Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En löytänyt ketään kiinnostavaa vapaata oman ikäistä miestä.

Vierailija
18.12.2015 |

Jouduin ottamaan 8v nuoremman miehen. Itse olen reilu kolmekymppinen. Mutta ihan hyvin meillä on mennyt, eikä ikäeroa juurikaan huomaa. Riitoja ei ole, en tiedä onko hyvä vai huono asia. Meillä on tosi hauskaa yhdessä ja erossa voidaan olla päiviäkin ilman mitään ongelmia. Tai ehkä mies ikävöi välillä, mutta se nyt on semmonen. Kukaan mies ei ole koskaan kohdellut mua näin hyvin.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet? Onnea vaan :)

Vierailija
2/37 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi vaan, että kun teille tulee lisää ikää, alkaa mies katsomaan itselle nuorempaa. Ei kannata elää hetkessä, vaan katsoa tulevaisuuteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hassu ilmaisu tuo "jouduin ottamaan". Ei olis kovin kivaa kuulla kumppani suusta, että muuten otin sut vaan koska ei parempaakaan tai tasoistani ollut saatavilla. Kirjoituksesta paistaa läpi pieni katkeruus tai vähintäänkin tyytymättömyys. Eikös se kuitenkin ole sun kannalta hienoa, että sulla on reilusti nuorempi mies, jolla vielä seisoo ku rautakanki ja joka ole (vielä) rupsahtanu, keski-ikäinen kaljamahaläski?

Vierailija
4/37 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Aika hassu ilmaisu tuo "jouduin ottamaan". Ei olis kovin kivaa kuulla kumppani suusta, että muuten otin sut vaan koska ei parempaakaan tai tasoistani ollut saatavilla. Kirjoituksesta paistaa läpi pieni katkeruus tai vähintäänkin tyytymättömyys. Eikös se kuitenkin ole sun kannalta hienoa, että sulla on reilusti nuorempi mies, jolla vielä seisoo ku rautakanki ja joka ole (vielä) rupsahtanu, keski-ikäinen kaljamahaläski?"

- Samaa minäkin ajattelin - mikä poru olisikaan päässyt, jos mies olisi sanonut, että jouduin ottamaan, jonkun kumppanikseni. Vai tarkoittiko Ap samalla varoittaa kaltaisiani poikamiehiä, että jollemme pidä varaamme, niin joku (vanhempi) nainen tulee ja nappaa...   

Vierailija
5/37 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jouduin ottamaan" on luultavasti läppää. Reilu kolmekymppinen nyt voi olla 31 tai 39, tosin vm. on jo vajaa nelikymppinen. Luultavasti siis joku 25-vuotias on se mies.

Btw, mä olen törmännyt 40-vuotiaaseen, jolla stondis oli joka kerta kuin rautakanki, eikä tarttenu mitään lämmittelyjä. Kestopuutteessa oli mies, mutta silti ihmettelin.

Vierailija
6/37 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduit ottamaan, et siis osaa elää yksin?

Vierailija
7/37 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi vaan, että kun teille tulee lisää ikää, alkaa mies katsomaan itselle nuorempaa. Ei kannata elää hetkessä, vaan katsoa tulevaisuuteen.

Kaikki miehethän niin lopulta tekevät, joten ei väliä.

Mieluummin siis nauttii nyt edes hetken kuin lopettaisi heti suhteen jos ei hyvää samanikäistä miestä löytänyt.

Vierailija
8/37 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kaikki miehethän niin lopulta tekevät, joten ei väliä. Mieluummin siis nauttii nyt edes hetken kuin lopettaisi heti suhteen jos ei hyvää samanikäistä miestä löytänyt."  - Ja mikähän siinä on, että myös aika moni nainen lähtee vanhemman miehen matkaan? Haluaisin uskoa, että aika harva nainen, ainakaan Suomessa pakotetaan vanhemman miehen kumppaniksi. Hieman minulla kyllä joskus on käynyt sääliksi näitä julkkispareja, joissa nainen on selvästi miestään nuorempi. - Ymmärrän kyllä, että aluksi tai toisinaan on mukava päästä esimerkiksi taloudellisesti menetyneen miehen matkaan ja päästä näkemään sellaisia paikkoja, joihin harvan samanikäisen miehen kanssa voisi päästä. Itse vain en nauti valokeilassa ja huomion keskipisteenä olosta ja kokisin rasittavana, jos minun pitäisi olla vain "se" pikkuinen vaimo, jonka toimia pidettäisiin lähinnä jonain puuhasteluna. Ja kasvava pelko tai huli siitä, että onko tulevaisuus sitä, että joutuisi mahdollisesta varallisuudesta huolimatta miehen omaishoitajaksi ja lastenpiiaksi ja kasvattajaski. Tai mahdolliset molemmat vielä yhtä aikaa...    

Vierailija
9/37 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pedofiili.

Vierailija
10/37 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet? Onnea vaan :)

34v eli mies on 26v.

Vierailija
11/37 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mua tämä kyllä pelota yhtään. Ap

Vierailija
12/37 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika hassu ilmaisu tuo "jouduin ottamaan". Ei olis kovin kivaa kuulla kumppani suusta, että muuten otin sut vaan koska ei parempaakaan tai tasoistani ollut saatavilla. Kirjoituksesta paistaa läpi pieni katkeruus tai vähintäänkin tyytymättömyys. Eikös se kuitenkin ole sun kannalta hienoa, että sulla on reilusti nuorempi mies, jolla vielä seisoo ku rautakanki ja joka ole (vielä) rupsahtanu, keski-ikäinen kaljamahaläski?

Ei kannata ottaa niin kirjaimellisesti. En ole katkera tai tyytymätön. Ensisijaisesti hain oman ikäistä miestä. Mutta ei hän ole yhtään huonompi. Kaljamahaläski hän ei tosiaan ole ja tottakai hyvä ulkonäkö kiinnitti huomioni, mutta tärkeintä on luonne ja että meidän kemiat kohtaa. Ap

Vierailija
13/37 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jouduit ottamaan, et siis osaa elää yksin?

Olen kyllä ollut pitkään yksinkin. Nyt halusin miehen. Ap

Vierailija
14/37 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys APlle! Miksi sä olit vielä vapaana?

Vierailija
15/37 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En silloin niin halunnut olla suhteessa. Lisäksi en tavannut ketään kovin kiinnostavaa. Enkä kyllä antanut kenellekään edes mahdollisuutta. Ap

Vierailija
16/37 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En silloin niin halunnut olla suhteessa. Lisäksi en tavannut ketään kovin kiinnostavaa. Enkä kyllä antanut kenellekään edes mahdollisuutta. Ap

Mutta sä silti koet olevasi sellanen saalis, että ne kiinnostavat miehet huolisivat susta? Sulla ei ole ollut sitä vientiä selvästi nuorempanakaan, niin miksi olisi nytkään!

Vierailija
17/37 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"34v eli mies on 26v." - Ajatella, että jos tilanne olisi toisin päin  -mies vanhempi kuin nainen-  niin, monen mielestä tuo ikäero ei haittaisi lainkaan...  Ainakaan se ei olisi läheskään yhtä mielenkiintoinen juttu.

Vierailija
18/37 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaako nuorille miehille muka melkein 10 vuotta vanhempi nainen?

Olen itse 38 ja haluaisin nuoremman miehen, mutta en ole viitsinyt lähestyä kun kuvittelen aina kaikkien miesten etsivän itseään nuorempaa, tai korkeintaan oman ikäistä naista.

Vierailija
19/37 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta sä silti koet olevasi sellanen saalis, että ne kiinnostavat miehet huolisivat susta? Sulla ei ole ollut sitä vientiä selvästi nuorempanakaan, niin miksi olisi nytkään!

En koe olevani saalis, huoh mitä juttuja! Aika moni on kyllä kertonut ihastuneensa muhun ja treffipyyntöjäkin on tullut melko usein. Että olet kyllä aika väärässä nyt. Ap

Vierailija
20/37 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpaako nuorille miehille muka melkein 10 vuotta vanhempi nainen?

Olen itse 38 ja haluaisin nuoremman miehen, mutta en ole viitsinyt lähestyä kun kuvittelen aina kaikkien miesten etsivän itseään nuorempaa, tai korkeintaan oman ikäistä naista.

Et uskokaan mikä vaatimustaso niillä nuorilla prinsessoilla on..

Lisäksi yleensä menee niin että ne komeammat miehet pyörittää useampia naisia