Siis wtf, kenen mielestä elokuvissa eturivi on paras?!
Itseni, perheeni ja kaveriporukkani mielestä elokuvissa paras paikka on suht takana. Tietty pikkusalissa voi olla edessäkin, mut varsinkin isoimmassa salissa takarivin paikat ovat parhaimmat.
Nyt olin treffeillä pojan kanssa, joka oli varannut meille "aivan järkyttävän hyvät paikat". Ja oltiin rivillä 2. Isoimman screenin edessä...
Selasin nyt pojan instaa (on siis aika leffafriikki ja kuvia monista elokuvalipuista löytyi) ja kaikki hänen istumapaikat ovat olleet riveiltä 2-4.
Wtf.
Tää on iso asia mulle ja en varmaan treffaa tota enää :D
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama joku surround-ääni, elokuvateattereissa ei muutenkaan edes ole mitkään loistavat äänentoistovehkeet.
Mitä helvettiä mä luen? :D :D :D
Mä ostan aina perheelle liput eturivistä. On tilaa jaloille, eikä tyypit kävele yli ja edessä koko ajan. Mä aikoinaan luulin, että niskalintassa pitää kattella, mutta paskat. Siinähän se on ihan lähellä ja liki. Niskat suorassa, Eikä koriksenpelaajia edessä häiritsemässä nautintoa.
Ellei sitten Tennispalatsin isoon saliin keskelle, jossa myös hulppea jalkatila.
En käy leffateatterissa, kun ostettiin tykki ja rakennettiin oma mediahuone.
Itellä tulee ainakin niskat kipeeks siin eturivissä. Muutenkin aivan paskoja paikkoja. Ei enää koskaan eturiviin leffassa.
Kiitos! Toinenkin järkevä tuli paikalle. :)