Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, mitä mieltä miehestä, joka treenaa kovaa saavuttaakseen "seksikkään" vartalon... ITSEÄÄN VARTEN

Vierailija
19.12.2015 |

Onhan se kivaa, kun peiliin katsoo ja näkee tämän.

Tuntuu, että naiset pitää negatiivisena, jos mies haluaa lihaksikkaan vartalon.

https://yt3.ggpht.com/-pb6VKGP3i8Y/AAAAAAAAAAI/AAAAAAAAAAA/qwjnm1HFO-c/…

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan sama mulle on ketä varten se sen hankkii. Muut asiat merkitsevät kuin lihaksikkuus/lihaksettomuus.

Vierailija
2/15 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama tosiaan ketä varten hankkii sen vartalon.

Usein kuvitellaan, että naiset treenaavat vain miesten takia ja saadakseen miesten mielestä hyvän vartalon. Joo ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo että olet omahyväinen ja pinnallinen.

Vierailija
4/15 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohuet sormet kielivät siitä, että kuvan mies on olemassa hyvin hentorakenteinen ja yrittänyt treenaamalla lihaksiaan kompensoida hintelää olemustaan. Mielestäni miehellä kuuluu olla paksut sormet. Tuo mies ei ole miehekäs. Ei myöskään seksikäs tai millään tavalla kiinnostava.

N28

Vierailija
5/15 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sama joka käyttää valkoisia stringejä trikoiden alla... 😂

Vierailija
6/15 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mielestä tuollainen mies on tyhmä. Jos treenaa itseään varten, kannattaisi mieluummin tähdätä terveeseen vartaloon kuin tuollaiseen "seksikkääseen". Tuo ei nimittäin oikeasti ole hyväkuntoinen eikä terve.

Vierailija
7/15 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohuet sormet kielivät siitä, että kuvan mies on olemassa hyvin hentorakenteinen ja yrittänyt treenaamalla lihaksiaan kompensoida hintelää olemustaan. Mielestäni miehellä kuuluu olla paksut sormet. Tuo mies ei ole miehekäs. Ei myöskään seksikäs tai millään tavalla kiinnostava.

N28

Mitä mä just luin. Tää on varmaan jotenkin yks kreiseimmistä, hintelät sormet?

Okei, ehkä mä otan tän jotenkin huumorilla (mulla on pitkät ja hintelät sormet) vaikka muuten suhteellisen isokokoinen olenkin. Mut sormet turn off? Mä en tajua :D

Vierailija
8/15 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N28

Niin, hentorakenteiseksi syntyneen miehen tulee olla laiha kukkakeppi, koska muuten kaikki luulevat hänen vain kompensoivan. Tuulessa heiluvana kukkakeppinä hän herättää parhaiten myös naisten kiinnostuksen aitoudellaan, vaimitensoli?

Vierailija
9/15 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tekee omalle kropalleen mitä haluaa, ja toivottavasti ihan itseään varten. Muita miellyttääkseen ei kannata itseään piinata. Negatiiviseksi homma muuttuu siinä vaiheessa, jos se haittaa muidenkin arkea, esim. rajoittaa koko perheen elämää.

Vierailija
10/15 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi miestä, jonka elämänsisältö on huhkia salilla. Tuon näköisestä aistii jo kauas, että on pinnallinen ja ankeaa seuraa. Kireä tyyppi sisältä ja ulkoa... Nää kyllä tiedetään.

Minulle leppoisa, ajatteleva ja tunteva äijä, kiitos!

Vierailija
11/15 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No senkus treenaa itseään varten. Itse en henkilökohtaisesti pidä lihaksikkaita miehiä seksikkäinä.

Vierailija
12/15 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N28

Niin, hentorakenteiseksi syntyneen miehen tulee olla laiha kukkakeppi, koska muuten kaikki luulevat hänen vain kompensoivan. Tuulessa heiluvana kukkakeppinä hän herättää parhaiten myös naisten kiinnostuksen aitoudellaan, vaimitensoli?

Kyllä musta hintelä mies voi olla seksikäs, ja nimenomaan sellaisenaan. Esimerkiksi narkkarit ovat usein hyvin seksikkäitä ja monet heistä ovat hentorakenteisia eivätkä todellakaan lihaksikkaista.

N28

Vierailija
13/15 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ton näköiseksi pääsee jos treenaa 2-3 kertaa viikossa salilla LUJAA, syö terveellisesti ja vetää sitten jossakin vaiheessa vaikka kuukauden dietin. Ei elämän tarvitse pyöriä sen sikspackin ympärillä 24/7....

Vierailija
14/15 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ton näköiseksi pääsee jos treenaa 2-3 kertaa viikossa salilla LUJAA, syö terveellisesti ja vetää sitten jossakin vaiheessa vaikka kuukauden dietin. Ei elämän tarvitse pyöriä sen sikspackin ympärillä 24/7....

Mul on mikspack.

Vierailija
15/15 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se kivaa, kun peiliin katsoo ja näkee tämän.

Tuntuu, että naiset pitää negatiivisena, jos mies haluaa lihaksikkaan vartalon.

https://yt3.ggpht.com/-pb6VKGP3i8Y/AAAAAAAAAAI/AAAAAAAAAAA/qwjnm1HFO-c/…

Elä välitä näistä räpättäjistä täällä. Sulla on tosi hyvän näköinen kroppa, nauti siitä. Jokainen täällä treenaa itseään varten, ketäs muuta sitten? 

Toki on myös niin, että pelkällä kropalla ei tässä maailmassa kovin pitkälle pääse, eikä  hyvä vartalo tee kenestäkään parempaa ihmistä, mutta se on taas ihan toinen juttu.

T: Lihava av-mamma

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi