Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvää ulkonäköä ja fitnesskroppaa arvostetaan äitiyttä enemmän

Vierailija
18.12.2015 |

Oletteko huomanneet?

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten nuo kaks asiaa (fitnesskroppa ja äitiys) sulkevat toisensa pois?

Siten, koska tällä palstalla tuntuu oleva pahin kuolemansynti jos harrastat urheilua, pukeudut tyylikkäästi, meikkaat päivittäin ja laitat hiuksesi ja kyntesi. Muualla maailmassa tällainen nähdään normaalina jokapäiväisenä kauneudenhoitona ja itsestään huolehtimisena, mutta täällä se tekee ihmisestä auttamattomasti tyhjäpäisen bimbon, idiootin, naurettavan, ruman, ällöttävän ja huonon äidin/puolison/työntekijän/naapurin.

Niin totta :D mä sain ihan kaameen paskamyrskyn niskaan, ku vastasin johonkin "miten hiuksista saa kiiltävät"-keskusteluun kertomalla miten ja millä tuotteilla mä hoidan hiuksiani pöivittäin. " Onneks mulla on muutakin sisältöä elämässä ku hiukset!!!!1" :D vissiin se, että vietän suihkussa muutaman minuutin ekstraa laittaen kahta tuotetta tukkaan tekee mun elämästä täysin sisällyksettömän. :) ja kehtaan vielä aamulla tuhlata viisi minuuttia siihen, että silottelen pahimmat laineet suoristusraudalla.

Vierailija
22/51 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin arvostan kauneutta enemmän. Lasten hankkiminen on pinnallista, suorastaan narsistista.

t. m30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä käsitä tällaista vastakkainasettelua. Olen itsekin äiti, ja mulle on ollut aina itsestäänselvää se, että panostan ulkonäkööni. Tekeekö se musta jotenkin epä-äidillisen? Jos tekee, niin millä perusteilla?

Vierailija
24/51 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai äitiyttä pidäkään arvostaa vaan vain sitä jos on oikeasti hyvä äiti lapselleen/lapsilleen. 

Vierailija
25/51 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai äitiyttä pidäkään arvostaa vaan vain sitä jos on oikeasti hyvä äiti lapselleen/lapsilleen. 

Kehuuko siitä joku? Saako sillä seksiä?

Ap kysyy vaan.

Vierailija
26/51 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sldfkj

Vierailija
27/51 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se menee. Mutta en välitä muiden mielipiteistä.

Vierailija
28/51 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä käsitä tällaista vastakkainasettelua. Olen itsekin äiti, ja mulle on ollut aina itsestäänselvää se, että panostan ulkonäkööni. Tekeekö se musta jotenkin epä-äidillisen? Jos tekee, niin millä perusteilla?

Ja jatkaakseni edelliseen; jos nauttii kauniista ja naisellisista asioista kuten hiustenlaitto ja meikkaaminen, miten se tekee ihmisestä tyhjäpäisen? Minä esim. olen työssäni asiantuntijatehtävissä (lain ja historian asiantuntija omalla alallani) ja en rankkaa itseäni todellakaan tyhjäpääksi nukahtaessani meikit naamallani tukka kiharrettuna kirjan päälle :D

Vierailija
29/51 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap kysyy vaan.

Jos nyt satut olemaankin tosissasi, niin keksin aika monta arvostettavaa ja kehuttavaa asiaa, joilla ei saa seksiä. Mittaatko kaiken seksillä?

Vierailija
30/51 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulle ap jäänyt jotain traumoja ettet ole saanut tarpeeksi seksiä haluamiltasi miehiltä? Et ole saanut tarpeeksi huomiota? Nyt yrität paikata sitä tunnevajetta, joka on syntynyt nuoruudessa/varhaisaikuisuudessa, koska et koskaan saanut sitä määrää huomiota miehiltä mitä todella halusit, sitä pönkitystä egollesi kauneudestasi ja haluttavuudestasi?

Lisäksi et vastannut kysymyksiin siitä, mitä lääkäri on sanonut kehonkoostumuksestasi.

Vierailija
31/51 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jatkaakseni edelliseen; jos nauttii kauniista ja naisellisista asioista kuten hiustenlaitto ja meikkaaminen, miten se tekee ihmisestä tyhjäpäisen? Minä esim. olen työssäni asiantuntijatehtävissä (lain ja historian asiantuntija omalla alallani) ja en rankkaa itseäni todellakaan tyhjäpääksi nukahtaessani meikit naamallani tukka kiharrettuna kirjan päälle :D

Ei mun mielestä itsensä laittaminen ole tyhjäpäistä, mutta se, arvottaa kaikki ulkoisten asioiden perusteella on tyhjäpäistä.

20 (tai jotain)

Vierailija
32/51 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi, koska palstan mittarilla Oikea Äiti korkeintaan pesee naamansa saippualla ja laittaa likaisen ja harjaamattoman tukan ponnarille, koska se on lapsilta pois jos käyttää aikaa naaman ja tukan laittamiseen. Kaikki vaatteet ovat myös vanhoja ja rikkinäisiä, koska Oikea Äiti ei käytä euroakaan itseensä, koska se on lapsilta pois. Oikea Äiti on myös ylipainoinen (lievästi tai reilusti), koska on itsekästä ja lapsilta pois käydä lenkillä.

Vierailija
33/51 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi, koska palstan mittarilla Oikea Äiti korkeintaan pesee naamansa saippualla ja laittaa likaisen ja harjaamattoman tukan ponnarille, koska se on lapsilta pois jos käyttää aikaa naaman ja tukan laittamiseen. Kaikki vaatteet ovat myös vanhoja ja rikkinäisiä, koska Oikea Äiti ei käytä euroakaan itseensä, koska se on lapsilta pois. Oikea Äiti on myös ylipainoinen (lievästi tai reilusti), koska on itsekästä ja lapsilta pois käydä lenkillä.

Aina tää sama virsi "palstan mielipiteestä". Suurin osa ei kyllä ole tuota mieltä.

Vierailija
34/51 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap kysyy vaan.

Kyllähän ainakin mieheltään pitäisi saada. Olisihan se melko outoa jos miehet iskisi lastenvaunuja työntäviä ja sitten hop lopin vessaan panemaan ennen perheidylliin paluuta.

Vierailija
35/51 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulle ap jäänyt jotain traumoja ettet ole saanut tarpeeksi seksiä haluamiltasi miehiltä? Et ole saanut tarpeeksi huomiota? Nyt yrität paikata sitä tunnevajetta, joka on syntynyt nuoruudessa/varhaisaikuisuudessa, koska et koskaan saanut sitä määrää huomiota miehiltä mitä todella halusit, sitä pönkitystä egollesi kauneudestasi ja haluttavuudestasi?

Lisäksi et vastannut kysymyksiin siitä, mitä lääkäri on sanonut kehonkoostumuksestasi.

Ehkä vähän joo. Miksi lääkäri olisi sanonut kehonkoostumuksestani jotain? Ei se prosentti päälle näy, eikä ole läheskään mikään fitnesskisakunto (

Ap

Vierailija
36/51 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä vähän joo. Miksi lääkäri olisi sanonut kehonkoostumuksestani jotain? Ei se prosentti päälle näy, eikä ole läheskään mikään fitnesskisakunto (<10%)

Ap

Varmaan siksi koska et voi näyttää millään tasolla terveeltä tai hyvältä noissa rasvoissa.

Ja sinuna keskittyisin ihan omien traumojesi työstämiseen. Normaalit ihmiset ja naiset kykenevät ymmärtämään, että nainen voi olla samanaikaisesti osaava ja loistokas äiti, sekä haluttava ja seksielämän omaava puoliso. Ei kuule ole mitään ydintiedettä saada munaa mieheltä :D

Vierailija
37/51 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä vähän joo. Miksi lääkäri olisi sanonut kehonkoostumuksestani jotain? Ei se prosentti päälle näy, eikä ole läheskään mikään fitnesskisakunto (<10%)

Ap

Varmaan siksi koska et voi näyttää millään tasolla terveeltä tai hyvältä noissa rasvoissa.

Ja sinuna keskittyisin ihan omien traumojesi työstämiseen. Normaalit ihmiset ja naiset kykenevät ymmärtämään, että nainen voi olla samanaikaisesti osaava ja loistokas äiti, sekä haluttava ja seksielämän omaava puoliso. Ei kuule ole mitään ydintiedettä saada munaa mieheltä :D

Mitä paskaa jauhat. Googlaa tämä rasvaprosentti, niin onko sairasta. Oletko itse läskiperse? Kyllä se aika vaivalloista on saada munaa mieheltä, joka ei ehkä halua seksiä yhtä usein kuin sinun miehesi. Sinua tuskin mieheni panisi vaikka maksaisit. Ap

Vierailija
38/51 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mitä paskaa jauhat. Googlaa tämä rasvaprosentti, niin onko sairasta. Oletko itse läskiperse? Kyllä se aika vaivalloista on saada munaa mieheltä, joka ei ehkä halua seksiä yhtä usein kuin sinun miehesi. Sinua tuskin mieheni panisi vaikka maksaisit. Ap

Jaaha. Ap paljastuikin aggressiiviseksi WT-muikkeliksi, jolla on

a) vanhoja traumoja haluttavuudestaan

b) käyttää suhteellisen vulgääriä, epähienostunutta kieltä

c) ei ota vastuuta omasta terveydestään

d) yleistää omakohtaisia kokemuksia yleisesti perustuen vajavaiseen otantaan

e) ei kykene keskustelemaan fiksusti vaan hyökkää vastakommentoijan kimppuun niin ylevillä ja korkeatasoisilla käsitteillä kuten "läskiperse"

f) uhkailee vastakommentoijaa epäselvästi raiskauksen ja maksetun seksin omituisella, vääristyneellä yhdistelmällä, jota minä pidän todella omituisena ja yököttävänä. Ei, minua EI tosiaan kiinnosta sinun miehesi seksuaalisesti millään tasolla

Tsemppiä jatkoon, ap. Sitä tosiaan näytät kaipaavan ja kipeästi!

Vierailija
39/51 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ensinnäkin perustele, miksi rasvaprosentti 13-14 on epäterveellinen. Missä ja miten se olettamaan epäterveellisyys ilmenee.

Ap

Vierailija
40/51 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se nyt selvä. Fitness on yleensä elämäntapa ja vaatii helvetillisen itsekurin eikä kaikista todellakaan ole siihen. Lapsia nyt voi pyöräyttää kuka tahansa.

Äitinä oleminen sitten onkin oma lukunsa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi