Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En uhraudu pentusi edestä

Vierailija
18.12.2015 |

Minä tasan kuulun niihin ihmisiin, jotka eivät anna Nico-Petterillesi viimeistä palaa pizzasta vaan syön sen ihan itse, jos on nälkä! Vaikka kuinka olisi pieni räkänokka, niin ei mene minun tarpeideni edelle IKINÄ.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha

Vierailija
2/11 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikö Nico-Petteri sun Pleikka vuoron :D?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö siis miksi kenenkään pentu haluaisi syödä sun pizzat?

Vierailija
4/11 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä niittää mitä kylvää. Onnea valitsemallasi tiellä. =) Minä opettaisin Nico-Petterini ainakin jakamaan oman pitsapalansa sinun kanssasi.

Vierailija
5/11 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Ja jos vaihtoehtona olisi joko pelastaa jonkun penska ja kuolla tai pelastautua itse niin oman henkeni pelastaisin! Näin on marjat!

Vierailija
6/11 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Ja jos vaihtoehtona olisi joko pelastaa jonkun penska ja kuolla tai pelastautua itse niin oman henkeni pelastaisin! Näin on marjat!

Jep mutta onneksi tälläisen ihmiset tunnistaa kauas ja sitten kun joku muu voi valita kumman pelastaa sut vai lapsen nii ei tarvii kahta kertaa miettiä

Vierailija
7/11 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat itsekin olla joku Jannica-Luca :'D Niin lapsellista on juttusi ap

Vierailija
8/11 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijotan pizzaani ja mietin, koska se Nico-petteri tulee vaatimaan viimeistä palaa. Ja miksi tulisi?

Vierailija
9/11 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eiköhän suurin osa ihmisistä mielummin säilytä oman henkensä kun uhraa sen ventovieraan lapsen takia että ei toi susta nyt mitään harvinaisen kovaa ihmistä tee.

Vierailija
10/11 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
11/11 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuijotan pizzaani ja mietin, koska se Nico-petteri tulee vaatimaan viimeistä palaa. Ja miksi tulisi?

Nälkään nääntyvä Nico-Petteri on verkkokalvoillasi aina kun pizzan tilaat. Meni ilo siitäkin.  ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi