien kanssa joudut väkisinkin tekemisiin.

10-v on vielä niin pieni, että lapsia ei voi jättää ilman valvontaa. Ette siis voi lähteä yhdessä reissuille, illanviettoihin tms ilman lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla