Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseni keskiarvo 9,9

Vierailija
19.12.2015 |

Mitäpä tähän voi enää sanoa :D

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sanoa, että onhan tuossa vielä parantamisen varaa. :)

Vierailija
2/49 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeä tieto. Kiitos, kun jaoit :D

Vierailija
4/49 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lukiossa, niin isot aplodit. Jos peruskoulussa, niin eipä tuo vielä mitään lapsineroa tai tulevaa lääkäriä automaattisesti tarkoita.

Vierailija
5/49 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lukiossa, niin isot aplodit. Jos peruskoulussa, niin eipä tuo vielä mitään lapsineroa tai tulevaa lääkäriä automaattisesti tarkoita.

Niin ja yläpeukutin toki AP:n viestin. Hieno suoritushan tuo on kaikesta huolimatta.

Vierailija
6/49 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon!

MInkä ikäinen kyseessä?

Vierailija
7/49 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään tarkoita!

Mutta kyllä koulumenestys yleensä on hyvin vakio koko kouluajan. Eikä nyt esimerkkejä, kuinka joku sitä ja joku tätä. 

Paino sanalla yleensä.

Vierailija
8/49 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin oli minullakin. Ylppäreissä viisi ällää ja yksi eximia. Olen humanistista alaa opiskellut, pienipalkkainen toimistotyöntekijä. Panosta ihmeessä lapsesi opinto-ohjaukseen ja kerro hänelle, että on oikeasti hyvä. Kannusta myös lukemaan pitkää matikkaa, vaikkei seoikeasti niin kiinnostaisi. Kaikkea kivaa kulttuuria voi kivasti harrastaa tylsän, mutta hyvin hankkivan työn ohessa. 

Vierailija
9/49 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapsella muuta elämää kuin koulu?

Vierailija
10/49 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi sanoa, että onhan tuossa vielä parantamisen varaa. :)

Niin on. Valinnainen kotitalous oli 9.

Vierailija
11/49 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko lapsella muuta elämää kuin koulu?

On joo, sillä urheilee  ja kisaa SM-tasolla. On yleensä kotona sieltä muusta elämästään noin kasin maissa illalla. :)

Vierailija
12/49 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siunattu on viisaudella, olen Onnellinen puolestanne.

:-)

Vierailija
13/49 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valinnaisia ja käyttäytymistä ei lasketa keskiarvoon.

Vierailija
14/49 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kaksi tytärtä 9.9 ja 9.8 keskiarvot. Yläasteella ovat ja koulu ei ole koko elämä. On myös harrastuksia ja kavereita.

Vierailija
15/49 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä tähän voi enää sanoa :D

Jos on kiltti tyttö, niin valitettavasti tuolla ei vielä elämässä tule saamaan yhtään mitään.

Vierailija
16/49 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertakaikkiaan loistava keskiarvo. Syystä olet iloinen ja ylpeä. Onnea lapselle ap!

Vierailija
17/49 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa. Taitaa olla paineita olla noin täydellinen.

Vierailija
18/49 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja yläpeukutin toki AP:n viestin. Hieno suoritushan tuo on kaikesta huolimatta.

Öö Olen ll ja peruskoulusta, kun pääsin keskiarvo oli 6, 7...

Vierailija
19/49 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin oli minullakin. Ylppäreissä viisi ällää ja yksi eximia. Olen humanistista alaa opiskellut, pienipalkkainen toimistotyöntekijä. Panosta ihmeessä lapsesi opinto-ohjaukseen ja kerro hänelle, että on oikeasti hyvä. Kannusta myös lukemaan pitkää matikkaa, vaikkei seoikeasti niin kiinnostaisi. Kaikkea kivaa kulttuuria voi kivasti harrastaa tylsän, mutta hyvin hankkivan työn ohessa. 

Juurikin näin, kannustan matikkaan ja olen sanonut, että jos tulevaisuudessa haluaa rahaa tehdä, niin matikkaa on osattava, ja siihen on myös asennoiduttava niin, että se on jees. Itse olin aikanaan kiinnostunut vain kielistä ja kyllähän se nykyisessä palkassani näkyy. :D 

Vierailija
20/49 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alakoulusta, niin kiltti lapsi. Jos yläkoulusta, niin kiltti lapsi, joka tekee myös töitä enemmän kuin kaverinsa. Jos lukiossa, niin indikoi jo jonkin verran tulevaisuutta. Tyttö vai poika? Mammanko ansiota?

Taidan olla vähän ilkeä, kun sanon, että jatko-opinnoissa keskinkertaiset pärjäävät usein paremmin kuin kympin tytöt, ainakin psyykkisesti. Aina ei tule huippupisteitä tenteistä. Kympin tytöt itkivät aikoinaan älyn köyhyyttä, kun tuli vain keskinkertainen pistemäärä. Ja voi kauhistus, jos joku keskinkertaisuus sai korkeammat pisteet. Näin sanoo vanha humanisti omalla kokemuksellaan (siis keskinkertaisuus!)