Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***LOKAMASUJEN alkuviikko (ma-ti)***

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hobby Hallissa on näköjään myynnissä myös noita (eli www.hobbyhall.fi sieltä lapsille-osio, sieltä löytyy ABC twin air-rattaat) ja hinta ei ole kun näköjään 199,- ! Aika halvat, kun me maksettiin se 250,- muistaakseni. Tuon edellisen kirjoittajan laittamasta linkistä löytyvät rattaat ovat kuosiltaan samanlaiset kun meidän, mutta en löytänyt kuosia suurempaa eroa nuistakaan Hobbyhallin rattaista.

Hinpu

Vierailija
42/49 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikasesti kuulumiset: Oireet jatkuvat, paha olo ja kylmä vuorottelevat keskenään. Väsy on kokoajan mutta sitten ei en kuitenkaan pysty nukkumaan. Rinnat kasvaneet a+ kokoon c parissa viikossa, eipä auttanut tänään kun käydä ostaan uusia rintsikoita. Mulla kanssa vatsa turvoksissa kokoajan ja tosi turvonnut olokin on itsellä kokoajan.

Tervetuloa kaikille uusille ja ihanaa kun on sykkeitä ultrissa löytynyt. Minäkään en raaski siihen alkuraskauden ultraan mennä.TOivon vain ettei kyseessä ole mikään tuulimuna tai kohdun ulkopuolinen raskaus.

Meidän lapsille tulee ikäeroa melkein tasan kolmevuotta (esikoinen syntyi 12/03 ) joten ajattelin että saattaapi olla jo niin iso kun vauva syntyy etten ala erikseen tuplia ostamaan. Pitää tilannetta arvioida sitten uudemman kerran kun vauva syntyy. Sellasia tänne.

T: Opokas ja uppis 6+1 (meniköhän tuo nyt oikein)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon 20 kieppeillä kohdun pohja (yläosa) on navan tasolla. Tässäkin tietenkin yksilöllisiä vaihteluita.

Vierailija
44/49 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kans maha niin pömppö, että oli pakko käydä ostamassa isompia housuja. Normaalikoko kun ei mahu (36) puristamatta ikävästi. Ja kunhan ne pesee, niin ei enää taatusti mahdu! Ihan siis tavalliset housut hain, en mitään äitiysmallia.

Pahoinvointia ei ole ollut, mutta jos kaikki on muuten ok, niin eipä siitä oksentelusta ole väliksikään ;)... Alku-ultra on 6.3., eli vielä kolme piiitkää viikkoa!

Taitaa olla lokakuussa tänä vuonna aikas kiirettä eri puolilla Suomen synnytyssaleja ;)... Onpas meitä jo paljon!

himppu rv 5+2

Vierailija
45/49 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tänään oli alkuraskauden ultra TAYSissa sillä lapsettomuushoidoilla saatu aikaiseksi tämäkin raskaus. Siellä se ihanuus, uusi ihana elämä köllötteli kohdussa ja kaikki oli niin kuin pitikin. SYdänäänet oli vahvat ja kasvanut hyvin! Oli niin mielettömän ihana tunne nähdä sen pikkuisen alkion vahva sydämen pumppaus! Nyt tästä tuli sitten isovanhemmillekin kerrottua ja olivat niin kovin innoissaan. Laskettu aika määritettiin 6.10.

Meille tulee lapsille melkein kolme vuotta ikäeroa (esikoisemme syntyi 12/03),joten en osta tuplarattaita vaan hommaan sellaisen brion seisomatelineen nykyisiin vaunuihin.

Tänään illalla ollut pitkästä aikaa hyvä olo. Muuten ollut kyllä se pahoinvointi koko ajan. Mun pitäisi kans saada gradu väkerrettyä kesäkuuhun mennessä ja voi olla että tää pahoinvointi vähän hidastaa tahtia. Toivottavasti välillä tulisi näitä hyvän olon tuntejakin!

Hyvää ystävänpäivää kaikille lokamasuille!

Rasseur 6+4

Vierailija
46/49 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli taas hetken vähän enemmän vatsan jomottelua, mutta muuten aika vähän raskas olo;) Jos siis tätä ikuista väsymystä ei lasketa. Pienen lapsen työssäkäyvänä äitinä väsymys on jotenkin niin loputonta, koskaan ei oikein saa kunnolla ja riittävästi nukuttua ja ladattua akkuja kokonaan. Ja vielä tämä uusi pieni elämä väsyttämässä lisää...Onneksi on:)

Aasinsilta ultraan; pähkäilen taas mennäkö vai eikö mennä. Tavallaan tekis kyllä mieli ihan hirveesti mennä varmistamaan että kaikki on ok, mutta toisaalta välillä tuntuu, että kyllä mä maltan sinne np-ultraan saakka. Emmä vaan tiedä. Senkin takia haluaisin mennä, että voisi turvallisemmin mielin kertoa muille raskaudesta. Olen kertonut tasan yhdelle tuttavapariskunnalle ja yhdelle työkaverille: haluan heidän tietävän asiasta, kävi miten kävi. Mutta kyllähän sitä haluaisi kuuluttaa jo koko maailmalle, että meille on tulossa vauva!!! On se vaan niin ihanaa!! Ja ihanaa on myös se, että on teidänlaisenne porukka jakamassa kaikkea tähän ihanaan elämäntilanteeseen liittyvää! OIKEIN HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ KAIKILLE!

-Lillis-

Vierailija
47/49 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö mahtuisi yksi lokamasu suureen joukkoonne:)? Täällä plussattiin 2.2 ja esikoinen haaveissa. LA 8.10.2006

Alkuraskauden ultraan ei meinattu mennä. Np-ultraan halutaan, jotta jotain nähtäisiin pikkuisesta. Hiukan pelottaa, koska viimeksi np-ultrassa 30.11.2005 löytyi viikolla 8+ kesken mennyt sikiö. Mutta josko nyt saataisiin nähdä paljon iloisempia uutisia:)!

Mannuli 6+2

Vierailija
48/49 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkaisin itseni ja ajattelin kirjoitella tänne=) Luulen saavani liittyä teidän lokamasujen joukkoon, menkat viis päivää myöhässä. Oireita ei kyllä ole nimeksikään mutta ei ole ollut kahdella edelliselläkään kerralla tai en ainakaan muista että olis ollu, se on jännä juttu toi ihmisen muisti että sitä unohtaa niin nopeasti.

Testin ostoa olen pitkittänyt (en kyllä tiiä miks, vaikka olen palannut halusta tietää), joka päivä olen ainakin kymmenen kertaa ollut menossa ostamaan sitä. Mutta huomenna olen päättäny että saahan lopullinen sinetti tälle asialle..jännittää=)

Huomisiin

erppa

Vierailija
49/49 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa meitä jo paljon ;-)

Hei vain vanhoille ja tervetuloa kaikki uudet !

Pitkästä aikaa taas täällä; töistä on niin huono kirjotella ettei " jää kiinni" ja kotona iltaisin en ole vain jaksanut koneelle tulla.

Vieläkin aikalailla oireeton olo? kummallista kun edellisessä raskaudessa oli niin selvät oireet....no eipä tuo tietty haittaa ettei kokoajan ole pönttöä halailemassa ;-)

En raaski mennä alkuraskauden ultraan vaan näemme kirpun vasta np-ultrassa, joka 3.4. johon on kamalan pitkä aika vielä.

Onnelllista odotusta kaikille ja kuullaan taas,

Tiitutoo rv 6+0