Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten lyhyenkin suhteen päättyminen voi sattua näin paljon?

Vierailija
18.12.2015 |

Kiinnyin mieheen, hän ei minuun riittävästi. Vaikka meillä oli hyvä olla yhdessä ja jaettiin kaikki ajatukset, päättyi kaikki yllättäen. On vaan nyt kasattava voimat ja jaksettava eteen päin. Eipä joulutunnelma kovin korkealla.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti lyhytkin suhde vaikuttaa ja tulee tosi paha mieli, kun päättyy :( Ja sit kun itsestä on tuntunut, että tässä vois olla nyt se kunnon suhde ja oikea ihminen niin tuntuu kamalalta, kun ei olekaan. Oon ite kokenut saman ja jälkeenpäin miettinyt, että paljon myös mun toiveet kumppanin löytymisestä vaikutti suruun, kun ei kestänytkään ja nyt tuntuu, että ei oisi ollut mulle se oikea kuitenkaan. Löysin oikean myöhemmin ja nyt naimissa. Ainoa neuvo, minkä osaan antaa on, että anna aikaa itsellesi ja nyt vaan hetki ja päivä kerrallaan <3 Mäkin erosin tästä lyhyestä suhteesta silloin just joulun alla ja meni joulu aika sumussa, minä söin herkkuja ja katselin leffoja ja tein pitkiä lenkkejä koiran kanssa. Mitä sinä aattelit jouluna, oletko yksin vai menetkö jonnekin kylään?

Vierailija
2/3 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jaksatko kertoa enemmän, mitkä kävi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen vuoksi, että unelmat kuolevat aina tuskallisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi