Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toimivia iskurepliikkejä naiselle?

Vierailija
18.12.2015 |

Eli millä repliikeillä naisen kannattaa lähestyä tuntematonta, kiinnostavaa miestä tai pyrkiä avaamaan keskustelu? Ei nyt mitään "meille vai teille" -ehdotuksia, kiitos. :)

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

öö.. ? 

"Moi/hei/? Tulin juttelemaan sulle kun kiinnostais lähteä vaikka kahville sun kanssa joku päivä"

Tuo siis esimerkkinä, koska yksikään nainen ei ole ikinä lähestynyt vaikka ikää kohta 30v ja vaikka moni naispuolinen kaveri on ihmetellyt kun on niin hiljaista. Ite en ole mikään supliikkimies ja ainoa tyttöystävä oli lukiosta kunnes erottiin lopulta kun oltiin niin kaukana yliopistoaikoina.

OHO tuo oli juuri se, mitä minä ajattelin näin naisena tuo toimisi ainakin minuun todennäköisemmin kuin mikään " näytät kauniilta tänään" tai " mite olis treffit/ puhelin numeron vaihto" repliikit.

Vierailija
42/52 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

öö.. ? 

"Moi/hei/? Tulin juttelemaan sulle kun kiinnostais lähteä vaikka kahville sun kanssa joku päivä"

Tuo siis esimerkkinä, koska yksikään nainen ei ole ikinä lähestynyt vaikka ikää kohta 30v ja vaikka moni naispuolinen kaveri on ihmetellyt kun on niin hiljaista. Ite en ole mikään supliikkimies ja ainoa tyttöystävä oli lukiosta kunnes erottiin lopulta kun oltiin niin kaukana yliopistoaikoina.

Hrrr.. kahville. Olisi kamalaa istua kahvilla ihastusta vastapäätä.. Kädet tärisee, punastuttaa, ei keksi mitään juteltavaa.. Olen jo paniikissa kun ihastus haluaa ruokalassa tulla mua vastapäätä. Tuntuu että tekee sen kiusallaan.

Minusta jossain pikkukahvilassa on mukava jutella rauhassa kiinnostavan ihmisen kanssa. Totta kai se jännittää :D

Näin me ollaan erilaisia. Itse ujona mielummin jonnekin kävelylle tms missä ei tarvitse pönöttää paikallaan

No siinätapauksessa miten olisi, jos ehdottaisit jotain tapaamista paikkaa X. Esimerkiksi vaikka että olisit kiinnostunut tutustumaan tähän vähän paremmin. Vaikka puistoon, kiejastoon, tai noh jos vain kävelylle, mikä ikinä sinua enemmän miellyttää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä voisi enempää vihata tällaisia aloituksia. Siis että naiselle miehen iskeminen olisi jotenkin ongelma?

Vierailija
44/52 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ainaki toimis mulle :)

"Do you know, how much does a polar bear weight?"

- Umm, nope..

".... enough to break the ice"

Jotenki nii söpö, en tiiä tosin toimiiko suomeks yhtä hyvin.

Vierailija
45/52 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Moi. Sä oot kyl niin hyvän näkönen, et sun suuhun vois vaikka kusta."

Vierailija
46/52 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Moi. Sä oot kyl niin hyvän näkönen, et sun suuhun vois vaikka kusta."

Hyi hemmetti! Onks nää rivot aloitukset muka johonkin joskus tehonneet vai miksi niin moni laittaa tän suuntaisia? "Mennääks panee?", "Haittaaks jos mulla on penis" ym. on vaan niin surkeita, koska ei kukaan halua oikeesti kuulla pelkästään seksijuttuja ekaks ja vikaks. Tietty jos haluaa pelkkää seksiä eikä koskaan vahingossakaan mitään muuta, mutta ei ne silloin iskurepliikkejä ole, vaan seksinvonkausreploja. En lähtis kenenkään tollasen mukaan, joka ei yhtään kauniimmin osais sanojaan valita.

Vierailija
47/52 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään toimivia iskurepliikkejä, kun kohteena mies. Olennaista on ainoastaan kaksi asiaa: kontaktin ottajan ja kohteen ulkonäkö. Sen jälkeen kun olet saanut kontaktin kohteeseesi (aivan sama miten ja minkälaisilla höpinöillä), ratkaisee ainoastaan sinun ulkonäkösi. Mitä komeammasta miehestä on kyse, sitä enemmän vaaditaan kontaktin ottajan ulkonäöltä. Jos kuitenkin kontaktin ottajan ulkonäkö täyttää kohteen kriteerit, niin on aivan yhdentekevää, mitä kontaktin ottaja höpisee, kunhan ei nyt rankasti vittuilemaan ala. 

Eli höpinöistä viis, vain ulkonäöllä on merkitystä, varsinkin jos pelkästä panemisesta kysymys. Sitten jos ajatellaan pidempiaikaista vakavamman sorttista seurustelua, niin merkkaa jo luonnekin, mutta se kyllä selviää ajan kanssa.

-m36-

Vierailija
48/52 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä voisi enempää vihata tällaisia aloituksia. Siis että naiselle miehen iskeminen olisi jotenkin ongelma?

Harvemmin minua baarissa lähestytään. Tosi harvoin. Ja jos lähestytään, on kielenä usein englanti (kaipaan seurustelulta yhteistä äidinkieltä). Tai sitten mies on aivan liian kännissä ja alkaa heti kouria, jopa sanaakaan sanomatta. Itse en ole ikinä uskaltanut miehiä lähestyä. Yleensä miehet eivät vaikuta katselevan meitä naisia. Tai ainakaan minua. :D (Ja taas poikkeus löytyy niistä parista haukkana kaikkia sisään astuvia naisia tuijottavista miehistä.)

N25

Vierailija
49/52 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle toimi kesällä lavatansseissa ihan se perinteinen. Katsoin jo kaukaa, että ihan taivaallisen syötävän näköinen kolli. Lähestyi sitten jo alkuillasta minua ja ajattelin mielessäni, että älä vaan pyydä tanssimaan, kaikkeen muuhun kyllä lähden mukaan. Häneltä tulikin se perinteinen, 'saisko luvan, vai tanssitaanko ensin'.

En vastannut mitään, vaan otin kädestä kiinni ja mentiin minun mökille.

Vierailija
50/52 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisko pikasesti tuupata tuhkaluukkuun?

Vierailija
51/52 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on hyvät geenit

Vierailija
52/52 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

öö.. ? 

Siksi onkin niin suuri kynnys lähestyä miehiä, kun ei heitä yleensä lähestytä. Se on jotain niin poikkeuksellista, ettei halua jäädä naurettavien repliikkiensä vuoksi toisen muistiin. Ei kukaan halua nolata itseään.

Eli millaisista naisten lähestymisistä te miehet lämpiätte?

kaikenlaisista asiallisista