Mies ei pärjäisi viikkoa 1400€:lla
Hitto ku tuli naurettua vedet silmissä miehelle. Eli viikoksi on jäljellä rahaa 1400€, mies on paniikissa mitenköhän me pärjätään kun pari lahjankin pitäisi vielä hankkia! Mä oon kuulemma edesvastuuton kun en näe tilanteessa mitään vakavaa. Ja laskut on maksettu siis jo kuun alussa :D Onko teidän miehet tollasia?
Kommentit (11)
tossa on mun kuukauden massit about enkä ole vielä edes laskuja maksanut. :D
Meillä on vielä 250€ loppukuuksi ja mietitään että missä käydään vähän tuhlailemassa, syömässä tms :) Säästössä on erikseen rahat ensikuun vuokraan sekä tämän kuun viimeiseen laskuun, kaikki muut on maksettu.
Paljonko laitoit menemään, mikä oli lähtötilanne? Tuo kai on se pointti. Kyllä tolla pärjää, mutta jos on säästetty jotain varten tai muuten kertynyt ja sitten rahat häviää niin ihmetteleehän tuota. Ja sitten, kumpi ne rahat hankkii? Jos miehesi, kyllä hänellä nyt on oikeus huomauttaa asiasta, jos sinun niin omiasipa käytät.
Meillä on tilillä 6e. Hyvin pärjätään keskiviikkoon kun tulee lapsilisät.
En ehkä kestäisi olla noin raha-asioissa kädettömän miehen kanssa.
Turhaan näköjään naiset rutisee rahasta.
T: EK
Siis on säästötililläkin rahaa mutta niihin ei kosketa :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
En ehkä kestäisi olla noin raha-asioissa kädettömän miehen kanssa.
Minun mielestäni päin vastoin. Jos mies stressaa siitä että viikoksi on vain 1400, hänellä siis yleensä on enemmän vararahoja. Paljon parempi kuin kaveri jolla on satanen loppukuuksi, ja aikoo sillä pärjätä. -tosin jos mies laskee ettei tuo 1400 ole kuin yksi ravintolailta, sitten on vähän riskialttiimpi tapaus.
Siis minä en ole käytellyt mitään rahaa, mies hankkii tyrannina kaiken, ja nyt valittaa mulle kun on niin vähän rahaa vaikka mitään erityistä ei tarvitse hankkia paitsi ruokaa ja joku lahja vielä.
Ap
Totean taas, kuka kissan hännän nostaa ellei kissa itse :D
Kyllähän tuolla pitäisi pärjätä, helpostikin! Tosin jos tuossa on kaikki raha, mitä taloudessa on käytössä, niin saattaisin itsekin stressata. Tykkään että säästötilillä/rahastoissa on rahaa tuomassa riittävästi puskuria.