Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis wtf, kenen mielestä elokuvissa eturivi on paras?!

Vierailija
19.12.2015 |

Itseni, perheeni ja kaveriporukkani mielestä elokuvissa paras paikka on suht takana. Tietty pikkusalissa voi olla edessäkin, mut varsinkin isoimmassa salissa takarivin paikat ovat parhaimmat.

Nyt olin treffeillä pojan kanssa, joka oli varannut meille "aivan järkyttävän hyvät paikat". Ja oltiin rivillä 2. Isoimman screenin edessä...

Selasin nyt pojan instaa (on siis aika leffafriikki ja kuvia monista elokuvalipuista löytyi) ja kaikki hänen istumapaikat ovat olleet riveiltä 2-4.

Wtf.

Tää on iso asia mulle ja en varmaan treffaa tota enää :D

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras paikka on yleensä edestäpäin katsottuna n. 1/3 riveistä taaksepäin. Eli esim 20-istuinrivisessä teatterissa 6.-7. rivi.  Äänissä on tilantuntu kohdillaan ja kuva täyttää riittävän suuren osan näkökentästä ja on sopivalla korkeudella. Ja keskellä riviä tietysti.

Eturivi on kyllä huono, mutta ei takarivi juuri sen parempi ole. Toki jos menee vain kutemaan, eikä katsomaan leffaa niin sitten. 

Kiitos! Toinenkin järkevä tuli paikalle. :)

Vierailija
22/25 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama joku surround-ääni, elokuvateattereissa ei muutenkaan edes ole mitkään loistavat äänentoistovehkeet.

Mitä helvettiä mä luen? :D :D :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan aina perheelle liput eturivistä. On tilaa jaloille, eikä tyypit kävele yli ja edessä koko ajan. Mä aikoinaan luulin, että niskalintassa pitää kattella, mutta paskat. Siinähän se on ihan lähellä ja liki. Niskat suorassa, Eikä koriksenpelaajia edessä häiritsemässä nautintoa.

Ellei sitten Tennispalatsin isoon saliin keskelle, jossa myös hulppea jalkatila.

Vierailija
24/25 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy leffateatterissa, kun ostettiin tykki ja rakennettiin oma mediahuone.

Vierailija
25/25 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä tulee ainakin niskat kipeeks siin eturivissä. Muutenkin aivan paskoja paikkoja. Ei enää koskaan eturiviin leffassa.