Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvää ulkonäköä ja fitnesskroppaa arvostetaan äitiyttä enemmän

Vierailija
18.12.2015 |

Oletteko huomanneet?

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä arvostavat?

Vierailija
2/51 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ällöttää tää maailma, pelkkää pintaa arvostetaan, mitään aitoa ja syvällistä ei. Luulisi että elämän antaminen uudelle ihmiselle olisi arvostettavampaa kuin sixpack mutta näin ei ole. Ja en ole edes itse äiti, ällötää vain tää julma maailma. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki. Miettikääpä: kehutaanko ketään äitiydestä? Ei. Entä kauneudesta ja fitnesskropasta? Todellakin. Ap

Vierailija
4/51 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki. Miettikääpä: kehutaanko ketään äitiydestä? Ei. Entä kauneudesta ja fitnesskropasta? Todellakin. Ap

Kertoo aika paljon millaisissa piireissä liikut jos tuo on kokemuksesi...

Vierailija
5/51 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaako?

Ei ketään ne sun kersas kiinnosta. Siinähän oot jumissa röllykkävatsasi kanssa.

Vierailija
6/51 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmittaako?

Ei mulla ole röllykkävatsaa, ennemminkin se fitnesskroppa, lapsista huolimatta. Rasvaprosentti alle 14.

Ap

Vierailija
7/51 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmittaako?

Ei mulla ole röllykkävatsaa, ennemminkin se fitnesskroppa, lapsista huolimatta. Rasvaprosentti alle 14.

Ap

Kivasti tuhoat kroppaasi. Naiselle ei ole tervettä nähnytkään tuon tason rasvaprosentti.

Vierailija
8/51 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on just noin. Tulin juuri jätetyksi vain siksi etten ole päädsyt takaisin vanhoihin mittoihini kolmen lapsen jälkeen.

Vierailija
9/51 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Kyllä mua on äitiydestä arvostettu ja hyvä niin. :) Mutta mulla onkin myös hyvä ulkonäkö joten sekö on edesauttanut? En usko. On niitä pinnallisia piirejä ja pinnallinen maailma mutta myös on jäljellä paljon muutakin jos vaan silmänsä ja sielunsa sillekin avaisi ;) 

Vierailija
10/51 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmittaako?

Ap

Kivasti tuhoat kroppaasi. Naiselle ei ole tervettä nähnytkään tuon tason rasvaprosentti.

Ihan terve kuule olen, juuri kävin perusteellisissa verikokeissa ja kuukautiskierto on täysin normaali. Enkä edes treenaa kuin 1-2 kertaa viikossa. Ap

Vierailija
11/51 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmittaako?

Ap

Ihan terve kuule olen, juuri kävin perusteellisissa verikokeissa ja kuukautiskierto on täysin normaali. Enkä edes treenaa kuin 1-2 kertaa viikossa. Ap

Et ole alipainoinen? Sanoiko lääkäri jotain painostasi tai kehonkoostumuksestasi?

Ei treenimäärä vaikuta. Naisen kehossa kuuluu olla tietty määrä rasvaa, et ole mies.

Vierailija
12/51 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin, että se johtuu siitä miten paljon itsekuria ja omistautumista fitness-kropan saaminen ja ylläpitäminen vaatii. Äitiyteen pääsemiseksi taas riittää, että levität jalat ja siihen pystyy jokainen. Lasten hyvin kasvattaminen toisaalta taas on omanlaisensa taitolaji, mutta siihenkin pystyy suurin osa normaaleista vanhemmista.

Vierailija
13/51 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla ei ole tällaista kokemista. Ja miten nämä asiat edes liittyvät toisiinsa? Olisiko nyt enemmän kyse omasta itsetunnostasi ja/tai lähipiiristäsi?

T. Äiti itsekin

Vierailija
14/51 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap on huolissaan vain äitiyden arvostuksesta eikä isyyden?

Vierailija
15/51 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmittaako?

Ap

Jos treenaat 1-2 kertaa viikossa niin sinulla ei kyllä todellakaan ole ennemminkin sitä fitnesskroppaa. Laiha voit kyllä olla alhaisella rasvaprosentilla, mutta pelkkää laihuutta ei pidä sekoittaa fitnessiin.

Vierailija
16/51 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman hyvää ulkonäköä ei edes pääse äidiksi.

Vierailija
17/51 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nuo kaks asiaa (fitnesskroppa ja äitiys) sulkevat toisensa pois?

Vierailija
18/51 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmittaako?

Ap

Ja mitäs vitun alapeukuttamista tässä on? Saatana... Ap

Vierailija
19/51 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten nuo kaks asiaa (fitnesskroppa ja äitiys) sulkevat toisensa pois?

Siten, koska tällä palstalla tuntuu oleva pahin kuolemansynti jos harrastat urheilua, pukeudut tyylikkäästi, meikkaat päivittäin ja laitat hiuksesi ja kyntesi. Muualla maailmassa tällainen nähdään normaalina jokapäiväisenä kauneudenhoitona ja itsestään huolehtimisena, mutta täällä se tekee ihmisestä auttamattomasti tyhjäpäisen bimbon, idiootin, naurettavan, ruman, ällöttävän ja huonon äidin/puolison/työntekijän/naapurin.

Vierailija
20/51 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole huomannut tällaista. Tietysti jossain sellaisissa piireissä, joissa nämä pinnalliset ja epä-älylliset asiat ovat niitä tärkeimpiä, eletään jotain instagram-elämää ja mielessä liikkuu lähinnä ripsien laittaminen ja sisustaminen, asia on varmasti toinen. En itse liiku sellaisissa piireissä, onneksi, koska ei sellaisilla ihmisillä ole mulle mitään annettavaa. Olkaa te omassa seurassanne ja vouhkatkaa "kropista" ja rasvaprosenteista. Mutta älkää kuvitelko, että ne teidän tärkeänä pitävät asiat merkitsevät jotain muille ihmisille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme