Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LadyLine asiakkuus

Vierailija
18.12.2015 |

Olen aikeissa liittyä, haluaisin kuulla kokemuksia. Nettisivuilla on mielestäni niukasti tietoa esimerkiksi lisäpalveluista (vai eikö niitä ole joka salilla?). Lisäksi kiinnostaa tietää, että voiko asiakkuuden siirtää kahden eri kuntosalin välillä (esim. muuttaessa Järvenpäästä Helsinkiin)? En ehdoista löytänyt suoraan tällaista mainintaa. Hinnoissa näkyi olevan eroja eri kaupunkien välillä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit asiakkuuden toiselle salille, jos vaihdat paikkakuntaa ja siellä on myös lady line. Ja lisäpalvelut ovat varmaan salikohtaisia. Kannattaa katsoa nettisivuilta oman paikkakunnan salin palvelut tai soittaa paikan päälle. Mä olen itse ainakin tykännyt varsinkin ryhmäliikuntatunneista! Niitä on täällä tosi monipuolisesti. Suosituimmille pitää vaan olla menossa ajoissa, että mahtuu mukaan (esim. spinning).

Vierailija
2/2 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit asiakkuuden toiselle salille, jos vaihdat paikkakuntaa ja siellä on myös lady line. Ja lisäpalvelut ovat varmaan salikohtaisia. Kannattaa katsoa nettisivuilta oman paikkakunnan salin palvelut tai soittaa paikan päälle. Mä olen itse ainakin tykännyt varsinkin ryhmäliikuntatunneista! Niitä on täällä tosi monipuolisesti. Suosituimmille pitää vaan olla menossa ajoissa, että mahtuu mukaan (esim. spinning).

Kiva että olet tykännyt. :) Voiko saleilla käydä ristiin, jos on asiakkuus yhteen paikkaan? Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla