Sport girl 2016
Voiko joku kertoa mikä tän ohjelman idea on? Miksi naisen urheilullisuus on yhtä kuin kauniisti katseltava, seksikäs, objekti...Ja tietenkin pitää olla "positiivista energiaa", sehän on nykyään tärkeintä että aina on tekohymy naamalla ja kaikki on ihanaa.
Kommentit (7)
Jos joku muukin ihmettelee mikä tämä on
http://www.livtv.fi/ohjelmat/sport-girl-2016
Sport Girl 2016
Sport Girl 2016 -ohjelmassa urheilulliset naiset panevat itsensä likoon ja pyrkivät saavuttamaan tavoitteensa treenaamalla niin lihaksia kuin mieltäkin. Yksi valitaan voittajaksi, ja hän pääsee Sport-lehden kansikuvanaiseksi vuoden 2016 aikana. Ohjelman juontaa Kristiina Komulainen. Kotimainen sarja.
.
Eli jotain reality-schaissea taas.
Naisen tärkein ominaisuus on hänen ulkonäkönsä ja tämän he tietävät itsekin. Voi sitä päivää kun naista ei enää huomata ja hänen ulkonäköään kehuta. Itkuhan siitä seuraa.
Onko noi taas kaikki jotain fitnessperseitä jotka ei osaa edes treenata? Vittu ois vaikka joku painnonostajanainen vaihtelun vuoksi nii jaksas kattoakki jos treenais johonkin kisoihin ja tulokset nousis. Nää perseenhinkuttajat kymmenestä eri kulmasta ilman mitään kehitystä, paitsi kuvat lisääntyy instaan, on nähty.
"ihihihi mä käyn 5 kertaa viikossa salilla ja oon käynyt jo monta vuotta" mutta vittu missään se ei oo näkynyt enää pitkään aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko noi taas kaikki jotain fitnessperseitä jotka ei osaa edes treenata? Vittu ois vaikka joku painnonostajanainen vaihtelun vuoksi nii jaksas kattoakki jos treenais johonkin kisoihin ja tulokset nousis. Nää perseenhinkuttajat kymmenestä eri kulmasta ilman mitään kehitystä, paitsi kuvat lisääntyy instaan, on nähty.
"ihihihi mä käyn 5 kertaa viikossa salilla ja oon käynyt jo monta vuotta" mutta vittu missään se ei oo näkynyt enää pitkään aikaan.
Painonnostajanaisissa ei ole mitään katsottavaa. Rumia miehekkäitä otuksia. Fitnesspyllyt treenaa niitä alueita kropassaan joilla on jotain merkitystä miehen katseen kannalta.
Tämmöselle joka tykkää katsoa ohjelmat telkkarista, eikä ole aikaa seurailla montaa blogia ja instaa yms. niin anti tuolla ohjelmalla oli olematon. Olisi ollut kiva nähdä jotain treeniohjelmia, kehitystä, ideoita omien treenien monipuolistamiseen, mutta ei, lyhyttä pinnallista keskustelua kauheessa kiireessä. Epäonnistunut ohjelmana.
Mä olen tismalleen samaa ihmetellyt miehelleni. "Palkintona" on joku kansikuva ja kaikki osallistujat ovat selvästi menneet tiukan ulkonäköseulan läpi. Meriiteillä ei niinkään ole väliä. Miksei tuo palkintokin voi olla kunnollinen, esim. joku avustus oman toiminimen perustamiseen, valmennuspaketti oman alan huipulta tms.? Niin hirveää kuraa taas, urheilevana naisena en voi sietää tuollaista esineellistämistä!