Haluaisin alkaa strippariksi mutta en uskalla
Pelkään että nyt 4-vuotias lapseni saisi joskus tulevaisuudessa tietää ja häpeäisi äitiään.
Kommentit (16)
Helppoa rahan tuloa on strippaaminen, mutta ei ole kyllä järkeä tehdä sitä kuin lähinnä viikonloppuisin. Viikolla ei ole yleisöä ja tipit jäävät siksi vähiin ja oikeasti on aika noloa stripata parille miehelle.
Mihin ajattelit mennä töihin?
Paras työaika on juuri silloin kun perheelliselle jolla on 4 vuotias lapsi soveltuu kaikkein huonommin.
Mulla on jotenkin sellainen kokeilunhalu asiaan. Haluaisin oppia olemaan seksikäs ja testata mitä se aiheuttaa miehissä. Olisi kiva olla tosi haluttavan näköinen ja saada siitä rahaa. -2
Harmi kun et uskalla.
T. mies joka ei ole koskaan katsonut strippausta livenä
Miettikää oikeasti, onko se oma unelmien täyttymys, kun täytyy privaatissa heilutella pimpsaa ja tissejä jonkun vanhan pervon isomahaisen miehen naamaan... Se tangolla heiluttelu on vain esinäytös. Privaateista ne rahat tulee ja se on jo aika intiimiä puuhaa se.
Vierailija kirjoitti:
Miettikää oikeasti, onko se oma unelmien täyttymys, kun täytyy privaatissa heilutella pimpsaa ja tissejä jonkun vanhan pervon isomahaisen miehen naamaan... Se tangolla heiluttelu on vain esinäytös. Privaateista ne rahat tulee ja se on jo aika intiimiä puuhaa se.
On se monien naisten unelmien täyttymys. Nykyäänhän naiset heiluttaa tissejä ja pimpsaa ihan ilmaiseksikin, joten miksei saman tien rahasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se monien naisten unelmien täyttymys. Nykyäänhän naiset heiluttaa tissejä ja pimpsaa ihan ilmaiseksikin, joten miksei saman tien rahasta.
On hieman eri asia strippailla poikaystävälle tai jollekin ihastukselleen kuin jollekin tuntemattomalle epämiellyttävälle humalaiselle ukolle.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on jotenkin sellainen kokeilunhalu asiaan. Haluaisin oppia olemaan seksikäs ja testata mitä se aiheuttaa miehissä. Olisi kiva olla tosi haluttavan näköinen ja saada siitä rahaa. -2
Entä jos vain keskittyisit siihen, että kehittäisit itsellesi terveen itsetunnon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On hieman eri asia strippailla poikaystävälle tai jollekin ihastukselleen kuin jollekin tuntemattomalle epämiellyttävälle humalaiselle ukolle.
Olen samaa mieltä. Mielestäni stripparin ammatti ei olisi unelmien vaan pikemminkin painajaisten täyttymys!
Vierailija kirjoitti:
Harmi kun et uskalla.
Ei siinä oo paljoo näkemistä. Pari kertaa käyny jos muutenkin oon kyseiseen baariin menossa. M21
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi kun et uskalla.
Ei siinä oo paljoo näkemistä. Pari kertaa käyny jos muutenkin oon kyseiseen baariin menossa. M21
Ja siis mistään strippibaarista ei siis oo ollu kyse vaan tavallisesta jossa sattui oleen strippari
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs näitä esikuvia onkaan, Lady Gaga, Hanna Montana, Nicky Minaj? Ainiin, Madonnasta tuo tyyli taisi lähteä.
Ei muuta kuin ehdottamaan itseään jollekin poikabändille esitanssijaksi ja solistiksi. Saa luultavasti harjoitella pienellä porukalla ja juuri sellaisessa määrin, kuin on itse valmis.
Kaikki naiset rakastaa huomiota ja miesten himokkaita katseita. Ihmettelen, ettei useampi nainen strippaa vaikka harrastuksenaan.
Sitä se on, kun nykyteinien idolina on joku Amber Rose.
Ikävä tuottaa pettymys, mutta ei se stripparin elämä oikeasti, eikä varsinkaan Suomessa, ole sellaista.
Kyllä saa taas äiti olla ylpeä, kun tytär haaveilee strippaksi ja kohta varmaan ihan kunnon maksulliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset rakastaa huomiota ja miesten himokkaita katseita. Ihmettelen, ettei useampi nainen strippaa vaikka harrastuksenaan.
Ehkä ne useammat kuitenkin kunnioittaa itseään vähän enemmän?
Minkä ikäinen olet? Miksi haluaisit stripata? Mäkin tahtoisin, mutta olen jo 28.