Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ghian suuri ilo! Helmivauva syntyi.

13.02.2006 |

8.2. klo 11.02 Syntyi perheeseemme ihana poika, mitat 3730g ja 50 cm, päänympärys 36,5cm ja pisteet 9/10.

Tällainen onni on sanoinkuvaamatonta!

Terveisiä kaikille Tammikuisten-05 vauvojen äideille!

Ja Onnittelut vauvansa saaneille helmikuisille-06 ja ONNEA MATKAAN teille joilla on tämä ihanuus vielä edessä päin. Tätä kannattaakin jaksaa odottaa!

Ikionnellinen Ghia ja " Oskari" 5vrk

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpimät onnittelut koko perheellenne, pienen pojan enkelisisko mukaan lukien! Kyynelet nousivat jälleen silmiini viestiäsi lukiessa. Ilo uudesta elämästä on suurelle surulle varmasti parasta lääkettä, vaikkakin haikeaa.

Lämpimin ajatuksin tervehtii TT (tammimamma05) ja poika 1v

Vierailija
42/48 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottelee Sasuliini ja pikkumies 13 päivää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloiset onnittelut. Tippa tuli väkisinkin silmään. Tämä uutinen piristi mieltä.

T:Kaneli ja tammipoika 05

Vierailija
44/48 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea pikku miehestä koko perheelle:-)

Vierailija
45/48 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut Ghia tammipojan -05 äidiltä!

Kyyneleet tuli taas silmiin, ja nyt ilosta!

En ole juurikaan enää ehtinyt palstailemaan ja silloin kun olen täällä käynyt, olen yrittänyt katsella, josko olisit taas odottajien joukossa. Ja miten ihana uutinen sitten tänään sattuikaan silmiini! Koin meidät aika kohtalonsisariksi silloin odotusaikana samankaltaisen tilanteen vuoksi ja voi että olen sinua ajatellut useasti. Ihanaa, että sait nyt nyytin kotiin ja kaikki meni hyvin!

Nauttikaa pojastanne ja kauniita ajatuksia myös enkelitytöllesi.

t.Aallotar

Vierailija
46/48 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sylintäydeltä onnea ja vauvan tuoksua teille!!! Niin monen mielessä olet ollut - ja niin minunkin, monta kertaa. On niin lohdullista, että kaikki meni nyt hyvin! Ihania vauva-aikoja! PIkku prinssi ei tokikaan lievitä ikävää pientä suloista enkelivauvaanne kohtaan, mutta sylissä on nyt kuitenkin joku, jota halia päivittäin.

laama ja tyttö 1/05

Vierailija
47/48 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ollut minunkin ajatuksissani, viimeksi vuodatin tarinasi takia surun-, mutta nyt ilonkyyneleitä. Olen yrittänytkin kurkkia täällä odotuspuolella miten sulla menee, mut nythän se tiedetään:) Suuret onnittelut vielä ja vauvantuoksua elämäänne!!

Vierailija
48/48 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania hetkiä vauvan kanssa toivottelevat Leange (vuosi sitten eri nimellä) ja tammivauva 2005.