Volvo on junttien auto
Naurattaa nämä Volvointoilijat, joiden mielestä Volvo on jotain hienoa. Volvohan on nykyään tehty jossain Romaniassa ja siinä on Renaultin tai jonku vastaavan kone. Ja eihän Volvo maksa yhtään enempää kuin muut pienet perheautot (Volvon omistajathan aina muistavat muistuttaa siitä että heillä on varaa Volvoon ?!?!?!?). Junttia porukkaa
Kommentit (49)
Tuttavalla on aina ollut volvo ja se kehuu sitä koko ajan. On kuulemma lämmin, kestävä ja turvallinen. Ne olis meillekin tärkeitä ominaisuuksia. Ja on hyvä ajaa.
Nyt mulla on opel, joka menee kohta vaihtoon. Volvoa ollaan harkittu, mies aikoo vaihtaa omansa bemariin, sitten kun on vaihdon aika. Mulla käytettävissä n. 25 000e, riippuen vähän mitä tuosta opelista saa. Ei vissiin kovin paljoa. Opel on poissa laskuista, samoin Ford ja Pösö. Toyotasta on hyvät kokemukset muuten, mutta ajettavuus ei ollut paras mahdollinen.
Kertokaa nyt asiantuntijat, mikä olis hyvä auto? Mitä suosittelette omiin kokemuksiinne pohjautuen?
...että Volvo on aivan loistava PREMIUM-merkki.
Todella nautittavaa ollut omistaa ISO Volvo jo vuoden verran.
Ei enää ikinä mitään kamalia riisikippoja meidän perheeseen.
ei-akateeminen mutta sen sijaan melko hyvin toimeentuleva. En hauku mitenkään kouluttamattomiksi junteiksi, mutta siis vain tuollaisen huomion olen tehnyt.
Tämä ilmiö on tuttu täällä pääkaupunkiseudulla. Jos joku pelmahtaa yht' äkkiä eteesi käyttämättä vilkkua, auton merkki on useimmiten volvo.
Kaistaa vaihdetaan miten sattuu, eikä siitä ilmoiteta vilkulla muille autoilijoille. Ja oikealta tulevan etuajao-oikeus ei monen volvoilijan mielestä koske heitä.
Siksi en voi ikinä ostaa volvoa :)
Hih, olet oikeassa tuossa sumuvaloasiassa, olen havainnut saman :D
T: Volvo-juntti, joka käyttää sumuvaloja vain tarvittaessa
..vaikken nyt maalta olekaan (ellei tätä Espoota jo sellaiseksi kutsuta, kehä 1:n ulkopuolella mut 3:n sisällä :) )
Meillä on V70 ja aivan loistava auto. Kyllähän sitä hankittaessa huomasin, että niitä tulee kyllä joka mutkassa vastaan mutta eipä juuri minun ajamisnautintoa vähennä.
Miehellä on kova auto kuume ja käytiin vkonloppuna mm. 500-sarjaista bemaria koeajamassa. Voi hemmetti se on kolkon oloinen auto sisältä eikä ajettavuuskaan hääppöisempi...eli eiku Biliaan ajelemaan uusia Volvoja. Eihän Volvo missään Mersujen ja isojen bemarien/Audien hintaluokassa olekaan mutta kyllä vähän enemmän joutuu Toyota/Opeleihin pistämään lisää vaikka vain siitä ilosta että Volvojen elinikä on kaksi kertaa pisempi.
nim. Volvo for eva
Ei Volvo huono ole mutta antaa kuljettajasta imagon josta ei kaikki pidä, eikä halua, imago ei ole kuitenkaan niin täysi juntti kuin jossain Tojossa, ja muissa kaukoidän auton kopioissa. Volvo ei pysty kilpailemaan premium luokassa kuin jossain tuulilasin vertailussa, istuin on Volvossa edelleen paras osa, Audissa taas penkki on ainoa osa joka on päin persettä jos tajuatte.
enkä vaihtaisi volvo farkkuani mihinkään. Niin, ja olen yrittäjä, on mökki, ok-talo, pelit ja pensselit, taloudellisesti kaikki hyvin ja varaa ois ihan mihin autoon vaan. Mulle se auto on volvo, jollekin muulle mersu, bemari, audi tai se mazda. Makuja kun on NIIIN monia... Onneksi!