Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En löytänyt ketään kiinnostavaa vapaata oman ikäistä miestä.

Vierailija
18.12.2015 |

Jouduin ottamaan 8v nuoremman miehen. Itse olen reilu kolmekymppinen. Mutta ihan hyvin meillä on mennyt, eikä ikäeroa juurikaan huomaa. Riitoja ei ole, en tiedä onko hyvä vai huono asia. Meillä on tosi hauskaa yhdessä ja erossa voidaan olla päiviäkin ilman mitään ongelmia. Tai ehkä mies ikävöi välillä, mutta se nyt on semmonen. Kukaan mies ei ole koskaan kohdellut mua näin hyvin.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpaako nuorille miehille muka melkein 10 vuotta vanhempi nainen?

Olen itse 38 ja haluaisin nuoremman miehen, mutta en ole viitsinyt lähestyä kun kuvittelen aina kaikkien miesten etsivän itseään nuorempaa, tai korkeintaan oman ikäistä naista.

Riippuu paljon miehestä ja sinusta, tietenkin. Totta kai se on mahdollista, helppous tai todennäköisyys on asia erikseen. Jos esim. näytät 28-vuotiaalta ja muutenkin oolet hyvä "saalis", niin miksei?

Vierailija
22/37 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Btw, mä olen törmännyt 40-vuotiaaseen, jolla stondis oli joka kerta kuin rautakanki, eikä tarttenu mitään lämmittelyjä. Kestopuutteessa oli mies, mutta silti ihmettelin.

Ei millään pahalla, mutta kuulostat nyt kyllä aikamoiselta peräkammarintytöltä jos tuollainen mies on ollut elämässäsi niin suuri ihme että siitä pitää oikein netissä erikseen kertoa...:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpaako nuorille miehille muka melkein 10 vuotta vanhempi nainen?

Olen itse 38 ja haluaisin nuoremman miehen, mutta en ole viitsinyt lähestyä kun kuvittelen aina kaikkien miesten etsivän itseään nuorempaa, tai korkeintaan oman ikäistä naista.

Mun ei ole kyllä tarvinnut lähestyä vaan se on toisinpäin. Juuri vähän aikaa sitten muhun iski silmänsä 23v mies, mutta koska olen varattu niin ei. Ja ehkä liian nuori mulle vaikka vaikutti ikäistään vanhemmalle. Jos vaan olet pitänyt itestäs huolta ja oot itsevarma niin kyllähän noita nuoria miehiä pyörii ympärillä. Osa varmasti irtoseksin perässä mutta se on ihan normaalia, varsinkin kun on nuori. Tämä mun mies halusi odottaa, eikä seksi ole se tärkein juttu meidän suhteessa. Ap

Vierailija
24/37 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Btw, mä olen törmännyt 40-vuotiaaseen, jolla stondis oli joka kerta kuin rautakanki, eikä tarttenu mitään lämmittelyjä. Kestopuutteessa oli mies, mutta silti ihmettelin.

Ei millään pahalla, mutta kuulostat nyt kyllä aikamoiselta peräkammarintytöltä jos tuollainen mies on ollut elämässäsi niin suuri ihme että siitä pitää oikein netissä erikseen kertoa...:D

Viittasin vain paria viestiä aiempaan, jossa vihjailtiin, että (vain) kaksikymppisillä miehillä on rautakankimainen seisokki. Lainasin jotain muuta viestiä, niin en sitten jaksanut sitä toista enää lainailla.

Mikäs muuten on peräkammarintyttö? Ihan ekan kerran kuulen, että naisestakin voisi sanoa noin. En luokittelisi itseäni sellaiseksi.

Vierailija
25/37 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys APlle! Miksi sä olit vielä vapaana?

En silloin niin halunnut olla suhteessa. Lisäksi en tavannut ketään kovin kiinnostavaa. Enkä kyllä antanut kenellekään edes mahdollisuutta. Ap

Mutta sä silti koet olevasi sellanen saalis, että ne kiinnostavat miehet huolisivat susta? Sulla ei ole ollut sitä vientiä selvästi nuorempanakaan, niin miksi olisi nytkään!

En koe olevani saalis, huoh mitä juttuja! Aika moni on kyllä kertonut ihastuneensa muhun ja treffipyyntöjäkin on tullut melko usein. Että olet kyllä aika väärässä nyt. Ap

Sä siis esität antaneesi niille pakit eikä toista päin?

Vierailija
26/37 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs muuten on peräkammarintyttö?

No mitäs luulisit? Sellainen vähän sosiaalisesti kömpelö joka ei ole pahemmin kyrpää saanut muuta kuin omissa päiväunissaan.

Vierailija
27/37 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mutta sä silti koet olevasi sellanen saalis, että ne kiinnostavat miehet huolisivat susta? Sulla ei ole ollut sitä vientiä selvästi nuorempanakaan, niin miksi olisi nytkään!" 

Vastaan tähän miehenä sanomalla, että samalla tavalla kuin moneen meistä miehistä kasvaa iän myötä jonkinlaista charmia, etten sanoisi ryhtiä kun ikää tulee hieman lisää, niin kyllä samalla tavalla myös moni itsestään huolehtiva nainen näyttää ja vaikuttaa paljon sanoisinko haluttavammalta ja mielenkiintoisemmalta, kuin nuorempana. Esimerkiksi oman koululuokaltani muistan pari likkaa, jotka olivat sellaisia hieman pidättyväsiä ja jopa ujoja likkoja, jotka yläasteella harrastivat kaikkea sellaista, mikä ei oikein meitä poikia hirveästi napannut. Eikä heihin oikein itsekään osannut olla isommin tekemisissä, koska ei heitä selvästikään kiinnostanut meidän poikien jutut.

Vuodet vierivät Ja yks-kaks sitä huomaa Jouluostoksilla, että Hei, mutta tuolla menee n.n likka samalta luokalta, joka kai nyt elää sitä vauhdikkaaampaa vaihetta kun ajelee "vähän paremmalla" autolla ja onpas hän pysynyt hyvässä kunnossa ja näyttää olevan historiaa se aika, jolloin hän hukkui tapettiin. Niin ja tuossa toinen entisistä herkästä runotytöstä on tullut räväkkäsanainen vaikuttaja.    

Illalla Lasten Joulujuhlissa tulee vastaan aimmin luokan suosituimpiin kuulunut likka. Näyttää hieman väsyneeltä. Eikä ihme hänellä on jo useampi lapsi ja tiettävästi useammankin miehen kanssa. Ja nyt kai yksinhuoltaja, vaikka puhui kyllä ensi tapaamisella, että viettäsi Joulua yhdessä jonkun Martin kanssa mutta hyvästellessämme Joulujuhlienn jälkeen sanoi menevänsä lasten kanssa ädiilleen.

Aikanaan hän oli hyvinkin suosittu, mutta ainakin tänään hän ei pärjäsi niille hiirulaistytölle, joista kerroin ensin. He kun tuntuvat jotenkin sädehtivän koko olemuksellaan. Erityisesti minua lämmitti se, että vaikuttivat nyt olemaan kiinnostuneita siitä, mitä minulla oli kerrottavana omina kuulumisinani. Ei heidän tarvinnut pullistella, että hei katsoppas kuinka entinen on jäänyt taakse.

Seuraavana aamuna parturissa en ole tunnistaa toista luokkani entistä "missiä", josta meistä moni aikanaan palvoi ja näki märkiä unia, jokin oli muuttunut, vaikka en tiedä mikä. - Tyylikin oli yhtä samaa ja  ja leveäharteista ja siten kai itsetietoista kasaria, vaikka ei sitä silloin sillä nimellä kutsunut.

Vierailija
28/37 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että mä nautin näistä miltei jokaiseen ketjuun tulevista katkerista ja ilkeistä kommentoijista. On teille kova pala huomata, että seurustelemattomuus ei ole kiinni siitä etteikö vientiä olisi! :-D Liekö teidän omat traumat taustalla tässä. Kun ei omaa vientiä ole, yleistetään samaksi muillekin.

Olen ollut sinkku nyt parisen vuotta ja n. 1-5 miestä on ollut kiinnostuneita per kk. En ole silti lähtenyt treffeille, koska seurustelu tai tapailu ei tällä hetkellä nappaa. Katkeroiden mielessä tietysti väännään tahallani tilanteen niin, että annan pakkeja vaikka kyse ei ole kuin oman mielenkiinnon puutteesta koko deittailua kohtaan...

Vierailija
29/37 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mulla vähän sama ap. Olen eronnut ja on lapsia, joten etsin ikäistäni eronnutta miestä jolla olisi myös lapsia. Vaan enpä löytänyt, nykyinen mies on sitten 9 vuotta nuorempi. Olen 42 (aivan pian 43) ja mies on 33, ja meillä on nyt vauva myös. Olen huomattavasti ikäistäni nuoremman näköinen, mikä ei tarkoita tällä palstalla toitotettua fitnesskroppaa tms. ehei, olen siis ylipainoinen, mutta en järjettömästi. Lisäksi nätit kasvot, hymy ja hyvä positiivinen asenne tekevät minusta nuoremman näköisen. Kyllä ihmisen viehätysvoima lähtee nimenomaan karismasta, itsensä ja muiden hyväksymisestä. Olen ollut erittäin suosittu miesten keskuudessa koko ikäni, oli koko tai ikä mikä tahansa. Tosin näin keski-ikäisenä vaikea löytää ikäistään vakavasti otettavaa kumppania, se on totta. 

Vierailija
30/37 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs muuten on peräkammarintyttö?

No mitäs luulisit? Sellainen vähän sosiaalisesti kömpelö joka ei ole pahemmin kyrpää saanut muuta kuin omissa päiväunissaan.

Aah, katkera saamaton miesprovo langoilla.

Jos olisit nainen tietäisit, että nainen (myös sosiaalisesti kömpelöt) saavat halutessaan munaa vaikka 247.

Vierailija
31/37 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika hassu ilmaisu tuo "jouduin ottamaan". Ei olis kovin kivaa kuulla kumppani suusta, että muuten otin sut vaan koska ei parempaakaan tai tasoistani ollut saatavilla. Kirjoituksesta paistaa läpi pieni katkeruus tai vähintäänkin tyytymättömyys. Eikös se kuitenkin ole sun kannalta hienoa, että sulla on reilusti nuorempi mies, jolla vielä seisoo ku rautakanki ja joka ole (vielä) rupsahtanu, keski-ikäinen kaljamahaläski?

Aika hassu ilmaisu tuo "rupsahtanut, keski-ikäinen kaljamahaläski"

Oletusarvo on tietysti että kaikki miehet keski-iässä rupsahtavat ja hankkivat läskiä ja kaljamahaa ympärilleen?

Vierailija
32/37 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika hassu ilmaisu tuo "jouduin ottamaan". Ei olis kovin kivaa kuulla kumppani suusta, että muuten otin sut vaan koska ei parempaakaan tai tasoistani ollut saatavilla. Kirjoituksesta paistaa läpi pieni katkeruus tai vähintäänkin tyytymättömyys. Eikös se kuitenkin ole sun kannalta hienoa, että sulla on reilusti nuorempi mies, jolla vielä seisoo ku rautakanki ja joka ole (vielä) rupsahtanu, keski-ikäinen kaljamahaläski?

Aika hassu ilmaisu tuo "rupsahtanut, keski-ikäinen kaljamahaläski"

Oletusarvo on tietysti että kaikki miehet keski-iässä rupsahtavat ja hankkivat läskiä ja kaljamahaa ympärilleen?

Ihmeen huonosti ihmiset kykenevät suhteuttamaan luettua kontekstiin.

Luonnollisesti todennäköisimmin keski-iässä vapaita sinkkuja ovat juuri ne rupsahtaneet ja läskiintyneet keski-ikäiset miehet. Miksi ihmeessä nuorempi, vielä timmi ja paremmannäköinen nainen ottaisi ikäisensä rupsahtaneen ukon? Nuorempi tietysti tällöin.

Vierailija
33/37 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jouduin ottamaan 8v nuoremman miehen. Itse olen reilu kolmekymppinen. Mutta ihan hyvin meillä on mennyt, eikä ikäeroa juurikaan huomaa. Riitoja ei ole, en tiedä onko hyvä vai huono asia. Meillä on tosi hauskaa yhdessä ja erossa voidaan olla päiviäkin ilman mitään ongelmia. Tai ehkä mies ikävöi välillä, mutta se nyt on semmonen. Kukaan mies ei ole koskaan kohdellut mua näin hyvin.

No sä kyylistat kyllä tosi reilulta! :)

Vierailija
34/37 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ikäero tuossa vaiheessa edes huomaa. Pahimmillaan ikäero on siinä vaiheessa, kun nainen tulee vaihdevuosiin ja mies on vielä täysissä voimissaan.

Kokemusta on.

Vierailija
35/37 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi vaan, että kun teille tulee lisää ikää, alkaa mies katsomaan itselle nuorempaa. Ei kannata elää hetkessä, vaan katsoa tulevaisuuteen.

Kuolema voi korjata vaikka tänään, opettele sinäkin hyvä ihminen elämään hetkessä!

Vierailija
36/37 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän ikäero tuossa vaiheessa edes huomaa. Pahimmillaan ikäero on siinä vaiheessa, kun nainen tulee vaihdevuosiin ja mies on vielä täysissä voimissaan.

Kokemusta on.

Vaihdevuosiin on reilu kolmekymppisellä vielä aikaa. Ainakin kymmenen vuotta. Suhteet ei usein nyt muutenkaan kestä kuin sen 7v keskimäärin. Vanhemmillani on juuri tuo 8v ikäero niin että äitini vanhempi. Ei sitä ikäeroa huomaa kukaan tai mistään. Tietääkseni vaihdevuosiin on jotain lääkitystä. Ei äitini ole vaihdevuosista kärsinyt.

Vierailija
37/37 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi vaan, että kun teille tulee lisää ikää, alkaa mies katsomaan itselle nuorempaa. Ei kannata elää hetkessä, vaan katsoa tulevaisuuteen.

Kuolema voi korjata vaikka tänään, opettele sinäkin hyvä ihminen elämään hetkessä!

Näinpä! Elämästä voisi tulla aika ikävää ja tylsää jos aina miettisi, että "ei tästä tule mitään, ei ole loppuelämän juttu, ei kannata, luovutan, en edes yritä.." Kuka haluaa elää noin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän