En uhraudu pentusi edestä
Minä tasan kuulun niihin ihmisiin, jotka eivät anna Nico-Petterillesi viimeistä palaa pizzasta vaan syön sen ihan itse, jos on nälkä! Vaikka kuinka olisi pieni räkänokka, niin ei mene minun tarpeideni edelle IKINÄ.
Kommentit (11)
Veikö Nico-Petteri sun Pleikka vuoron :D?
Öö siis miksi kenenkään pentu haluaisi syödä sun pizzat?
Sitä niittää mitä kylvää. Onnea valitsemallasi tiellä. =) Minä opettaisin Nico-Petterini ainakin jakamaan oman pitsapalansa sinun kanssasi.
Jep. Ja jos vaihtoehtona olisi joko pelastaa jonkun penska ja kuolla tai pelastautua itse niin oman henkeni pelastaisin! Näin on marjat!
Vierailija kirjoitti:
Jep. Ja jos vaihtoehtona olisi joko pelastaa jonkun penska ja kuolla tai pelastautua itse niin oman henkeni pelastaisin! Näin on marjat!
Jep mutta onneksi tälläisen ihmiset tunnistaa kauas ja sitten kun joku muu voi valita kumman pelastaa sut vai lapsen nii ei tarvii kahta kertaa miettiä
Taidat itsekin olla joku Jannica-Luca :'D Niin lapsellista on juttusi ap
Tuijotan pizzaani ja mietin, koska se Nico-petteri tulee vaatimaan viimeistä palaa. Ja miksi tulisi?
Vierailija kirjoitti:
No eiköhän suurin osa ihmisistä mielummin säilytä oman henkensä kun uhraa sen ventovieraan lapsen takia että ei toi susta nyt mitään harvinaisen kovaa ihmistä tee.
Vierailija kirjoitti:
Tuijotan pizzaani ja mietin, koska se Nico-petteri tulee vaatimaan viimeistä palaa. Ja miksi tulisi?
Nälkään nääntyvä Nico-Petteri on verkkokalvoillasi aina kun pizzan tilaat. Meni ilo siitäkin. ;)
Aha