Ällöttää ajatus miehen tavasta ottaa suihin minulta
Joka kerta ennen kun aloitetaan harrastamaan seksiä, sama jankutus alkaa. "Saako nuolla sinua?, mikset et ikinä anna, edes vähäsen. Jos nyt kuitenkin ihan vähäsen." Sataa kertaa tästä olen sille sanonut, että ei. En tykkää siitä ja huonoja kokemuksia siitä. Minulta on nuoltu väkisin, kauan aikaa sitten olin sammunut kaverini sohvalla ja sitten joku sen kavereista miespuolinen oli alkanut minua kähmiä ja teki sen... Heräsin siihen ja ihmettelin, että mitä helvettiä tapahtuu. Huusin tietenkin sille. Joka kerta kun mietin sitä,asia alkaa kuvottaa ja itkettää. Ja tästä samasta asiasta tappelen oman mieheni kanssa..... Olen ihan puhki tähän ainaiseen jankuttamiseen :(
Kommentit (146)
Sitten ihmetellään kun mies hakee muualta...
Vierailija kirjoitti:
Lähetä se miehesi tänne, täällä saisi nuolla ja paljon!
Naisten pesäpallojoukkueiden pukuhuoneissa olisi myös paljon nuoltavaa. Ennen kuin olisi täysi kierros tehty, olisi moni nainen valmiina jo toiselle kierrokselle. Luulen, että jo yhden naisjoukkueen nuoleminen pari kertaa per pelaaja orgasmiin asti saisi innokkaimmankin nuolijamiehen kielenkannat ja suun sen verran turvoksiin, että nuolemishalut olisi tyydytetty aika pitkäksi aikaa.
Miten tämä on miehen tai hänen käyttämänsä tavan vika jos olet tiedottomassa tilassa joutunut kärsimään, etkä ole saanut traumaa selvitettyä?
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä on miehen tai hänen käyttämänsä tavan vika jos olet tiedottomassa tilassa joutunut kärsimään, etkä ole saanut traumaa selvitettyä?
No onhan se jos ei puhetta ymmärrä! Jos toinen ei jotain asiaa halua, oli syy mikä hyvänsä, niin pitäisi kunnioittaa sitä
Järki lähtee jo lukemisesta! Kuinka ärsyttävä ja empatia kyvytön äijä
Niinpä. Ihmeellisiä alapeukkuja täällä muutenkin. Ilmeisesti estyneet yhdyntäkeskeiset immeiset täällä alapeukuttelee.